Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info/påmelding Finale Drammen RC Drift Cup 17.11.2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Info/påmelding Finale Drammen RC Drift Cup 17.11.2013

    DRAMMEN RC KLUBB Inviterer til finalerunde Drammen RC Drift Cup
    TV programmet Garasjen kommer innom for å lage en reportasje om RC og klubben. Vi er også så heldige at vi har noen MEEGEET oppegående gjestedommere denne dagen.
    Fredric Aasbø, Fredrik og Martin Sørlie.


    Ja du leste riktig.
    FREDRIC AASBØ KOMMER!!!!

    Dette blir Garantert årets største hendelse innen RC Drifting. Fører lista består av alt fra Debutanter til VM, EM, NM, Driftchallenge og Drammenscup mestere.
    Her kan vi love dere masse heftig sidelengs-kjøring av fjernstyrte biler med karroserier som til og med hadde gitt sjølveste Reodor felgen hakeslipp.

    Sted:
    Drammen RC Klubb
    Austadgata 21 (Under Bowling 1. Inngang på baksiden av bygget)
    3043 Drammen


    Program:
    Dørene åpner Kl 08.30
    Morgen trening 09.00-11.00 (Alle førere SKAL sjekke inn føre de begynner trening OBS!! Oppdelt i grupper, tider neste inlegg)

    Førermøte kl 11.00

    Start Finale Singeldrift kl 11.15
    Karrosseriknkuranse
    Gruppebilde
    Twindrift
    Premieutdeling.
    Go Home




    Finale Drammen RC Drift cup.
    Påmelding.
    Hvis du er medlem eller støttemedlem i denne klubben og har lyst til og delta, så gjør du følgende.
    Send en mail til info@drammenrcklubb.com
    OBS! MERK EMNE FELTET MED : DRC runde 5
    Navn:
    Adresse:
    Post Nr/sted:
    Fødselsdato:
    E.post:
    Telefon:
    Chassis :
    Evt. Team :
    Radio Frekvens 2.4 Ghz eller FM:
    Klubb:
    Startavgift kr 150,-




    Hvis du IKKE er medlem i denne klubben gjør du følgene:
    Send mail til info@drammenrcklubb.com
    OBS! MERK EMNEFELTET MED: Ikke Medlem DRC runde 5
    Navn:
    Adresse:
    Post Nr/sted:
    Fødselsdato:
    E.post:
    Telefon:
    Chassis :
    Evt. Team :
    Radio Frekvens 2.4 Ghz eller FM :
    Klubb
    Ps. koster kr300,- i startavgift, du blir da automatisk medlem i Drammen Rc Klubb ut 2013.
    Last edited by Ford BDA; 17 November 2013, 09:10.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

