Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info/Påmelding 1 RUNDE NORWEGIAN RC DRIFT CHALLENGE 02.02.2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Info/Påmelding 1 RUNDE NORWEGIAN RC DRIFT CHALLENGE 02.02.2014

    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	12.7 KB
ID:	790719
    Drammen RC klubb fortsetter jakten på Norges beste RC Drifter i Sammarbeid med:


    Brumunddal RC Klubb
    Land RC
    Hadeland RC Klubb
    Tofte RC Klubb
    Larvik RC Drifting.
    www.gsbildeler.no

    Det skal i år kjøres 6 runder i serien, en skal strykes for de som kjører alle. Finalen teller høyest ved lik poengsum.

    Nivået i Norsk RC Drifting har aldri før vært høyere.
    Nytt for året: Alle som deltar får poeng og det skal også kåres en CS konge !!
    Spenn deg fast og gjør klar til 2014 Sesongen !!
    __________________________________________________ ____________________
    Program:

    F
    redag:
    Kl 18.00-21.00 Fritrening (kr 50,-)

    Lørdag:
    10.00-15.00 Fritrening. (Kr 50,-)
    16.00-18.00 Offisiell Trening.
    18.10 Førermøte
    18.30 Singeldrift for de som kan på Lørdag.

    Søndag:
    08.30 Dørene åpnes.
    09.00-11.00 Ofisiell trening.
    11.00 Førermøte Start singeldrift for de som ikke har kjørt Lørdag.
    Karrosseri konkuranse.
    Førermøte Twindrtift
    Twindrift
    Premieutdeling.

    __________________________________________________ ____________________
    Åpen kiosk hele helgen.
    Husk kontanter siden det ikke er kortleser på banen.
    All bruk av rusmidler er forbudt og fører til diskvalifisering/bortvisning fra arrangementet!

    Sted:
    Brummundal RC Klubb.
    Butterkvernveien 5
    2380 Brumunddal

    https://maps.google.no/maps?hl=no&q=...ed=0CCkQ8gEwAA

    Attached Files
    Last edited by Ford BDA; 30 January 2014, 20:50.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

  • #2
    Fører liste kommer her:


    Bekreftede påmeldinger:

    P50 Erik Risvik Yokomo DiB GSPERFORMANCE DRC Bet 1
    S50 Håkon Fiskvik Tamiya VDF 2 DRIFTHUNTERS Hadeland Rc klubb bet 2
    P50 Bjørn Steinar Nystrand Yokomo DIB BRCK bet 3
    D50 Ilir Ramadani Tamiya vdf 2 DRIFTHUNTERS Hadeland Rc Klubb bet 4
    P50 Bjørn Andersen MST XXX-D HRS bet 5
    D50 Sander R. Nilsen Yokomo DIB DriftLAB BRCK bet 6
    P50 Nicolai Warrenfors Yokomo DIB GS PERFORMANCE DRC bet 7
    SCS Finn-Arild ELLINGSTAD EnRoute 2 Team XO Tofte RC Bet 8
    S50 Robert Smeby Yokomo DIB 2380 drift team BRCK bet 9
    P50 Helge Punkrock Dalen Yokomo DIB Nordic Frost DRC bet 10
    P50 Kjetil Eidsand Tamiya VDF 2 Hadeland Rc Klubb bet 11
    SCS Marius Engebretsen EnRoute JXR DriftWorks DRC bet 12
    S50 Frode Engebretsen EnRoute JXR DriftWorks DRC bet 13
    P50 Joakim Rokke Tamiya TRF 417 DRC Betalt 14
    PCS Lasse Sørensen Street jam ota r3r RC-ProDrift DRC Bet 15
    PCS Jonas Mathisen MST FS-01D PlanD DRC betalt 16
    SCS Rolf Edgar Egholm Larsen EnRute Team Larvik DRC betalt 17
    D50 Christian Bråten Hotbodies TC-FD BRCK Bet 18
    DCS Ronny t.skoglund Yokomo DIB Solør mck/avd rc Bet 19
    DCS Kenneth Skoglund Yokomo DIB Solør MCK /avd RC Bet 20
    PCS Ole Johan Fuglerud EnRoute VSF DRC Bet 21
    D50 Anders Mikkelsen Tamiya VDF Shit Happens GTL RC-Klubb Bet 22
    DCS Kjell Arne Vasveen Yokomo DIB Shit Happens GTL RC-Klubb Bet 23
    DCS Joachim Iversen Yokomo DIB Solør MCK /avd RC Bet 24
    S50 Jon Emil Hagelund Yokomo DIB BRCK Bet 25
    SCS Kim Pettersen Tamiya VDF 2 HRS Bet 26
    P50 Syver Hagelund Yokomo DIB BRCK Bet 27
    P50 Lars Ivar Olrud Yokomo dpm BRCK Bet 28
    S50 Tor Ivar Henriksen MST XXX-D VIP BRCK Bet 29
    S50 Lars Erik Blisten EnRoute JXR EVO HRS bet 30
    D50 Torstein Skjelseth Yokomo DIB HBK BRCK bet 31
    S50 Ola Høibybråten Tamiya VDF 2 HRS bet 32
    PCS Ole Kristian Blix MST XXX-D VIP VTF Tofte RC klubb bet 33
    SCS Stian Ødegård Kasemoto Gravity Basement Bandits Hadeland RC klubb bet 34
    S50 Sindre M. Ødegård Sakura Xi Drifthunters Hadeland RC Klubb bet 35
    PCS Kim Gramde MST XXX-D VIP Road Killer's DRC bet 36
    S50 Steinar Orholm Yokomo DIB BRCK bet 37
    PCS Kjetil Teigen Tamiya VDF 2 Team XO DRC bet 38 AVMELDT
    S50 Vegar Aasen Yokomo DIB BRCK bet 39
    PCS Jarle Østby Lundby MST FS - 01D CrazyDrift DRC bet 40
    SCS Svein Willy Nordheim EnRuote JXR Crazydrift DRC bet 41
    S50 Emil J. Reinsborg hpi tc-fd Hadeland RC klubb bet 42
    D50 Robin Hogstad chassis HB TCX BRCK bet 43
    P50 Tobias Røed Larsen EnRoute EVO Team Dragon DRC bet 44


