Announcement

Collapse
No announcement yet.

INFO/PÅMELDING 6 RUNDE NORWEGIAN RC DRIFT CHALLENGE. 30-11 til 01.12 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • INFO/PÅMELDING 6 RUNDE NORWEGIAN RC DRIFT CHALLENGE. 30-11 til 01.12 2013


    Velkommen til Norges råeste innendørs RC anlegg og årets finale Norwegian RC Drift Challenge.


    Sted: Drammen Rc klubb.
    Austadgata 21.Drammen.

    Dette blir Driftefinalen over alle finaler med biler, kjøring og premier RC Norge aldri har sett maken til !!!
    Her kan man vinne en Yokomo Dib uavhengi av plasseringen løpet. (Vi trekker ut ett navn fra resultat lista)
    Pokaler biler og deler kommer til å deles ut i alle retninger. Ikke påmeldt enda??? Hva venter du på???


    Mere info kommer !
    PROGRAM.
    Åpen kiosk alle dager.
    Fri entre for publikum.

    Fredag:
    kl 17-21 Fritrening. Kr 50,- i kjøreavgift.

    Lørdag:
    kl 10.00-14.30 Offisiell Trening
    kl 15.00 Førermøte Singeldrift
    Fineste bil.
    Idemøte for 2014 sesongen. Regler/rutiner etc.
    Fri kjøring til siste nøkkelvakt ikke orker mere. Senest kl 24.00


    Søndag:Dørene åpnes kl 10.00 !!
    kl 11.30 Førermøte
    kl 12.00 Twindrift
    Frikjøring
    Premiering 2013 Sesongen.





    Påmelding åpnen.
    Send Mail til info@drammenrcklubb.com
    Merk mailen: 6 runde Drift Callenge
    Navn:
    Adresse:
    Postnummer/Sted:
    Tlf:
    født dato, år:
    Chassis merke/type:
    Ev team:
    klubb:


    Startavgift kr 300,- Kan betales kontant ved oppmøte, men vi anbefaler forhåndsbetaling.


    De som forhåndsbetaler blir prioritert opp på lista.
    Hvis du vil sikre deg plass på lista overfører du Kr 300,- til konto: 2220.20.09526
    Husk å merke betalingen med navn på deltager og 6 Runde Drift Challenge
    Konto eier: Drammen Rc klubb.
    (P.S pengene tilbakebetales ved avmelding min 5dager føre løpet)


    Hvis du ønsker å sikre plass høyt opp kan du maile over kvittering med betaling utført.
    Last edited by Ford BDA; 30 November 2013, 21:25.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

  • #2
    Fører liste kommer her.

    01 Jarle Ø Lundby MST FS-01D CrazyDrift DRC
    02 Erik Risvik Tamiya VDF GS PERFORMANCE DRC Bet 1
    03 Ole Kristian Blix Team XO Tofte RC
    04 Bjørn Andersen MST XXX-D VIP HRS Bet 3
    05 Ole Johan Fuglerud Enroute JXR Evo Gold DWORKS DRC
    06 Lars Erik Blisten Enroute JXR Evolution HRS
    07 Nicolai Warenfors Tamiya VDF GS PERFORMANCE DRC Bet2
    08 Kjetil Teigen Tamiya VDF II Team XO DRC
    09 Tomas Grinde EnRoute DriftPOLICE DRC
    10 Lars Ivar Olrud Yokomo DIB BRCK
    11 Joachim Strand Mst fs 01d NoShit DRC
    12 Ola Høibybråten HB TC-FD HRS
    13 Arne Inge Hagen EnRoute JXR NoShit DRC
    14 Luis Araya MST MS01D VIP II DRC
    15 Lasse Sørensen EnRoute DWorks DRC
    16 Jonas Mathisen Mst Fs-01D Plan D DRC
    17 Rune NIELSSEN MST Shaky Drifters DRC
    18 Finn-Arild Ellingstad EnRoute Team XO Tofte RC
    19 Erik Løken Hpi Sprint2 Team Løken
    20 John Tore Gjeseth TC-FD NoShit
    21 Geir jørgen stavheim Tamiya vdf2 HRS
    22 Lill Stavheim HB TC-FD HRS
    23 Kim Pettersen Tamiya VDF 2 HRS
    24 Fred-Viggo sivertsen Sakura XI DH Tofte
    25 Håkon Gustavsen EnRuote (P)syk Drift DRC
    26 Tommi Kristiansen Tamiya VDF II HRS
    27 Stian Haug EnRoute DRC
    28 Helge Dalen Yokomo DIB Nordic Frost Drifting DRC
    29 Petter Gordon Nielsen MST XXX-D VIP Anti-Gravity DRC
    30 Kim Nilsen Tamiya VDF1 Nilsen Motorsport DRC
    31 Roy Liaklev Tamiya VDF 1 DRC
    32 Kjetil Larsen Tamiya VDF Gold DRC
    33 Bastian Dahle MST FS01-D Team dragon DRC
    34 Kim Grande MST XXX-D VIP M-POWER DRC
    35 Rolf Edgar Larsen
    36 Arnfinn Sundin Yokomo DIB DWorks DRC
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45