  • #2
    Førere.
    01 Lars Erik Blisten EnRoute DRC
    02 Ole Johan Fuglerud EnRoute Dworks DRC
    03 Erik Risvik Tamiya GSPERFORMANCE DRC
    04 Mats Tore Lund MST MÆD DRIFT DRC
    05 Glenn Henriksen EnRoute MÆD DRIFT DRC
    06 Bjørn Andersen Tamiya VDF2
    07 Jonas Mathisen MST FS-01D Plan-D DRC
    08 Roy Liaklev Tamiya VDF DRC
    09 Lasse Sørensen EnRoute Dworks Ikkemedlem
    10 Petter Gordon Nilsen MST XXX-D VIP DRC
    11 Luis Araya Ms 01-D VIP II DRC
    12 Tobias Røed Larsen MST FS01-D Team Dragon DRC
    13 Håkon Gustavsen TA 05 (P)Syk Drift DRC
    14 Kim Pettersen VDF 2 DRC
    15 Jan Erik Elshaug TC-FD DRC
    16 Espen Simonsen Overdose Vacula Ikkemedlem
    17 Sondre Holte Yokomo Dib Bad boys sliders Ikkemedlem
    18 Rune Nielssen Xray T4 ShakyDrifters DRC
    19 Joachim Strand MST fs 01-d NoShit
    20 Helge Dalen tamiya VDF DRC
    21 Lars Ivar Olrud Yokomo DIB Støttemedlem
    22 Kjetil Teigen Tamiya VDF 2 Team XO DRC
    23 Jarle Østby Lundby MST FS-01D CrazyDrift DRC
    24 Nicolai Warrenfors Tamiya VDF GS PERFORMANCE DRC
    25 Dennis Teigen Tamiya VDF2 TeamXy DRC
    26 Kjetil Andersen EnRoute DRC
    27 Kim Nilsen Tamiya VDF Radioactive DRC
    28 Frode Engebretsen EnRoute Driftsworks Ikkemedlem
    29 Marius Engebretsen EnRoute Driftsworks Ikkemedlem
    30 Stian Haug EnRoute DRC
    31 Arnfinn Sundin Yokomo DIB DRC
    32 Petter Midtskogen Yokomo DIB DWorks DRC
    33 André Andersen Vaterra Andersen Drifting DRC
    34 Sander Andersen VDF Gold Andersen Drifting DRC
    35 Kjell Kristian Kristiansen TRF 417 RCDRIFTING.NO Ikkemedlem
    36 Tomas Grinde EnRoute DriftPOLICE DRC
    37 Ole Kristian Blix MST FS01-D Team XO Støttemedlemm
    38 Ola Høybråten HB TC-FD DRC
    39 Leif Eriksen Tamiya VDF DRC
    40 Håkon Iversland Yokomo DIB DRC
    41 Pål Kristoffersen Yokomo DIB DWorks DRC
    42 Remi Henriksen EnRoute EVO MÆD DRIFT DRC
    43 Per Martin Ulven EnRoute Ikkemedlem



    Gruppe 1 Trening Kl 09.50-10.00 og Kl10.50-11.00
    01 Ole Johan Fuglerud 70P
    02 Arnfinn Sundin 49P
    03 Lasse Sørensen 45P
    04 Helge Dalen 41P
    05 Pål Kristoffersen 37P
    06 Nicolai Warrenfors 37P
    07 Erik Risvik 37P

    Gruppe 2 Trening Kl 09.40-09.50 og Kl 10.40-10.50
    08 Petter Gordon Nilsen
    09 Jonas Mathisen
    10 Rune Nielssen
    11 Petter Midtskogen
    12 Roy Liaklev
    13 Stian Haug
    14 Kjetil Teigen

    Gruppe 3 Trening Kl 09.30-09.40 og 10.30-10.40
    15 Andre Andersen
    16 Lars Erik Blisten
    17 Tobias Røed Larsen
    18 Bjørn Andersen
    19 Lars Ivar Olrud
    20 Sander Andersen
    21 Glenn Henriksen

    Gruppe 4 Trening Kl 09.20-09.30 og Kl10.20-10.30
    22 Leif Eriksen
    23 Kim Nielsen
    24 Luis Araya
    25 Dennis Teigen
    26 Ole Kristian Blix
    27 Jarle Østby Lundby
    28 Joachim Strand

    Gruppe 5 Trening Kl 09.10-09.20 og Kl 10.10-10.20
    29 Kjell Kristian Kristiansen
    30 Remi Henriksen
    31 Jan Erik Elshaug
    32 Tomas Grinde
    33 Marius Engebretsen
    34 Kjetil Andersen
    35 Kim Pettersen

    Gruppe 6 Trening Kl 09.00-09.10 og Kl10.00-10.10
    (OBS OBS!! denne gruppen starter trening først)

    36 Ola høybråten
    37 Håkon Gustavsen
    38 Mats Tore Lund
    39 Håkon Iversland
    40 Espen Simonsen
    41 Sondre Holte
    42 Frode Engebretsen
    43 Per Martin Ulven
    Last edited by Ford BDA; 16 November 2013, 21:07.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Kjøreregler RC Drifting 2013

      Dommere/Løpsleder kan pålegge deltagere å være «flaggvakter» Info om dette gis på førermøte.
      Dommer/løpsleder kan velge om utøvere skal kjøre en oppvarmings runde som ikke er poengtellende. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Singeldrift:
      Kvalifisering. Kjøres på rundbane, eller markert etappe.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en drift-start markering.
      Singeldrift kjøres med en utøver på banen av gangen.
      Det skal kjøres totalt 3 runs p.r. utøver.