    44___________________________________________
    Reserveliste:


    P50 Tony Tangen Tamiya VDF 2 DriftLAB
    DCS Alex Moen Stensrud sakura d3 Solør mc klubb
    Last edited by Ford BDA; 15 October 2014, 15:42.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Treningsgrupper kommer her:

      Trening / Singeldrift Lørdag:

      1 Erik Risvik
      2 Torstein Skjelseth
      3 Joakim Rokke
      4 Steinar Orholm
      5 Jon Emil Hagelund
      6 Vegard Aasen
      7 Finn-Arild Ellingstad
      8 Sander Nilsen
      9 Syver Hagelund
      10 Lars Ivar Olrud
      11Tor Ivar Henriksen
      12 Ole Kristian Blix

      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Trening / Singeldrift Søndag:

      1
      Last edited by Ford BDA; 30 January 2014, 20:01.
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

      Comment


      • #4
        Godkjente dekk 2014.




        http://hpiracing.com/en/part/4424


        Regler 2014


        Kjøreregler RC Drifting 2014
        Dommere/Løpsleder kan pålegge deltagere å være «flaggvakter» Info om dette gis på førermøte.
        Dommer/løpsleder kan velge om utøvere skal kjøre en oppvarmings runde som ikke er poengtellende. Dette opplyses i så fall under førermøte.

        Singeldrift:
        Kvalifisering. Kjøres på rundbane, eller markert etappe.
        Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en drift-start markering.
        Singeldrift kjøres med en utøver på banen av gangen.
        Det skal kjøres totalt 3 runs p.r. utøver.
        Kjøre/startprosedyre.
        Start skal skje på følgende måte:
        Man skal stille seg opp føre startstrek eller startkjegler.
        Man skal ikke starte sin run uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
        Dommeren skal spørre utøver om han/hun er klar. Fører skal bekrefte. Dommer sier kjør, eller gir start tegn.
        Fører starter så sin første poengtellende run.
        Føreren skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
        Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
        Fører kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med tellende runde 2.3 som dømmes med poeng.
        Føreren skal etter sin runde kunne få sin poengscore fra dommere hvis føreren ønsker dette.
        Protest på poengsum skal kun skje av fører eller evt verge til fører innen neste deltager starter.