    DRC= Drammen Rc Klubb
    BRCK= Brumunddal RC Klubb
    HRS= Hadeland RC Senter


    Gruppe 1 Trening Kl 11.00 Kl 12.00 Kl 13.00 kl 14.00
    01 Lasse Sørensen
    02 Erik Risvik
    03 Nicolai Warrenfors
    04 Ole Johan Fuglerud
    05 Petter Gordon Nielsen
    06 Jonas Mathisen

    Gruppe 2 Trening Kl 10.50 Kl 11.50 kl 12.50 Kl 13.50
    Arnfinn Sundin
    Rune Nielssen
    Lars Ivar Olrud
    Jarle Østby Lundby
    Bjørn Andersen
    Kjetil Teigen

    Gruppe 3 Trening Kl10.40 Kl11.40 Kl12.40 Kl 13.40

    Kjetil Larsen
    Ole Kristian Blix
    Helge Dalen
    Arne Inge Hagen
    Finn Arild Ellingstad
    John Tore Gjeseth


    Gruppe 4 Trening Kl10.30 Kl 11.30 Kl 12.30 KL 13.30

    Lars Erik Blisten
    Joachim Strand
    Kim Pettersen
    Fred Viggo Sivertsen
    Ola Høybråten
    Stian Haug

    Gruppe 5 Trening Kl 10.20 Kl 11.20 Kl 12.20 Kl 13.20
    Rolf Edgar Larsen
    Kim Grande
    Kim Nilsen
    Tomas Grinde
    Luis Araya
    Roy Liaklev

    Gruppe 6 Trening Kl 10.10 Kl 11.10 Kl12.10 Kl13.10

    Håkon Gustavsen
    Geir Jørgen Stavheim
    Lill Stavheim
    Tommy Kristiansen
    Erik Løken
    Bastian Dahle
    Last edited by Ford BDA; 30 November 2013, 12:27.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Kjøreregler RC Drifting 2013

      Dommere/Løpsleder kan pålegge deltagere å være «flaggvakter» Info om dette gis på førermøte.
      Dommer/løpsleder kan velge om utøvere skal kjøre en oppvarmings runde som ikke er poengtellende. Dette opplyses i så fall under førermøte.

      Singeldrift:

      Kvalifisering. Kjøres på rundbane, eller markert etappe.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en drift-start markering.
      Singeldrift kjøres med en utøver på banen av gangen.
      Det skal kjøres totalt 3 runs p.r. utøver.

      Kjøre/startprosedyre.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek eller startkjegler.
      Man skal ikke starte sin run uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
      Dommeren skal spørre utøver om han/hun er klar. Fører skal bekrefte. Dommer sier kjør, eller gir start tegn.
      Fører starter så sin første poengtellende run.
      Føreren skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Fører kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med tellende runde 2.3 som dømmes med poeng.
      Føreren skal etter sin runde kunne få sin poengscore fra dommere hvis føreren ønsker dette.
      Protest på poengsum skal kun skje av fører eller evt verge til fører innen neste deltager starter.

      Den høyeste score av 3 run`s blir tellende resultat.
      Hvis 2 eller flere førere har lik poeng score, blir høyeste score fra runde 2 eller 3 også tellende.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere. Kjøres det 1 ekstra run for de førerne det gjelder.
      Beste fører får høyeste ranking.