      Kjøre/startprosedyre.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek eller startkjegler.
      Man skal ikke starte sin run uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
      Dommeren skal spørre utøver om han/hun er klar. Fører skal bekrefte. Dommer sier kjør, eller gir start tegn.
      Fører starter så sin første poengtellende run.
      Føreren skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Fører kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med tellende runde 2.3 som dømmes med poeng.
      Føreren skal etter sin runde kunne få sin poengscore fra dommere hvis føreren ønsker dette.
      Protest på poengsum skal kun skje av fører eller evt verge til fører innen neste deltager starter.

      Den høyeste score av 3 run`s blir tellende resultat.
      Hvis 2 eller flere førere har lik poeng score, blir høyeste score fra runde 2 eller 3 også tellende.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere. Kjøres det 1 ekstra run for de førerne det gjelder.
      Beste fører får høyeste ranking.

      Poengene beregnes utfra følgende kriterier: Fart /Vinkel/Risiko/Stil og flyt.
      Idealspor opplyses på førermøte.
      Man kan oppnå maksimalt 100 poeng.
      En run i idealspor med uavbrutt drift og flyt uten korrigeringer vil gi 70 poeng.
      Jo høyere vinkler jo bedre. Men føreren skal under driftingen korrigere vinklene minst mulig så bilen holder en god flyt. Ved runding av apex anbefales at man går helt fra utsiden, og inn på apex for så gå ut mot kanten igjen slik at man får en så lang drift så mulig, og ikke bare «vender» rundt.
      Økt risiko gir også ekstra poeng. For eksempel. Føreren går så nære apex eller ytterkanter av banen så mulig der det måtte passe for idealsporet. Eller at det holdes ett høyt tempo kombinert med dette.

      Man kan yttligere opptjene følgende 30 poeng for.
      inntil 5p for høye vinkler.
      Inntil 5p for høy fart.
      inntil 5p for risiko(nære apex eller ytterkanter)
      Det er også markert poengsankere på banen. (klippingpoints)
      Man oppnår 2 eller 5p p.r. klipping Point. Det er maksimalt 3 tellende klipping Points på en bane.
      Klippingpoint sone 1 gir 5poeng (0-15 cm fra banens ytterlinje)
      Klippingpoint sone 2 gir 2poeng (15-40 cm fra banens ytterlinje)

      Poengtrekk Singeldrift:
      Uryddig Drifting.
      Ujamt tempo.
      Stadige korrigeringer.
      Utenfor idealspor.
      Fishtailing/wobbling.
      Nesten stopp.
      Store poengtrekk:
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Krasj.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe/banemarkering, Tre regnes som offroad). (subbing av vegg lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)
      Hvis man får en stopp, snurr eller crash skal man kjøre runden ferdig under kvalifiseringen.
      Da man kan få inntil 10 poeng for bra drifting selv om man har gjort en graverende feil.
      Ved flere snurrer/crash får man 0 poeng.
      Dette gjøres for og få ett riktig oppsett til Twindrifting hvis flere førere har feilet i alle sine 3 runder i kvalifiseringen.




      Twindrift.
      Her skal to biler kjøre mot hverandre. (settes opp ut ifra score i singeldrift)
      Det skal kjøres 2 heat.
      Den ene skal lede heatet, og den andre skal følge på.
      Etter 1 heat bytter rollene hvor følgebil begynner å lede.
      Det er alltid den som har høyest ranking i Singeldrift som begynner som lederbil i 1 heat.
      Forbikjøring i akselerasjonssone eller første sving er forbudt, med mindre lederbil kjører ut/krasjer.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en driftstart markering. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Kjøre/start prosedyre.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler, følge bil skal stå bak eller ved siden av lederbil, eller legge seg inn bak lederbil rett etter start.
      Følge bil skal aldri stå foran, eller i en posisjon hvor den kan forstyrre lederbil ved start.
      Man skal ikke starte uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.

      Dommeren skal spørre utøvere om de er klare. Begge førere skal bekrefte.
      Dommer sier kjør, eller gir start tegn..
      Førerne skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Førere kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med bytte av roller mellom lederbil og følgebi.