        Den høyeste score av 3 run`s blir tellende resultat.
        Hvis 2 eller flere førere har lik poeng score, blir høyeste score fra runde 2 eller 3 også tellende.
        Hvis fortsatt lik score mellom førere. Kjøres det 1 ekstra run for de førerne det gjelder.
        Beste fører får høyeste ranking.


        Poengene beregnes utfra følgende kriterier: Fart /Vinkel/Risiko/Stil og flyt.
        Idealspor opplyses på førermøte.
        Man kan oppnå maksimalt 100 poeng.
        En run i idealspor med uavbrutt drift og flyt uten korrigeringer vil gi 70 poeng.
        Jo høyere vinkler jo bedre. Men føreren skal under driftingen korrigere vinklene minst mulig så bilen holder en god flyt. Ved runding av apex anbefales at man går helt fra utsiden, og inn på apex for så gå ut mot kanten igjen slik at man får en så lang drift så mulig, og ikke bare «vender» rundt.
        Økt risiko gir også ekstra poeng. For eksempel. Føreren går så nære apex eller ytterkanter av banen så mulig der det måtte passe for idealsporet. Eller at det holdes ett høyt tempo kombinert med dette.


        I banens idealspor er det 3 klippingpoints. Disse kan være utført på følgende måter:
        1. Ett fast punkt ut fra banemarkering/vant/curbe med 2 markeringer.
        *1 markering gir 5poeng (0-15 cm fra banens ytterlinje)
        *2 markering gir 2poeng (15-40 cm fra banens ytterlinje)
        2. Ett parti av banen som er merket opp i 2 soner hvor man må drifte gjennom begge soner for og oppnå 5 poeng. Hvis man bare er innom en av sonene vil dette kun gi 2 poeng, begge soner gir 5 poeng.
        Banestørrelse og underlagets vanskelighetsgrad avgjør hvor bred fra banemarkering/vant disse sonene skal være.
        Arrangør kan fritt velge kombinasjon av disse, men det skal alltid være 3 klippingpoints som totalt skal kunne gi 15 poeng.
        Man kan yttligere opptjene fra 1-15 poeng for følgene šwowš faktorer.
        Høye vinkler.
        Høy fart.
        Høy risiko(nære apex eller ytterkanter)
        God motsyrings kontroll.
        Her skal dommerne være kritiske og ikke dele ut 15 poeng bare for en av disse faktorene.


        Poengtrekk Singeldrift:
        Uryddig Drifting/Touring tendenser.
        Ujamt tempo.
        Stadige korrigeringer.
        Utenfor idealspor.
        Fishtailing/wobbling.
        Nesten stopp.
        Store poengtrekk:
        Snurring.
        Over 180 grader.
        Full stopp.
        Rygging.
        Krasj.
        Offroad. (To hjul tillates på Curbe/banemarkering, Tre regnes som offroad). (subbing av vegg lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)
        Hvis man får en stopp, snurr eller crash skal man kjøre runden ferdig under kvalifiseringen.
        Da man kan få fra 1-10 poeng for bra drifting selv om man har gjort en graverende feil.
        Ved flere snurrer/crash får man 0 poeng.
        Dette gjøres for og få ett riktig oppsett til Twindrifting hvis flere førere har feilet i alle sine 3 runder i kvalifiseringen.


        Twindrift.
        Her skal to biler kjøre mot hverandre. (settes opp ut ifra score i singeldrift)
        Det skal kjøres 2 heat.
        Den ene skal lede heatet, og den andre skal følge på.
        Etter 1 heat bytter rollene hvor følgebil begynner å lede.
        Det er alltid den som har høyest ranking i Singeldrift som begynner som lederbil i 1 heat.
        Forbikjøring i akselerasjonssone eller første sving er forbudt, med mindre lederbil kjører ut/krasjer.
        Kjøre/start prosedyre.
        Start skal skje på følgende måte:
        Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler, følge bil skal stå bak eller ved siden av lederbil, eller legge seg inn bak lederbil rett etter start.
        Følge bil skal aldri stå foran, eller i en posisjon hvor den kan forstyrre lederbil ved start.
        Man skal ikke starte uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.


        Dommeren skal spørre utøvere om de er klare. Begge førere skal bekrefte.
        Dommer sier kjør, eller gir start tegn..
        Førerne skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run.
        Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
        Førere kjører til start og gjentar start/mål prosedyre med bytte av roller mellom lederbil og følgebi.