      Poengene beregnes utfra følgende kriterier: Fart /Vinkel/Risiko/Stil og flyt.
      Idealspor opplyses på førermøte.
      Man kan oppnå maksimalt 100 poeng.
      En run i idealspor med uavbrutt drift og flyt uten korrigeringer vil gi 70 poeng.
      Jo høyere vinkler jo bedre. Men føreren skal under driftingen korrigere vinklene minst mulig så bilen holder en god flyt. Ved runding av apex anbefales at man går helt fra utsiden, og inn på apex for så gå ut mot kanten igjen slik at man får en så lang drift så mulig, og ikke bare «vender» rundt.
      Økt risiko gir også ekstra poeng. For eksempel. Føreren går så nære apex eller ytterkanter av banen så mulig der det måtte passe for idealsporet. Eller at det holdes ett høyt tempo kombinert med dette.
      Man kan yttligere opptjene følgende 30 poeng for.
      inntil 5p for høye vinkler.
      Inntil 5p for høy fart.
      inntil 5p for risiko(nære apex eller ytterkanter)
      Det er også markert poengsankere på banen. (klippingpoints)
      Man oppnår 2 eller 5p p.r. klipping Point. Det er maksimalt 3 tellende klipping Points på en bane.
      Klippingpoint sone 1 gir 5poeng (0-15 cm fra banens ytterlinje)
      Klippingpoint sone 2 gir 2poeng (15-40 cm fra banens ytterlinje)

      Poengtrekk Singeldrift:
      Uryddig Drifting.
      Ujamt tempo.
      Stadige korrigeringer.
      Utenfor idealspor.
      Fishtailing/wobbling.
      Nesten stopp.
      Store poengtrekk:
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Krasj.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe/banemarkering, Tre regnes som offroad). (subbing av vegg lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)
      Hvis man får en stopp, snurr eller crash skal man kjøre runden ferdig under kvalifiseringen.
      Da man kan få inntil 10 poeng for bra drifting selv om man har gjort en graverende feil.
      Ved flere snurrer/crash får man 0 poeng.
      Dette gjøres for og få ett riktig oppsett til Twindrifting hvis flere førere har feilet i alle sine 3 runder i kvalifiseringen.




      Twindrift.
      Her skal to biler kjøre mot hverandre. (settes opp ut ifra score i singeldrift)
      Det skal kjøres 2 heat.
      Den ene skal lede heatet, og den andre skal følge på.
      Etter 1 heat bytter rollene hvor følgebil begynner å lede.
      Det er alltid den som har høyest ranking i Singeldrift som begynner som lederbil i 1 heat.
      Forbikjøring i akselerasjonssone eller første sving er forbudt, med mindre lederbil kjører ut/krasjer.
      Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en driftstart markering. Dette opplyses i så fall under førermøte.


      Kjøre/start prosedyre.
      Start skal skje på følgende måte:
      Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler, følge bil skal stå bak eller ved siden av lederbil, eller legge seg inn bak lederbil rett etter start.
      Følge bil skal aldri stå foran, eller i en posisjon hvor den kan forstyrre lederbil ved start.
      Man skal ikke starte uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.

      Dommeren skal spørre utøvere om de er klare. Begge førere skal bekrefte.
      Dommer sier kjør, eller gir start tegn..
      Førerne skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
      Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
      Førere kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med bytte av roller mellom lederbil og følgebi.

      Hvis førere har lik poeng score etter 2 heat, blir det omkjøring man kjører da 2 nye heat med rollebytte.
      Hvis fortsatt lik score mellom førere kjøres heatene om igjen til det kåres en vinner (gjelder topp 16).
      Ved mere enn 2 omkjøringer på plasseringer utenfor topp 16, kan hoveddommer utrope en vinner etter kjørestil, eller velge flere omkjøringer.


      Poengfordeling Twindrift:
      Det er 10 poeng som fordeles mellom førere p.r heat.
      Ved krasj, kjør alltid ferdig runden hvis dommeren ikke stopper løpet.
      Dommerene kan velge å kalle det en race-insident ,og se bort i fra dette.
      Kjøringen vil da avgjøre poengfordelingen.