      Hvis førere har lik poeng score etter 2 heat, blir det omkjøring man kjører da 2 nye heat med rollebytte.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere kjøres heatene om igjen til det kåres en vinner (gjelder topp 16).
      Ved mere enn 2 omkjøringer på plasseringer utenfor topp 16, kan hoveddommer utrope en vinner etter kjørestil, eller velge flere omkjøringer.


      Poengfordeling Twindrift:
      Det er 10 poeng som fordeles mellom førere p.r heat.
      Ved krasj, kjør alltid ferdig runden hvis dommeren ikke stopper løpet.
      Dommerene kan velge å kalle det en race-insident ,og se bort i fra dette.
      Kjøringen vil da avgjøre poengfordelingen.

      Lederbil sin oppgave.
      Leder bil skal følge idealspor og holde en best mulig stil og vinkler som fra singeldriften. Dvs den skal følge banens klippingpoints selv om de ikke gir poeng i twindriftingen. Den skal også følge løpsleder/dommers oppfordringer om sporvalg fra singeldriften. Leder bil skal også sette opp høyest mulig tempo for å forsøke og riste av seg følgebil. Hvis den klarer å øke forspranget til følgebil med optimal drifting, og sporvalg. Tildeles minimum 1 poeng til til lederbil.
      Synlig senkning av hastighet ifht. fremprovosering av kollisjon kan/vil føre til tap av begge heat og kan i verste fall føre til diskvalifisering av konkurransen. Hvis dommere er i tvil om dette forekommer i ett heat kan de uoppfordret forlange at runden startes på nytt.

      Følgebil sin oppgave.
      Følgebil skal følge lederbil, og legge press på leder bil ved å opprettholde eller minske avstanden til lederbil gjennom løypa. Dette skal gjøres med minst like fin stil som lederbil.
      Hvis følgebil minsker eller opprettholder dette tildeles 1 poeng.
      Hvis følgebil holder høyt press på lederbil(ligger med veldig liten avstand) Tillates bremsinger/korrigeringer fra følge bil, så lenge den opprettholder presset på lederbil.
      Forbikjøring.
      Kun tillatt hvis lederbil kommer ut av idealspor, gjør alvorlige feil, eller hvis leder bil holder ett urimelig lavt tempo (stor nivå forskjell)
      Forbikjøring skal kun skje ved en clean pass. Dvs man skal holde bilen i drift gjennom hele forbikjøringen, og man skal ikke forstyrre lederbil slik at den må bremse eller styre unna.
      Brudd på dette fører til poengtrekk.
      Store Poengtrekk Twindrift. (trekker ned til 0 poeng)
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe, Tre regnes som offroad)
      Hard Krasj med stor vinkelendring/stor endring av retning.
      Krasj med motstanderens bil så den vesentlig endrer kurve/retning.

      Poengtrekk Twindrift (trekker ned til 1 poeng)
      Krasj med liten vinkelendring/liten endring retning.
      Korte stopp.
      Gjør man feil av denne karakter 2 ganger i en run har man 0 poeng og dommere skal stoppe løpet.
      Hvis begge førere gjør en 1 poeng feil i samme heat legges Driftingen til grunn for fordelingen av de 10 poengene.

      Subbing av vegg eller motstanders bil er tillatt, og skal IKKE gi poengtrekk hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve.
      Protest skal skje av fører eller evt verge for fører innen neste heat starter.


