Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buggybanen Oslo 1:8 Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buggybanen Oslo 1:8 Offroad

    Hei alle sammen, og vel overstått Årsmøte.


    Jeg har valgt å sitte som bane ansvarlig, og løps ansvarlig for 2012 å.

    Vi har mange planer i år. Ikke så mye på selve banen enn generelt vedlikehold,men vi håper på å kunne komme igang med den nye kiosken og sekretariatet vårt.


    Til Info så blir det også innført kjøreavgift i år å.
    30 for medlemmer, og 80 for ikke medlemmer.

    Jeg var å tok en befaring på banen i går å ser at mesteparten av isen og snøen har allerede forsvunnet.

    Også kommer det da:

    Banen er stengt i Mars mnd.
    Grunnen til det er fordi at dekke og fuktigheten i dette skal få tid til å sette seg.
    Blir det kjøring der nå så vil det bli sporet opp, og dekke blir ujavnt.
    Men på Søndag ca kl 12 så hadde det vært kjekt med en liten mini dugnad å få plukket opp litt stein fra det bløte dekket, og ryddet opp litt.
    Ellers så vil det bli mulighet å komme med forslag til hvordan vi skal legge opp dugnader, etc i 2012.

    Vel møtt.

    Jeg oppfordrer alle som ønsker løpende info angående den store Buggybanen om melde seg inn i gruppen på Facebook.
    1:8 Buggy offroad Hvervenbukta
    Kim Gjerstad Oslo
    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

  • #2
    Heisann.

    Da er det kommet nye kjøredager og betingelser på den store Buggy Banen.
    Les mer på:



    Minner alle på at i slutten av April så kommer jeg til å planlegge en storstilt Dugnad. Men i Påsken så er det åpent for de som vil kjøre..

    God Påske
    Kim Gjerstad Oslo
    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

    Comment


    • #3
      Da er sesongkort betalt. Har flere sendere til forskjellige biler så hvordan løser man dette med klistremerke oppimot sender?

      Comment


      • #4
        du må ha et sesongkort pr. sender!
        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
        www.Mustit.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by Esh6 View Post
          Da er sesongkort betalt. Har flere sendere til forskjellige biler så hvordan løser man dette med klistremerke oppimot sender?
          No problem. Du får bare flere klistremerker.
          Kim Gjerstad Oslo
          Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
          Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

          Comment


          • #6
            Til dere som ikke er medlem å må melde dere inn, så kan det ta litt tid før medlemskortet kommer. Ta med kvitteringen på betalt medlemskap og sesongavgift til banen , og det vil være en representant der som kan se på innbetalingene, og du får klistremerke.
            Kim Gjerstad Oslo
            Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
            Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

            Comment


            • #7
              Hei

              Jeg er medlem av klubben og forstår det slik at jeg fra nå eller 1mai så må jeg da betale 100kr i kjøreavgift eller sesongkort til 500kr for å bruke banen.
              Men hvis jeg som er medlem må betale 100kr pr gang,hva må da kameraten min betale for å kjøre en dag?Han er ikke medlem.
              Er det fortsatt 80 som før eller er det 100 som oss som er medlem eller er det 180kr. Bare spør,er jo greit for ham å vite hva han må betale...Fant ikke noe info om det,men mulig jeg er litt trøtt.
              Jeg tenker jo også at ikke alle har lyst til å være medlem for å bruke banen 2 ganger.



              Nytt på 1/8 Offroad banen


              Etter en prøveperiode i fjor så blir det fra og med 1. mai 2012 innført kjøredager og sesong-/dagskort for bruk av den store Buggybanen. Det har vært en suksess med kjøreavgift og faste kjøredager. Dette har vært med på å skape en ramme rundt miljøet, sosial hygge på kjørekveldene, samt litt ekstra penger som vi kan bruke på dugnader og utstyr.

              Nytt av året er innføringen av sesongkort, slik at man slipper å ha med kontanter hver gang man kjører. Kjøp av sesongkort forutsetter at du er medlem av Oslo modellbilklubb. Se Oslo Modellbilklubb sin hjemmeside (www.ombk.no) for medlemsskap i klubben. Sesongkort får du ved innbetaling av 500,- kroner til klubbens konto 0530.49.94802. Merk innbetalingen med navn og adresse.
              Når du er registrert som medlem i klubben og du har betalt for sesongkortet, mottar du et klistremerke som skal festes synlig på Radioen/senderen din.
              Vi selger også dagskort som gjelder for de som bare er innom en gang i blant.

              Priser.
              Medlemskap junior (inntil 19 år): 150,-
              Medlemskap senior (over 19 år): 400,-
              Sesongkort: 500,-
              Dagskort: 100,-

              Kjøredagene blir som følger:
              Tirsdag, Onsdag,Torsdag og Helg.
              Åpningstidene følger Motorsenterts åpningstider, eller så lenge noen med nøkkel til bommen er tilstede.

              Spørsmål kan rettes til Kim Gjerstad, Mob 928 38 413
              ei.
              X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
              ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
              hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

              Comment


              • #8
                Hei.

                Er du medlem med sesongkort kan du kjøre så mye du vil på banens åpningsdager, hele sesongen.
                Er du ikke medlem koster det 100,- pr gang.
                Er du medlem, men ikke ønsker sesongkort så koster det fortsatt 100,- pr gang.

                Håper det var til hjelp...
                Kim Gjerstad Oslo
                Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                Comment


                • #9
                  sesongkort er betalt
                  X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                  ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                  hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                  Comment


                  • #10
                    DUGNAD 21 og 22 APRIL

                    Heisann.
                    Da er jeg i gang med å planlegge årets dugnad på den store Buggybanen.
                    Vi møtes Lørdag og Søndag den 21 og 22 April fra klokka 10 og utover begge dagene.
                    Det blir mat og drikke begge dagene.

                    Alt er planlagt og vi blir nok ferdig med alt på Søndag.


                    Velkommen skal alle være.
                    Kim Gjerstad Oslo
                    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                    Comment


                    • #11
                      er banen oppe nå om dagen? er helt ny, aldri kjørt før på bane, kjøpt meg en hpi truggy flux. går det ann å få testa en dag helt rolig?

                      Comment


                      • #12
                        Banen åpner på tirsdag, hvis været er ok
                        Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                        Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                        Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                        Comment


                        • #13
                          Hei.
                          Nå førstkommende helg er banen stengt grunnet NC løp i elektro i OMK. Som plaster på såret vil banen holde åpent Mandag den 9 Juni hvis været er bra.
                          Kim Gjerstad Oslo
                          Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                          Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                          Comment


                          • #14
                            1/8 buggy banen 2013

                            Setter litt liv i denne tråden igjen. Nå håper vi på bedre vær og rask smelting på den store 1/8 buggy banen slik at vi kan sette i gang med dugnad og ny layout.
                            Satser på å legge ut info her og på http://www.facebook.com/groups/178156085572943/

                            Håper mange melder seg på og bidrar slik at vi fortsetter med å ha et topp anlegg.

                            Her er en tegning av den nye ønskede layouten:
                            Team Mustit 2013
                            Mugen MBX7 # RB # Piranha fuel # BETA tires#
                            Tommy Nysted, Oslo

                            Comment


                            • #15
                              Er layouten endelig ? Altså bestemt?
                              Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                              Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                              Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X