      Lederbil sin oppgave.
      Leder bil skal følge idealspor og holde en best mulig stil og vinkler som fra singeldriften. Dvs den skal følge banens klippingpoints selv om de ikke gir poeng i twindriftingen. Den skal også følge løpsleder/dommers oppfordringer om sporvalg fra singeldriften. Leder bil skal også sette opp høyest mulig tempo for å forsøke og riste av seg følgebil. Hvis den klarer å øke forspranget til følgebil med optimal drifting, og sporvalg. Tildeles minimum 1 poeng til til lederbil.
      Synlig senkning av hastighet ifht. fremprovosering av kollisjon kan/vil føre til tap av begge heat og kan i verste fall føre til diskvalifisering av konkurransen. Hvis dommere er i tvil om dette forekommer i ett heat kan de uoppfordret forlange at runden startes på nytt.

      Følgebil sin oppgave.
      Følgebil skal følge lederbil, og legge press på leder bil ved å opprettholde eller minske avstanden til lederbil gjennom løypa. Dette skal gjøres med minst like fin stil som lederbil.
      Hvis følgebil minsker eller opprettholder dette tildeles 1 poeng.
      Hvis følgebil holder høyt press på lederbil(ligger med veldig liten avstand) Tillates bremsinger/korrigeringer fra følge bil, så lenge den opprettholder presset på lederbil.
      Forbikjøring.
      Kun tillatt hvis lederbil kommer ut av idealspor, gjør alvorlige feil, eller hvis leder bil holder ett urimelig lavt tempo (stor nivå forskjell)
      Forbikjøring skal kun skje ved en clean pass. Dvs man skal holde bilen i drift gjennom hele forbikjøringen, og man skal ikke forstyrre lederbil slik at den må bremse eller styre unna.
      Brudd på dette fører til poengtrekk.
      Store Poengtrekk Twindrift. (trekker ned til 0 poeng)
      Snurring. Over 180 grader.
      Full stopp.
      Rygging.
      Offroad. (To hjul tillates på Curbe, Tre regnes som offroad)
      Hard Krasj med stor vinkelendring/stor endring av retning.
      Krasj med motstanderens bil så den vesentlig endrer kurve/retning.


      Poengtrekk Twindrift (trekker ned til 1 poeng)
      Krasj med liten vinkelendring/liten endring retning.
      Korte stopp.
      Gjør man feil av denne karakter 2 ganger i en run har man 0 poeng og dommere skal stoppe løpet.
      Hvis begge førere gjør en 1 poeng feil i samme heat legges Driftingen til grunn for fordelingen av de 10 poengene.

      Subbing av vegg eller motstanders bil er tillatt, og skal IKKE gi poengtrekk hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve.
      Protest skal skje av fører eller evt verge for fører innen neste heat starter.


      Biltekniske regler 2013.
      Bil/Chassis:
      1:10 scala 4wd Drifting eller Touring chassis (on road biler).
      M-chassis er ikke tillat selv om de nå kommer som 4wd.
      Buggy/ crawler Tillates ikke.
      Montering av oppgraderings utstyr tillates, men ikke elektronisk hjelpe utstyr som Drifte gyro.
      Man kan fritt velge girutvekslinger mellom foran og bak, samt på motor.
      4hjuls styring tillates ikke
      Høyde og vekt: Vektbalansering av bilen tillates. Inntil 200gram.
      Det skal ikke monteres utstyr på chassiet som øker risikoen for å skade andres biler.
      Høyde Fritt, men det anbefales minimum 5 mm klaring på chassis platen. (enkelte baner har minimums krav til dette. Ved slike tilfeller skal løpsleder/dommer opplyse om dette ved innsjekk)
      Motor:
      1Stk Elektrisk 540 Størrelse motor.
      Børster/børsteløst. Med eller uten sensor.
      Fritt med turn/timing/boost
      Kjølevifte tillates.
      Dekk/Felg:
      KUN Merkede Hpi T-drift med 26 millimeter bredde. ( valgfritt blanke eller mønster)
      Det tillates ikke bruk av klister eller slipp middel med mindre dommere/løpsleder oppfordrer til dette på førermøte p.g.a urimelige forhold for drifting.
      Dekkene skal ikke på noen måte modifiseres annet enn det som regnes som normal slitasje. Men det tillates å snu dekkene hvis man ønsker p.g.a slitasje.
      Det er til en vær tid førerens ansvar å se til at dekkmerkingen ikke slites bort.
      Til offisielle treninger og frikjøring før løp kan det benyttes plast driftedekk av TILSVARENDE egenskaper som Hpi T-drift. Driftedekk som gir unormalt høy fart på banen er Forbudt.
      Brudd på dekkregler kan gi umiddelbar diskvalifikasjon også under offisiell trening.
      Alle typer felger tillates så lenge de ser realistiske ut og ikke har ting som stikker ut til fare for andres biler, dette gjelder også akslinger og hjul muttere.
      Eks touring dishweels tillates ikke.
      Hjulene skal ikke stikke mere enn 1 mm på utsiden av karosseriet fra toppen av dekket. Hvis felgen er breiere enn dekket tillates ytligere 1mm felgkant. Hjulene kan stikke lengre ut i bunnen ved bruk av mye camber.