        Hvis førere har lik poeng score etter 2 heat, blir det omkjøring man kjører da 2 nye heat med rollebytte.
        Hvis fortsatt lik score mellom førere kjøres heatene om igjen til det kåres en vinner (gjelder topp 16).
        Ved mere enn 2 omkjøringer på plasseringer utenfor topp 16, kan hoveddommer utrope en vinner etter kjørestil, eller velge flere omkjøringer.


        Poengfordeling Twindrift:
        Det er 10 poeng som fordeles mellom førere p.r heat.
        Ved krasj, kjør alltid ferdig runden hvis dommeren ikke stopper løpet.
        Dommerene kan velge å kalle det en race-insident ,og se bort i fra dette.
        Kjøringen vil da avgjøre poengfordelingen.

        Lederbil sin oppgave.
        Leder bil skal følge idealspor og holde en best mulig stil og vinkler som fra singeldriften. Dvs den skal følge banens klippingpoints selv om de ikke gir poeng i twindriftingen. Den skal også følge løpsleder/dommers oppfordringer om sporvalg fra singeldriften. Leder bil skal også sette opp høyest mulig tempo for å forsøke og riste av seg følgebil. Hvis den klarer å øke forspranget til følgebil med optimal drifting, og sporvalg. Tildeles minimum 1 poeng til til lederbil.
        Synlig senkning av hastighet ifht. fremprovosering av kollisjon kan/vil føre til tap av begge heat og kan i verste fall føre til diskvalifisering av konkurransen. Hvis dommere er i tvil om dette forekommer i ett heat kan de uoppfordret forlange at runden startes på nytt.


        Følgebil sin oppgave.
        Følgebil skal følge lederbil, og legge press på leder bil ved å opprettholde eller minske avstanden til lederbil gjennom løypa. Dette skal gjøres med minst like fin stil som lederbil.
        Hvis følgebil minsker eller opprettholder dette tildeles 1 poeng.
        Hvis følgebil holder høyt press på lederbil(ligger med veldig liten avstand) Tillates bremsinger/korrigeringer fra følge bil, så lenge den opprettholder presset på lederbil.
        Forbikjøring.
        Kun tillatt hvis lederbil kommer ut av idealspor, gjør alvorlige feil, eller hvis leder bil holder ett urimelig lavt tempo (stor nivå forskjell)
        Forbikjøring skal kun skje ved en clean pass. Dvs man skal holde bilen i drift gjennom hele forbikjøringen, og man skal ikke forstyrre lederbil slik at den må bremse eller styre unna.
        Brudd på dette fører til poengtrekk.
        Store Poengtrekk Twindrift. (trekker ned til 0 poeng)
        Snurring. Over 180 grader.
        Full stopp.
        Rygging.
        Offroad. (To hjul tillates på Curbe, Tre regnes som offroad)
        Hard Krasj med stor vinkelendring/stor endring av retning.
        Krasj med motstanderens bil så den vesentlig endrer kurve/retning.


        Poengtrekk Twindrift (trekker ned til 1 poeng)
        Krasj med liten vinkelendring/liten endring retning.
        Korte stopp.
        Gjør man feil av denne karakter 2 ganger i en run har man 0 poeng og dommere skal stoppe løpet.
        Hvis begge førere gjør en 1 poeng feil i samme heat legges Driftingen til grunn for fordelingen av de 10 poengene.
        Subbing av vegg eller motstanders bil er tillatt, og skal IKKE gi poengtrekk hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve.
        Protest skal skje av fører eller evt verge for fører innen neste heat starter.

        Biltekniske regler 2014.
        Bil/Chassis:
        1:10 scala 4wd Drifting eller Touring chassis (on road biler).
        M-chassis er ikke tillat selv om de nå kommer som 4wd.
        Buggy/ crawler Tillates ikke.
        Montering av oppgraderings utstyr tillates, men ikke elektronisk hjelpe utstyr som Drifte gyro.
        Man kan fritt velge girutvekslinger mellom foran og bak, samt på motor.
        For CS klasser kreves minimum 1.3 gear-rate og oneway diff. (alt under dette regnes som 50/50.)
        4hjuls styring tillates ikke
        Høyde og vekt: Vektbalansering av bilen tillates. Inntil 200gram.
        Det skal ikke monteres utstyr på chassiet som øker risikoen for å skade andres biler.
        Høyde Fritt, men det anbefales minimum 5 mm klaring på chassis platen. (enkelte baner har minimums krav til dette. Ved slike tilfeller skal løpsleder/dommer opplyse om dette ved innsjekk)
        Motor:
        1Stk Elektrisk 540 Størrelse motor.
        Børster/børsteløst. Med eller uten sensor.
        Fritt med turn/timing/boost
        Kjølevifte tillates.
        Dekk/Felg:
        KUN Merkede Hpi T-drift med 26 millimeter bredde.
        Godkjente dekk/delenummer.