      Biltekniske regler 2013.
      Bil/Chassis:
      1:10 scala 4wd Drifting eller Touring chassis (on road biler).
      M-chassis er ikke tillat selv om de nå kommer som 4wd.
      Buggy/ crawler Tillates ikke.
      Montering av oppgraderings utstyr tillates, men ikke elektronisk hjelpe utstyr som Drifte gyro.
      Man kan fritt velge girutvekslinger mellom foran og bak, samt på motor.
      4hjuls styring tillates ikke
      Høyde og vekt: Vektbalansering av bilen tillates. Inntil 200gram.
      Det skal ikke monteres utstyr på chassiet som øker risikoen for å skade andres biler.
      Høyde Fritt, men det anbefales minimum 5 mm klaring på chassis platen. (enkelte baner har minimums krav til dette. Ved slike tilfeller skal løpsleder/dommer opplyse om dette ved innsjekk)
      Motor:
      1Stk Elektrisk 540 Størrelse motor.
      Børster/børsteløst. Med eller uten sensor.
      Fritt med turn/timing/boost
      Kjølevifte tillates.
      Dekk/Felg:
      KUN Merkede Hpi T-drift med 26 millimeter bredde. ( valgfritt blanke eller mønster)
      Det tillates ikke bruk av klister eller slipp middel med mindre dommere/løpsleder oppfordrer til dette på førermøte p.g.a urimelige forhold for drifting.
      Dekkene skal ikke på noen måte modifiseres annet enn det som regnes som normal slitasje. Men det tillates å snu dekkene hvis man ønsker p.g.a slitasje.
      Det er til en vær tid førerens ansvar å se til at dekkmerkingen ikke slites bort.
      Til offisielle treninger og frikjøring før løp kan det benyttes plast driftedekk av TILSVARENDE egenskaper som Hpi T-drift. Driftedekk som gir unormalt høy fart på banen er Forbudt.
      Brudd på dekkregler kan gi umiddelbar diskvalifikasjon også under offisiell trening.
      Alle typer felger tillates så lenge de ser realistiske ut og ikke har ting som stikker ut til fare for andres biler, dette gjelder også akslinger og hjul muttere.
      Eks touring dishweels tillates ikke.
      Hjulene skal ikke stikke mere enn 1 mm på utsiden av karosseriet fra toppen av dekket. Hvis felgen er breiere enn dekket tillates ytligere 1mm felgkant. Hjulene kan stikke lengre ut i bunnen ved bruk av mye camber.

      Reparasjonstid:
      Ved teknisk problem tildeles 5 minutter til utbedring. Hvis bilen ikke lar seg reparere kan dommere på skjønn avgjøre om du tillates bruk av reservebil, eller låne bil.
      Bytting av chassis etter konkuransen har startet tillates ikke, med mindre man har ett teknisk problem som ikke lar seg reparere.
      Dette skal i så fall uoppfordret fremvises for dommere/teknisk kontrollant.
      Karosseri:
      Kun lexankarrosseri tillates.
      Karosseriet skal være av karakter som forbindes med vanlig personbil/lett varebil.
      Sedan/Coupe /Cabriolet/Pickup/Stasjonsvogn.
      Kassebil/lastebil tillates ikke.
      Aerodynamiske/urealistiske touring karosserier tillates ikke.
      Det samme gjelder karosserier i Buggyform og Hot Rods hvor hjulene er blottet.
      Karosseriet kan modifiseres etter eget ønske. F.eks. ombygg til kabriolet, pickup, bredding av skjermer etc., men får ikke overstige 220mm bredde inklusive utstikk av speiler, spoilere osv. Modifisering av karosseriet må ikke utføres slik at det øker risikoen for å påføre andres biler skade ved sammenstøt.
      Montering av interiør tillates.
      (Biler med rat/oppussings utseende) tillates hvis de har ett gjennomført tema.
      Karosseriet skal være lakkert.
      Vinduer skal være markert slik at karroseriet får ett realistisk utseende. Farge/tetthet valgfritt.
      Men det anbefales klare, eller lakkert med Transparent spray.
      Det oppfordres(men dette er ikke ett krav) til bruk av minimum 4 lysdioder. 2 foran og 2 bak.
      Det er ingen øvre grense på antall lys.
      Karosseriet skal til en vær tid holdes så rent pent så mulig.
      Alt tilleggsutstyr som potter og spoilere skal festes på en forsvarlig måte.
      Utstyr som faller av under kvalik/løp som oppfattes som forstyrrende eller forsinkende for arrangementet kan føre til trekk av poeng.
      Har du ett karosseri du er usikker på om godkjennes, så ta med ett ekstra du er trygg på, eller henvend deg til arrangør/løpsleder i forkant av konkurransen.