      Reparasjonstid:
      Ved teknisk problem tildeles 5 minutter til utbedring. Hvis bilen ikke lar seg reparere kan dommere på skjønn avgjøre om du tillates bruk av reservebil, eller låne bil.
      Bytting av chassis etter konkuransen har startet tillates ikke, med mindre man har ett teknisk problem som ikke lar seg reparere.
      Dette skal i så fall uoppfordret fremvises for dommere/teknisk kontrollant.
      Karosseri:
      Kun lexankarrosseri tillates.
      Karosseriet skal være av karakter som forbindes med vanlig personbil/lett varebil.
      Sedan/Coupe /Cabriolet/Pickup/Stasjonsvogn.
      Kassebil/lastebil tillates ikke.
      Aerodynamiske/urealistiske touring karosserier tillates ikke.
      Det samme gjelder karosserier i Buggyform og Hot Rods hvor hjulene er blottet.
      Karosseriet kan modifiseres etter eget ønske. F.eks. ombygg til kabriolet, pickup, bredding av skjermer etc., men får ikke overstige 220mm bredde inklusive utstikk av speiler, spoilere osv. Modifisering av karosseriet må ikke utføres slik at det øker risikoen for å påføre andres biler skade ved sammenstøt.
      Montering av interiør tillates.
      (Biler med rat/oppussings utseende) tillates hvis de har ett gjennomført tema.
      Karosseriet skal være lakkert.
      Vinduer skal være markert slik at karroseriet får ett realistisk utseende. Farge/tetthet valgfritt.
      Men det anbefales klare, eller lakkert med Transparent spray.
      Det oppfordres(men dette er ikke ett krav) til bruk av minimum 4 lysdioder. 2 foran og 2 bak.
      Det er ingen øvre grense på antall lys.
      Karosseriet skal til en vær tid holdes så rent pent så mulig.
      Alt tilleggsutstyr som potter og spoilere skal festes på en forsvarlig måte.
      Utstyr som faller av under kvalik/løp som oppfattes som forstyrrende eller forsinkende for arrangementet kan føre til trekk av poeng.
      Har du ett karosseri du er usikker på om godkjennes, så ta med ett ekstra du er trygg på, eller henvend deg til arrangør/løpsleder i forkant av konkurransen.

      Karosseriet skal festes på en måte så dommer/teknisk kontrollant kan ta det av for kontroll.
      Hvis man har lysledninger etc som vanskeliggjør dette så skal føreren av bilen være til stede under hele kontrollen.
      Løps leder/dommer kan på skjønn underkjenne karrosseriet hvis han/hun mener det aviker, eller er til fare for andres biler.
      Radioutstyr:
      Man kan fritt velge radioutstyr. Det anbefales 2.4ghz
      Hvis man har FM radio MÅ man ha med seg minst 3 forskjellige krystaller. Disse skal være godt merket, og meldes til løpsleder/dommer under innsjekk.
      Batteri:
      2 celler Lipo, eller maks 6 celler nimh
      Lipo batterier skal være hardcase.
      Batteriet skal sitte forsvarlig montert under kjøring og teknisk kontroll.
      Ladning på alle innendørs arrangement skal forekomme i Lipo poser.
      Kamera i bil tillates hvis det monteres innvendig i bilen og er fjernbetjent eller har autostartfunksjon. Dette skal ikke under noen omstendighet forsinke arrangementet.
      Andre arrangører/klubber kan fritt ta i bruk dette reglementet hvis de ønsker. Dette for å samle alle i denne sporten under samme forutsetninger.
      Last edited by Ford BDA; 20 November 2013, 09:28.
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

