Announcement

Collapse
No announcement yet.

Medlemsavgift??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Medlemsavgift??

    Hva tar klubbene rundt om i Norge i medlemsavgift for sine medlemmer???
    Regner med det også er litt forskjell på om man er med i nmf eller ikke?? Så si gjerne om dere er det eller ikke.
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

  • #2
    Lakselv Motorklubb, med i NMF. 200,-

    Comment


    • #3
      lurte bare på hvorfor du ønsker denne informasjonen?
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Som ny leder i Bodø RC-bilklubb så ønsker jeg å se hvilket nivå jeg skal legge medlemsavgiften på
        Vi har betalt 500,- til nå, å det syns jeg egentlig er litt drøyt med tanke på at vi ikke er medlem i nmf.
        Vi har en knallbra on-roadbane med alle fasiliteter tilgjengelig, og skal bygge offroadbane nå til våren.
        Espen Jensen
        -----------------------------------------------------
        Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

        Comment


        • #5
          Medlemsavgiften bør jo stå i stil til klubbens utgifter og evt. andre inntekter...
          500,- for et topp annlegg er ikke mye.

          KodalRC har tatt 500,-/år siste to år er det vel.


          Til sammenligning betaler jeg 2.300,- pr. år for tilgang + kjøretillatelse på den
          lokale flystripa her.
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #6
            Kristiansand Modellbilklubb tar 400,- for senior og er medlem i NMF. 300,- for Junior og 500,- for familie.
            Kjøreavgift har vi ikke. Vi arrangerer ca 5 løp i året og drar inn inntekt nok der til å drifte hele dritten.
            TEAM ELEFUN

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X