      Karosseriet skal festes på en måte så dommer/teknisk kontrollant kan ta det av for kontroll.
      Hvis man har lysledninger etc som vanskeliggjør dette så skal føreren av bilen være til stede under hele kontrollen.
      Løps leder/dommer kan på skjønn underkjenne karrosseriet hvis han/hun mener det aviker, eller er til fare for andres biler.
      Radioutstyr:
      Man kan fritt velge radioutstyr. Det anbefales 2.4ghz
      Hvis man har FM radio MÅ man ha med seg minst 3 forskjellige krystaller. Disse skal være godt merket, og meldes til løpsleder/dommer under innsjekk.
      Batteri:
      2 celler Lipo, eller maks 6 celler nimh
      Lipo batterier skal være hardcase.
      Batteriet skal sitte forsvarlig montert under kjøring og teknisk kontroll.
      Ladning på alle innendørs arrangement skal forekomme i Lipo poser.
      Kamera i bil tillates hvis det monteres innvendig i bilen og er fjernbetjent eller har autostartfunksjon. Dette skal ikke under noen omstendighet forsinke arrangementet.
      Andre arrangører/klubber kan fritt ta i bruk dette reglementet hvis de ønsker. Dette for å samle alle i denne sporten under samme forutsetninger.
      Last edited by Ford BDA; 16 November 2013, 15:45.
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

      Comment


      • #4
        Gjør dere klare for riksdekkende tv folkens!!
        Tv programmet Garasjen besøker oss 17.11
        Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
        www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
        Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

        Comment


        • #5
          Resultat 1 Runde Drammen Rc Drift Cup. 27.01.13
          01 Pål Kristoffersen 20P
          02 Petter Midtskogen 18P
          03 Ole Johan Fuglerud 16P
          04 Dag Erik Kristoffersen 14P
          05 Jonas Matisen 12P
          06 Tinh Le 11P
          07 Kristian Henden 10P
          08 Lasse Sørensen 09P
          09 Arnfinn Sundin 08P
          10 Erik Risvik 07P
          11 Martin Fjeld 06P
          12 Nicolai Warrenfors 05P
          13 Michael Nilsen 04P
          14 Helge Dalen 03P
          15 Tony Tangen 02P
          16 An Le 01P
          17 Leif Eriksen
          18 Kjetil Teigen
          19 Bjørn Arild Retteråsen
          20 Hans Gunnar Kjemperud
          21 Roy Liaklev
          22 Aron Kaspersen
          23 Tobias Røed Larsen
          24 Ole Kaspersen
          25 Kristian Sandseter
          26 Rune Nielssen
          27 Lars Ivar Olrud
          28 Jarle Østby Lundby
          29 Lasse Dreierstad
          30 Petter Gordon Nilsen
          31 Kim Nilsen
          32 Per Erik Espedal
          33 Henrik Kjellsby
          34 Ole Kristian Blix
          35 Robin Skogheim
          36 Jan Erik Elshaug
          37 Rune Andre Andersen
          38 Finn Arild Ellingstad
          39 Dennis Teigen



          2 Runde Drammen Rc Drift Cup. 10.03.13
          1 Lasse Sørensen 20P
          2 Ole Johan fuglerud 18P
          3 Hans Gunnar Kjemperud 16P
          4 Erik Risvik 14P
          5 Helge Dalen 12P
          6 Arnfinn Sundin 11P
          7 Rune Nielssen 10P
          8 Pål Kristoffersen 09P
          9 Krìstìan Henden 08P
          10 Kjetil Teigen 07P
          11 Martin Fjeld 06P
          12 Jonas Mathisen 05P
          13 Nicolai Warrenfors 04P
          14 Anders Kopperud 03P
          15 Dag Erik Kristoffersen 02P
          16 Leif Eriksen 01P
          17 Kim Nilsen
          18 Petter Nilsen
          19 Roy Liaklev
          20 Tobias Røed Larsen
          21 Kjetil Andersen
          22 Jan Erik Elshaug
          23 Rune André Andersen
          24 Lars I Olrud
          25 Joakim Strand
          26 Jarle Østby Lundby
          27 Henrik Kjellsby
          28 Robin Johansen
          29 Fredrik Edvartsen
          30 Jon Anders Hjertvik
          31 Krìstìan Olsen Norstrand