      Comment


      • #4
        Tidligere Resultater:

        1 Runde Drift Challenge. 17.02 2013

        01 Lars Ivar Olrud 20P
        02 Dag Erik Kristoffersen 18P
        03 Petter Midtskogen 16P
        04 Lasse Sørensen 14P
        05 Syver Hagelund 12P
        06 Bjørn Arild Retteråsen 11P
        07 Pål Kristoffersen 10P
        08 Bjørn Steinar Nystrand 09P
        09 Aron Kaspersen 08P
        10 Ole Johan Fuglerud 07P
        11 Kjetil Larsen 06P
        12 Stian Bakke Kolstad 05P
        13 Erik Risvik 04P
        14 Rune G Nielssen 03P
        15 Bjarte Leikvoll 02P
        16 Vegard Berntsen 01P
        17 Kjetil Teigen
        18 Nicolay Warrenfors
        19 Ole Krìstìan Blix
        20 Robert Smeby
        21 Ivar Windju
        22Arne Inge Hagen
        23 Tom Ivar Henriksen
        24 Tobias Røed Larsen
        25 Ole Kaspersen
        26 Steinar Orholm
        27 Fredrik Døsrønningen
        28 Jonas Mathisen
        29 Finn-Arild Ellingsen
        30 Ola Storbekk
        31 Kim André Bjørklund
        32 Torstein Skjelseth
        33 Fred Viggo Sivertsen
        34 Thomas Roalkvam
        35 Petter Gordon Nilsen
        36 Dennis Teigen
        37 Jon Emil Hagelund
        38 Arnfinn Sundin
        39 Jens Erik Sveen



        2 Runde Drift Challenge. 28.04.2013

        1 Petter Midtskogen. 20P
        2 Erik Risvik 18P
        3 Lasse Sørensen 16P
        4 Nicolai Warrenfors 14P
        5 Arnfinn Sundin 12P
        6 Ole Johan Fuglerud 11P
        7 Helge Dalen 10P
        8 Dag Erik Kristoffersen 09P
        9 Pål Kristoffersen 08P
        10 Jonas Mathisen 07P
        11 Martin Fjeld 06P
        12 Bjørn Steinar Nystrand 05P
        13 Jarle Østby Lundby 04P
        14 Ola Storbekk 03P
        15 Lars Ivar Olrud 02P
        16 Syver Hagelund 01P
        17 Jon Emil Hagelund
        18 Rune G Nielssen
        19 Kristian Aaserud
        20 Ole Kristian Blix
        21 Ole Kaspersen
        22Aron Kaspersen
        23 Geir Thorsen
        24 Robert Smeby
        25 Tobias Røed Larsen
        26 Bjarte Leikvoll
        27 Steinar Orholm
        28 Dennis Teigen
        29 Thomas Roalkvam
        30 Fred Viggo Sivertsen
        31 Dag André Osmundsen
        32 John Tore Gjeseth
        33 Jon Anders Hjertvik
        34 Kjetil Teigen


        3 Runde Drift Challenge 02.06.2013.

        1.Erik Risvik 20P
        2.Lasse Sørensen 18P
        3.Ole Johan Fuglerud 16P
        4.Jonas Mathisen 14P
        5.Nicolai Warrenfors 12P
        6.Ole Krìstìan Blix 11P
        7.Rune G Nielssen 10P
        8.Dag Erik Kristoffersen 09P
        9.Marius Engebretsen 08P
        10.Finn-Arild Ellingstad 07P
        11.Kjetil Larsen 06P
        12.Aron Kaspersen 05P
        13.Kjetil Teigen 04P
        14.Dennis Teigen 03P
        15.Fred Viggo Sivertsen 02P
        16.Jarle Østby Lundby 01P
        17.Ole Kaspersen
        18.Helge Dalen
        19.Frode Engebretsen
        20.Lars Erik Bilsten
        21.Bjørn Erik Engen
        22.Jon Tore Gjeseth
        23.Stian Ødegård


