Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til siste løpet i elektro off road 2012-NorgesCup 6 og Junior NM 2WD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Invitasjon til siste løpet i elektro off road 2012-NorgesCup 6 og Junior NM 2WD

    Da har jeg gleden av å invitere til finalen i Norgescupen 2012 i klassene 1:10 Off Road 2 og 4WD samt Short Course
    i tillegg til nevnte klasser så arrangeres Junior Nm for 2WD Elektro Off Road

    Arrangør er Innherred RC bil klubb www.ihrc.no.
    Velkommen skal alle være til et av Norges råeste og beste anlegg for RC biler.
    Været i Norge har vært bedrøvelig i sommer, og vi har bestilt sol pg fint vær til dette høstløpet.
    Dette løpet er også avslutning av Cupen for 2012, dvs at sammenlagtseieren vil bli avgjort på dette løpet.
    Vi kjører totalt 4 klasser denne helgen, så for den som har lyst til å utfolde seg og kjøre ekstra mye så er det bare og melde seg på

    Lørdag kjøres

    NC 6 i 2WD off Road
    NC 6 i Short Course Off Road

    Søndag kjøres

    NC 6 i 4WD off Road
    Junior NM 2WD

    Nytt av dette arrangemanget er at vi kjører konsekvent etter EFRA, og har derfor besluttet og kjøre med 5minutters heat, dette gjøres for at det skal være mulig og arrangere alle klassene i løpet av samme helg

    Påmelding gjøres her:

    NC6 Off Road 2WD og Short Course

    NC6 Off Road 4WD og Junior NM 2WD


    Offisiell Innbydelse lastes ned her
    Innherred RC bilklubb inviterer til NorgesCup 8-9 sept 2012.pdf


    For spm kan dere ta kontakt med meg på telefon 92422483 eller mail steinon@c2i.net
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Hei

    Sjekka ut mulighetene dere hadde for utleie av transponder... og så denne prisen: kr 500,00, er det en 0 for mye, eller er dette prisen dere virkelig tar?

    Comment


    • #3
      Originally posted by BSS View Post
      Hei

      Sjekka ut mulighetene dere hadde for utleie av transponder... og så denne prisen: kr 500,00, er det en 0 for mye, eller er dette prisen dere virkelig tar?

      500 er depositumet vi tar for å låne ut, pengene blir refundert ved tilbakelevering av transponder
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #4
        har vel råd til transponder vel Niklas. har du råd til 500 i depositum har du råd til "ny" transponder? 5 min blir uvandt..
        Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

        Comment


        • #5
          Originally posted by TommyL View Post
          har vel råd til transponder vel Niklas. har du råd til 500 i depositum har du råd til "ny" transponder? 5 min blir uvandt..
          He, er ikke akkurat det jeg skal bruke penger på nå. Har heller ikke planer om å låne der oppe.. Om ikke jeg får lånt av noen føre jeg drar, får jeg heller bare droppe en klasse

          5min blir helt konge! Mye morsommere enn 8min :P

          Comment


          • #6
            Originally posted by BSS View Post
            He, er ikke akkurat det jeg skal bruke penger på nå. Har heller ikke planer om å låne der oppe.. Om ikke jeg får lånt av noen føre jeg drar, får jeg heller bare droppe en klasse

            5min blir helt konge! Mye morsommere enn 8min :P
            Det er faktisk gratis og låne av oss,men vi er nødt til å ta depositum slik at transponderene blir levert tilbake etter bruk.
            På de 4 årene som vi har hatt anlegget åpent, så har vi "mistet" 13 transpondere.
            Derfor er det nødvendig med et såpass høyt depositum.
            og som sagt depositum blir tilbakebetalt med en gang transponderen blir tilbakelevert.
            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
            -Leder www.I
            HRC.no
            ]

            Comment


            • #7
              Originally posted by thaking View Post
              Det er faktisk gratis og låne av oss,men vi er nødt til å ta depositum slik at transponderene blir levert tilbake etter bruk.
              På de 4 årene som vi har hatt anlegget åpent, så har vi "mistet" 13 transpondere.
              Derfor er det nødvendig med et såpass høyt depositum.
              og som sagt depositum blir tilbakebetalt med en gang transponderen blir tilbakelevert.
              Forstår jo den. Bare svarte tommy jeg )

              Comment


              • #8
                SR sier jo 8 minutter, vi kan da vel ikke endre midt i en sesong

                1 Race format 1:10 ELEKTRO OFF ROAD KLASSER (Buggy og Short Course/Truck)
                Alle heat og finaler skal kjøres på 8 minutter etter systemet ”runder og tid”. Siste runde teller kun dersom den maksimale tiden er 40 sekunder eller mindre.
                Tilleggsreglene kan åpne for raceformatet ”round by round”, dersom arrangør
                Ole Morten Finnset 1969 -> Ko Propo Helios EX-10, Team Losi xxx4 G+, TRL 22 mid, TRL 22 rear, Corally sp12sl, Xray T3-2012, Tamiya M-05 Pro

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ole View Post
                  SR sier jo 8 minutter, vi kan da vel ikke endre midt i en sesong

                  1 Race format 1:10 ELEKTRO OFF ROAD KLASSER (Buggy og Short Course/Truck)
                  Alle heat og finaler skal kjøres på 8 minutter etter systemet ”runder og tid”. Siste runde teller kun dersom den maksimale tiden er 40 sekunder eller mindre.
                  Tilleggsreglene kan åpne for raceformatet ”round by round”, dersom arrangør

                  Se mitt svar her Ole
                  Last edited by thaking; 9 August 2012, 21:58.
                  -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

                  Comment


                  • #10
                    Kom igjen meld dere på,dette blir avslutningen for cupen og samtidig det siste uteløpet før NM i Moss, det blir en perfekt avslutning og samtidig en kjempeoppladning til NM
                    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                    -Leder www.I
                    HRC.no
                    ]

                    Comment


                    • #11
                      Nå nærmer det seg med stormskritt det siste løpet i Cupen, for den av dere som søker på YR og lurer på om dere skal ta turen.
                      Så har jeg følgende lokal værrapport og komme med.
                      Det er meldt regn med status usikker, dette kan jeg bekrefte, da samme værtype var meldt til nitroløpet vi hadde i Mai, og det endte med blanding av sol og litt regn. Vi går inn i en veldig usikker værtype på denne tiden av året.
                      Som lokal kjentmann så tror jeg været vil bli helt greitt uten altfor mye nedbør, jeg har bestilt sol, og alle gangene jeg har gjort det så kommer det sol.
                      Denne helgen blir ingen unntak

                      så kom igjen lad batteri og bestill flybiletter , og kom til norges beste 1:10 bane for en forrykende avslutning av cupen
                      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                      -Leder www.I
                      HRC.no
                      ]

                      Comment


                      • #12
                        Her ligger det noen bilder fra helgen www.ihrc.no filmsnutt er lagt ut på youtube : http://www.youtube.com/watch?v=wC-es...ature=youtu.be

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X