        Det tillates ikke bruk av klister eller slipp middel med mindre dommere/løpsleder oppfordrer til dette på førermøte p.g.a urimelige forhold for drifting.
        Dekkene skal ikke på noen måte modifiseres annet enn det som regnes som normal slitasje. Men det tillates å snu dekkene hvis man ønsker p.g.a slitasje.
        Det er til en vær tid førerens ansvar å se til at dekkmerkingen ikke slites bort.
        Til offisielle treninger og frikjøring før løp kan det benyttes plast driftedekk av TILSVARENDE egenskaper som Hpi T-drift. Driftedekk som gir unormalt høy fart på banen er Forbudt.
        Brudd på dekkregler kan gi umiddelbar diskvalifikasjon også under offisiell trening.
        Alle typer felger tillates så lenge de ser realistiske ut og ikke har ting som stikker ut til fare for andres biler, dette gjelder også akslinger og hjul muttere.
        Eks touring dishweels tillates ikke.
        Hjulene skal ikke stikke mere enn 1 mm på utsiden av karosseriet fra toppen av dekket. Hvis felgen er breiere enn dekket tillates ytligere 1mm felgkant. Hjulene kan stikke lengre ut i bunnen ved bruk av mye camber.


        Bytting av chassis etter konkurransen har startet tillates ikke.
        (Med mindre man har ett teknisk problem som ikke lar seg reparere.)
        Dette skal i tilfellet uoppfordret fremvises for dommere/teknisk kontrollant.
        Det er førerens ansvar og tilse at riktig chassistype står på førerlisten, ved feil skal dette sies fra om ved innsjekk.


        Reparasjonstid:
        Ved teknisk problem tildeles 5 minutter til utbedring.
        Ved beviselig teknisk problem etter heatet har startet, skal heatet startes på nytt hvis bilen lar seg reparere, eller at dommer tillater bilbytte.
        Dette gjelder både Singel og Twindrift.


        Karosseri:
        Kun lexankarrosseri tillates.
        Karosseriet skal være av karakter som forbindes med vanlig personbil/lett varebil.
        Sedan/Coupe /Cabriolet/Pickup/Stasjonsvogn.
        Kassebil/lastebil tillates ikke.
        Aerodynamiske/urealistiske touring karosserier tillates ikke.
        Det samme gjelder karosserier i Buggyform og Hot Rods hvor hjulene er blottet.
        Karosseriet kan modifiseres etter eget ønske. F.eks. ombygg til kabriolet, pickup, bredding av skjermer etc., men får ikke overstige 220mm bredde inklusive utstikk av speiler, spoilere osv. Modifisering av karosseriet må ikke utføres slik at det øker risikoen for å påføre andres biler skade ved sammenstøt.
        Montering av interiør tillates.
        (Biler med rat/oppussings utseende) tillates hvis de har ett gjennomført tema.
        Karosseriet skal være lakkert.
        Vinduer skal være markert slik at karroseriet får ett realistisk utseende. Farge/tetthet valgfritt.
        Men det anbefales klare, eller lakkert med Transparent spray.
        Det oppfordres(men dette er ikke ett krav) til bruk av minimum 4 lysdioder. 2 foran og 2 bak.
        Det er ingen øvre grense på antall lys.
        Karosseriet skal til en vær tid holdes så rent pent så mulig.
        Alt tilleggsutstyr som potter og spoilere skal festes på en forsvarlig måte.
        Utstyr som faller av under kvalik/løp som oppfattes som forstyrrende eller forsinkende for arrangementet kan føre til trekk av poeng.
        Har du ett karosseri du er usikker på om godkjennes, så ta med ett ekstra du er trygg på, eller henvend deg til arrangør/løpsleder i forkant av konkurransen.