        4 Runde Drift Challenge 01.09.13

        01 Lasse Sørensen 20P
        02 Nicolai Warrenfors 18P
        03 Ole Johan Fuglerud 16P
        04 Jarle Østby Lundby 14P
        05 Bjørn Andersen 12P
        06 Erik Risvik 11P
        07 Rune G Nilsen 10P
        08 Arne Inge Hagen 09P
        09 Jonas Mathisen 08P
        10 Leif Eriksen 07P
        11 Petter Gordon Nilsen 06P
        12 Jhon Tore Gjeseth 05P
        13 Joachim Strand 04P
        14 Dennis Teigen 03P
        15 Anders Kopperud 02P
        16 Finn-Arild ELLINGSTAD 01P
        17 Kjetil Teigen
        18 Thomas Roalkvam
        19 Ole Blix
        20 Remi Henriksen
        21 Trym Svennungsen
        22 Jørgen Brandvik
        23 Bjarte Leikvoll
        24 Dan Terje Thomassen
        25 Glenn Henriksen
        26 Sondre Holte
        27 Espen Simonsen

        5Runde Drift Challenge 03.11.13

        01 Petter Midtskogen 20P
        02 Nicolai Warrenfors 18P
        03 Lasse Sørensen 16P
        04 Erik Risvik 14P
        05 Ole Johan Fuglerud 12P
        06 Kjetil Eidsand 11P
        07 Kjetil Teigen 10P
        08 Rune Nielssen 09P
        09 Jonas Mathisen 08P
        10 Kjell.K.Kristiansen 07P
        11 Håkon Fiskvik 06P
        12 Lars Erik Blisten 05P
        13 Kim Pettersen 04P
        14 Bjørn Andersen 03P
        15 Stian Ødegård 02P
        16 Ola Høybråten 01P
        17 Jarle Østby Lundby
        18 Joachim Strand
        19 Einar Granvoll
        20 Tomas Grinde
        21 Bendik Hagaset
        22 Ole Kristian Blix
        23 Sindre M.Ødegård
        24 Luis Araya
        25 Martin Morstad
        26 Tomas Brenna
        27 Mats Magnussen
        28 Finn Arild Ellingstad
        29 Frank Paulsrud


        Totalt etter 5 runder:
        Lasse Sørensen 14+16+18+20+16=84P
        Erik Risvik 04+18+20+11+14=67P
        Nicolai Warrenfors 00+14+12+18+18=62P
        Ole Johan Fuglerud 07+11+16+16+12=62P
        Petter Midtskogen 16+20+00+00+20=56P
        Jonas Mathisen 00+07+14+08+08=37P
        Dag Erik Kristioffersen 18+09+09+00+00=36P
        Rune Nielssen 03+00+10+10+09=32p
        Lars Ivar Olrud 20+02+00+00+00=22P
        Jarle Østby Lundby 00+04+01+14+00=19P
        Pål Kristoffersen 10+08+00+00+00=18P
        Bjørn Andersen 00+00+00+12+03=15P
        Kjetil Teigen 00+00+04+00+10=14P
        Bjørn Steinar Nystrand 09+05+00+00+00=14P
        Aron Kaspersen 08+00+05+00+00=13P
        Syver Hagelund 12+01+00+00+00=13P
        Arnfinn Sundin 00+12+00+00+00=12P
        Kjetil Larsen 06+00+06+00+00=12P
        Ole Kristian Blix 00+00+11+00+00=11P
        Bjørn Arlid Retteråsen 11+00+00+00+00=11P
        Kjetil Eidsand 00+00+00+00+11=11P
        Helge Dalen 00+10+00+00+00=10P
        Arne Inge Hagen 00+00+00+09+00=09P
        Finn Arild Ellingstad 00+00+07+01+00=08P
        Marius Engebretsen 00+00+08+00+00=08P
        Leif Eriksen 00+00+00+07+00=07P
        Kjell K.Kristiansen 00+00+00+00+07=07P
        Martin Fjeld 00+06+00+00+00=06P
        Petter Gordon Nilsen 00+00+00+06+00=06P
        Dennis Teigen 00+00+03+03+00=06P
        Håkon Fiskvik 00+00+00+00+06=06P
        John Tore Gjeseth 00+00+00+05+00=05P
        Stian Bakke Kolstad 05+00+00+00+00=05P
        Lars Erik Blisten 00+00+00+00+05=05P
        Joachim Strand 00+00+00+04+00=04P
        Kim Pettersen 00+00+00+00+04=04P
        Ola Storbekk 00+03+00+00+00=03P
        Fred Viggo Sivertsen 00+00+02+00+00=02P
        Anders Kopperud 00+00+00+02+00=02P
        Bjarte Leikvoll 02+00+00+00+00=02P
        Vegard Berntsen 01+00+00+00+00=01P
        Stian Ødegård 00+00+00+00+02=02P
        Ola Høybråten 00+00+00+00+01=01P
        Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
        www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
        Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