          3 Runde Drammen Rc Drift Cup. 30.06.13
          1 Petter Gordon Nilsen 20P
          2 Ole Johan Fuglerud 18P
          3 Nicolai Warrenfors 16P
          4 Andreas Buer 14P
          5 Helge Dalen 12P
          6 Stian Haug 11P
          7 Arnfinn Sundin 10P
          8 Anders Kopperud 09P
          9 Pål Kristoffersen 08P
          10 Erik Risvik 07P
          11 Roy Liaklev 06P
          12 Rune G Nilssen 05P
          13 Kjetil Teigen 04P
          14 Tobias Røed Larsen 03P
          15 Lars Ivar Olrud 02P
          16 Kim Nilsen 01P
          17 Dennis Teigen
          18 Bjørn Andersen
          19 Joachim Strand
          20 Kjetil Andersen
          21 Bjørn Erik Engen
          22 Lars Erik Blitsen
          23 Kjell Kristian Kristiansen
          24 Håkon Gustavsen
          25 Kim Pettersen
          26 Jan Erik Elshaug
          27 Geir Torsen
          28 Håkon Iversland







          4 Runde Drammen RC Drift Cup.
          01 Arnfinn Sundin 20P
          02 Ole Johan Fuglerud 18P
          03 Lasse Sørensen 16P
          04 Helge Dalen 14P
          05 Nicolai Warrenfors 12P
          06 Jonas Mathisen 11P
          07 Petter Gordon Nilsen 10P
          08 Erik Risvik 09P
          09 Roy Liaklev 08P
          10 Andre Andersen 07P
          11 Lars Erik Blisten 06P
          12 Rune Nielssen 05P
          13 Bjørn Andersen 04P
          14 Tobias Røed Larsen 03P
          15 Sander Andersen 02P
          16 Glenn Henriksen 01P
          17 Mats Tore Lund
          18 Ola Høybråten
          19 Kjetil Andersen
          20 Stian Haug
          21 Håkon Gustavsen
          22 Tomas Grinde
          23 Jan Erik Elshaug
          24 Svein Willy Nordheim
          25 Luis Arraya



















          Totalt ettet 4 Runder
          01 Ole Johan Fuglerud 16+18+18+18=70P
          02 Arnfinn Sundin 08+11+10+20=49P
          03 Lasse Sørensen 09+20+00+16=45P
          04 Helge Dalen 03+12+12+14=41P
          05 Pål Kristoffersen 20+09+08+00=37P
          06 Nicolai Warrenfors 05+04+16+12=37P
          07 Erik Risvik 07+14+07+09=37P
          08 Petter Gordon Nilsen 00+00+20+10=30P
          09 Jonas Mathisen 12+05+00+11=28P
          10 Rune Nielssen 00+10+05+05=20P
          11 Petter Midtskogen 18+00+00+00=18P
          12 Kristian Henden 10+08+00+00=18P
          13 Hans G. Kjemperud 00+16+00+00=16P
          14 Dag Erik Kristoffersen 14+02+00+00=16P
          15 Andreas Buer 00+00+14+00=14P
          16 Roy Liaklev 00+00+06+08=14P
          17 Anders Kopperud 00+03+09+00=12P
          18 Martin Fjeld 06+06+00+00=12P
          19 Tinh Le 11+00+00+00=11P
          20 Stian Haug 00+00+11+00=11P
          21 Kjetil Teigen 00+07+04+00=11P
          22 Andre Andersen 00+00+00+07=07P
          23 Lars Erik Blisten 00+00+00+06=06P
          24 Tobias Røed Larsen 00+00+03+03=06P
          25 Michael Nilsen 04+00+00+00=04P
          26 Bjørn Andersen 00+00+00+04=04P
          26 Lars Ivar Olrud 00+00+02+00=02P
          27 Sander Andersen 00+00+00+02=02P
          29 Tony Tangen 02+00+00+00=02P
          30 Glenn Henriksen 00+00+00+01=01P
          31 An Le 01+00+00+00=01P
          32 Leif Eriksen 00+01+00+00=01P
          33 Kim Nielsen 00+00+01+00=01P
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X