        Karosseriet skal festes på en måte så dommer/teknisk kontrollant kan ta det av for kontroll.
        Hvis man har lysledninger etc som vanskeliggjør dette så skal føreren av bilen være til stede under hele kontrollen.
        Løps leder/dommer kan på skjønn underkjenne karrosseriet hvis han/hun mener det aviker, eller er til fare for andres biler.
        Radioutstyr:
        Man kan fritt velge radioutstyr. Det anbefales 2.4ghz
        Hvis man har FM radio MÅ man ha med seg minst 3 forskjellige krystaller. Disse skal være godt merket, og meldes til løpsleder/dommer under innsjekk.
        Batteri:
        2 celler Lipo, eller maks 6 celler nimh
        Lipo batterier skal være hardcase.
        Batteriet skal sitte forsvarlig montert under kjøring og teknisk kontroll.
        Ladning på alle innendørs arrangement skal forekomme i Lipo poser.


        Kamera i bil tillates hvis det monteres innvendig i bilen og er fjernbetjent eller har autostartfunksjon. Dette skal ikke under noen omstendighet forsinke arrangementet.
        Andre arrangører/klubber kan fritt ta i bruk dette reglementet hvis de ønsker. Dette for å samle alle i denne sporten under samme forutsetninger.
        Last edited by Ford BDA; 28 January 2014, 23:06.
        Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
        www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
        Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

        Comment


        • #5
          Totalt Norwegian Drift Challenge 2013


          PRO!


          01 Lasse Sørensen 90P
          02 Nicolai Warrenfors 72.1P
          03 Erik Risvik 72P
          04 Ole Johan Fuglerud 67P
          05 Petter Midtskogen 56P
          06 Jonas Mathisen 44P
          07 Rune Nielssen 37p
          08 Dag Erik Kristioffersen 36P
          09 Lars Ivar Olrud 33P
          10 Bjørn Andersen 31P
          11 Arnfinn Sundin 30P
          12 Helge Dalen 24P
          13 Kjetil Teigen 22P
          14 Jarle Østby Lundby 20P
          15 Pål Kristoffersen 18P
          16 Kjetil Larsen 15P
          17 Bjørn Steinar Nystrand 14P
          18 Syver Hagelund 13P
          Aron Kaspersen 13P
          20 Arne Inge Hagen 11.5P
          21 Ole Kristian Blix 11.1P
          22 Bjørn Arlid Retteråsen 11P
          Kjetil Eidsand 11P
          24 Petter Gordon Nilsen 10P




          SEMIPRO
          25 Finn Arild Ellingstad 08.5P
          26 Marius Engebretsen 08P
          27 Leif Eriksen 07P
          Kjell K.Kristiansen 07P
          29 Stian Haug 6.5P
          30 Martin Fjeld 06P
          Dennis Teigen 06P
          Håkon Fiskvik 06P
          33 Lars Erik Blisten 05.5P
          34 John Tore Gjeseth 05P
          Stian Bakke Kolstad 05P
          36 Joachim Strand 04.5P
          Kim Pettersen 04P
          38 Ola Storbekk 03P
          39 Fred Viggo Sivertsen 2.5P
          40 Anders Kopperud 02P
          Bjarte Leikvoll 02P
          Stian Ødegård 2P
          43 Ola Høybråten 01.5P
          44 Vegard Berntsen 01P


          Totalliste Drift Challenge 2012.


          PRO
          01Petter Midtskogen 98p
          02Erik Risvik 84p
          03 Ole Johan Fuglerud 83p
          04Kjetil Larsen 58p
          05Kim André Bjørklund 56p
          06Tinh Huu Le 50p
          07 Dag Erik Kristoffersen 42p
          08 Martin Fjeld 33.1 p
          09 Pål Kristoffersen 33p
          10 Stian Bakke Kolstad 31p
          11 Michael CM Nielsen 26p
          12 An Truong Le 25p
          13 Bjørn Arild Retteråsen 23p
          14 Krìstìan Henden 16p
          15 Lasse Sørensen 15.2p
          16 Tony Tangen 15.1p
          17 Kjetil Teigen 15p
          18 Ivar Windju 14p
          19 Brede Stenbakken 12
          Delt20 Kjetil Eidsand 11p
          Delt20 Bjarte Leivoll 11p


