Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Norway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by tan20 View Post
    John, hvor mange ganger skal du gjenta deg selv?? er helt mørkt å høre på deg når du forsøker å "grille" her, burde bare holde kjeft, vi har hørt dine synspkt er nå.
    Det er sånne som deg som gjør at det blir baksnakket om TN... har hørt på det preiket der i mange år i onroad miljøet.
    Nå vet jeg hva det er og ser på bl.a deg som en uviten tosk som bare utbasunerer oppgulp så fort du hører ordet NMF og TN.
    Du skulle hørt deg selv.

    Mvh
    torarneN
    Hvis det kommer noen svar på det som ble spurt om skal jeg med glede slutte å spørre, men som vanlig tåler ikke du at noen stiller spm om noe du ser opp til, rart med det etter at du fikk med Jr på TNRC så har du blitt super positiv til NMF ect.....

    Ja ja du kan jo søke om plass du også da TA, kan jo bli +40 verdensmester da :P

    Comment


    • #32
      Okey,
      når er neste em/vm 40+....... og da skal du være med....

      tan
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #33
        Team Norway

        Ser at det er en hyggelig tone her også, som vanlig når noe skal diskuteres i RC miljøet på dette forumet. Stå på gutter, keep up the good work for miljøet dobbeltommelopp!
        Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
        Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
        Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

        Comment


        • #34
          Har sett endel på Norske Talenter på TV2. Mange flinke talenter der. De fleste av dem er jævli mye eldre enn 16 år. Verste jeg ser er små barn som går videre bare fordi de er barn. De er jo så søte..........

          Skal man dyrke talenter så må man dyrke de som finnes UANSETT alder. At Rune og ett par andre trenere reiser til VM/EM på NMF sin regning driter jeg en lang marsj i.
          Det er de talentene vi har. Og da er det vel greit da. Om ikke trenere osv kan få utvikle seg, samle erfaring osv. Åssen i helvette skal talentene få den beste hjelpen da??????

          Skulle Rune, Magne, Ketil og Jostein miste lysten, er der da noen som kan overta? Har andre mer erfaring, ekspertise og TALENT så er jeg sikker på at de får komme til sin rett.

          Kjenner godt til 1:8 offroad og der er det Rune, Lars Erik og Øyvind som er i en klasse for seg i forhold til resten av Norge. Unntak er ett par stk til. Men de er jo over 16!!! Kanskje de rett og slett ikke gidder å trene mer enn de gjør, eller ikke har tid?

          Tror ikke Lars Erik Mo hadde blitt Norgesmester i år om han ikke hadde fått hjelp av Rune og TN. Hadde han holdt på alene i sin egen klubb så hjelper det ikke med talent om ingen kan hjelpe med å videreutvikle talentet.

          Kjempemoro at en fra TN vant NM, det viser jo at arbeidet de gjør betaler seg. Spesielt moro at det var Lars Erik, han er jo den yngste. Resultater internasjonalt tar lengre tid og er ikke gjort på ett par, tre år.

          Hold kjeft med klaging, hjelper ikke en dritt. Føkker man med ildsjeler så DØR hobbyen.
          TEAM ELEFUN

          Comment


          • #35
            Lett underholdning vel?

            Skal mere til enn dette for å vippe Lara av pinnen

            tan
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X