        Comment


        • #5
          Totalt Norwegian Drift Challenge 2013
          01 Lasse Sørensen (14)+16+18+20+16+20 =90P
          02 Nicolai Warrenfors (00)+14+12+18+18+10 =72.1P
          03 Erik Risvik (04)+18+20+11+14+09 =72P
          04 Ole Johan Fuglerud (07)+11+16+16+12+12 =67P
          05 Petter Midtskogen 16+20+(00)+00+20+00 =56P
          06 Jonas Mathisen (00)+07+14+08+08+07 =44P
          07 Rune Nielssen 03+(00)+10+10+09+05 =37p
          08 Dag Erik Kristioffersen 18+09+09+00+00+- =36P
          09 Lars Ivar Olrud 20+02+(00)+00+00+11 =33P
          10 Bjørn Andersen (00)+00+00+12+03+16 =31P
          11 Arnfinn Sundin (00)+12+00+00+00+18 =30P
          12 Helge Dalen 00+10+00(+00)+00+14 =24P
          13 Kjetil Teigen (00)+00+04+00+10+08 =22P

          14 Jarle Østby Lundby (00)+04+01+14+00+01 =20P
          15 Pål Kristoffersen 10+08+00+00+00+(-) =18P
          16 Kjetil Larsen 06+(00)+06+00+00+03 =15P

          17 Bjørn Steinar Nystrand 09+05+00+00+00+- =14P
          18 Syver Hagelund 12+01+00+00+00+- =13P
          Aron Kaspersen 08+00+05+00+00+- =13P
          20 Arne Inge Hagen 00+00+00+09+00+02 =11.5P
          21 Ole Kristian Blix 00+00+11+00+00+00 =11.1P
          22 Bjørn Arlid Retteråsen 11+00+00+00+00+- =11P
          Kjetil Eidsand 00+00+00+00+11+- =11P
          24 Petter Gordon Nilsen 00+00+00+06+00+04 =10P
          25 Finn Arild Ellingstad 00+00+07+01+00+00 =08.5P
          26 Marius Engebretsen 00+00+08+00+00+- =08P
          27 Leif Eriksen 00+00+00+07+00+- =07P
          Kjell K.Kristiansen 00+00+00+00+07+- =07P
          29 Stian Haug 00+00+00+00+06 =6.5P
          30 Martin Fjeld 00+06+00+00+00+- =06P
          Dennis Teigen 00+00+03+03+00+- =06P
          Håkon Fiskvik 00+00+00+00+06+- =06P
          33 Lars Erik Blisten 00+00+00+00+05+00 =05.5P
          34 John Tore Gjeseth 00+00+00+05+00+- =05P
          Stian Bakke Kolstad 05+00+00+00+00+- =05P
          36 Joachim Strand 00+00+00+04+00+00 =04.5P
          Kim Pettersen 00+00+00+00+04+- =04P
          38 Ola Storbekk 00+03+00+00+00+- =03P
          39 Fred Viggo Sivertsen 00+00+02+00+00+00 =02.5P
          40 Anders Kopperud 00+00+00+02+00+- =02P
          Bjarte Leikvoll 02+00+00+00+00+- =02P
          Stian Ødegård 00+00+00+00+02+- =02P
          43 Ola Høybråten 00+00+00+00+01+00 =01.5P
          44 Vegard Berntsen 01+00+00+00+00+- =01P
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X