          SEMIPRO
          22 Jonas Mathisen 9.1p
          23 Kjetil Eidsand 9p
          24 Arnfinn Sundin 8.2p
          25 Syver Hagelund 8.1p
          26 Ole Kaspersen 8p
          27 Aron Kaspersen 7.1p
          28 Tobias Nygren 7 p
          29 Nicolai Warrenfors 6.1p
          30Hans Hartvikøy 6p
          Delt 31 Torbjørn Moe 5p
          Delt 31 David Nielsen 5p
          33 Georg Johansen4p
          34 Jarle Østby Lundby 2p
          Delt 35 Jan Myhre 1p
          Delt 35 Thomas Benediktsen 1p
          Emil. k Sveen
          Jens K Sveen
          Emil S Knapperholen
          Fredrik Lea
          Vegard Berntsen
          Jon Emil Hagelund
          Dennis Teigen
          Henning Larsen
          Espen Hagen
          Eddy Midtskogen
          Hakon Iversland
          Henrik Hovde
          Arne Inge Hagen
          Tobias Røed Larsen
          Anders Holte
          Anders Kopperud
          Last edited by Ford BDA; 10 January 2014, 08:20.
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment


          • #6
            Bilde fra 2013
            Attached Files
            Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
            www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
            Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

            Comment


            • #7
              Bilder fra 2013
              Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	70.5 KB
ID:	782401
              Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	67.9 KB
ID:	782402
              Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	77.4 KB
ID:	782403
              Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	69.5 KB
ID:	782404
              Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
              www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
              Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

              Comment


              • #8
                Regler oppdatert.
                Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                Comment


                • #9
                  Resultatliste
                  Pos Klasse Fører Poeng
                  1. P50 Bjørn Steinar Nystrand 200
                  2. P50 Lars Ivar Olrud 180
                  3. P50 Syver Haglund 160
                  4. CSP Lasse Sørensen 140
                  5. S50 Håkon Fiskvik 120
                  6. S50 Lars Erik Blisten 110
                  7. P50 Erik Risvik 100
                  8. CSS Tor Ivar Henriksen 90
                  9. CSP Ole Johan Fuglerud 85
                  10. CSP Jonas Mathisem 70
                  11. P50 Nicolay Warenfors 65
                  12. S50 Jon Emil Haglund 60
                  13. CSP Kim Grande 55
                  14. S50 Ola Høibråten 50
                  15. P50 Kjetil Eidsand 45
                  16. P50 Bjørn Andersen 40
                  17. D50 Sander Nilsen 38
                  18. CSD Joachim Iversen 36
                  19. S50 Robert Smeby 34
                  20. CSP Olle Kristian Blix 32
                  21. P50 Helge Dalen 30
                  22. CSS Finn Arild Ellingstad 28
                  23. D50 Ilir Ramadani 26
                  24. D50 Vegar Aasen 24
                  25. S50 Emil J. Reinsborg 22
                  26. P50 Tøbias Røed -Larsen 20
                  27. S50 Steinar Orholm 19
                  28. S50 Frode Engebretsen 18
                  29. CSD Kjell Arne Vasveen 17
                  30. D50 Robin Hogstad 16
                  31. D50 Anders Mikkelsen 15
                  32. D50 Torstein Skjelseth 14
                  33. D50 Christian Bråten 13
                  34. S50 Sindre .M. Ødegård 12
                  35. P50 Joakim Rokke 11
                  36. CSD Ronny T Skoglund 10
                  37. CSD Marius Engbretsen 9
                  38. CSS Rolf Larsen 8
                  39. CSS Stian Ødegård 7
                  40. CSS Kenneth Skoglund 6
                  Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                  www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                  Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                  Comment


                  • #10
                    CS Sammendraget:

                    1 CSP Lasse Sørensen 200
                    2 CSS Tor Ivar Henriksen 180
                    3 CSP Ole Johan Fuglerud 160
                    4 CSP Jonas Mathisem 140
                    5 CSP Kim Grande 120
                    6 CSD Joachim Iversen 110
                    7 CSP Olle Kristian Blix 100
                    8 CSS Finn Arild Ellingstad 90
                    9 CSD Kjell Arne Vasveen 85
                    10 CSD Ronny T Skoglund 70
                    11 CSD Marius Engbretsen 65
                    12 CSS Rolf Larsen 60
                    13 CSS Stian Ødegård 55
                    14 CSS Kenneth Skoglund 50
                    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X