Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til norgescupavslutning og minimesse 6-7. april

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takker GTL for en fin fin løpshelg som inneholdt, som vanlig, det meste:
    Forventninger, nervøst sammenbrudd ..., frustrasjon, glede, samvær med en herlig gjeng barn (og noen gamle ..., de gamle er best, eller... ). Altså var alt på stell
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

    Comment


    • #17
      Hvor finner man resultater?
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
        Takker GTL for en fin fin løpshelg som inneholdt, som vanlig, det meste:
        Forventninger, nervøst sammenbrudd ..., frustrasjon, glede, samvær med en herlig gjeng barn (og noen gamle ..., de gamle er best, eller... ). Altså var alt på stell
        Click image for larger version

Name:	IMG_2049.jpg
Views:	1
Size:	51.7 KB
ID:	780491

        Støtter denne og følger opp med positive tilbakemeldinger.

        Takk til GTL for at de bruker energi og tid på å arrangere løp med alt det innebærer. Imponerende innsats og engasjement som gir oss muligheten til å utøve hobbyen under noenlunde kontrollerte rammer.

        Som Trygve sier det, man er glad, sur, frustrert, fornøyd og hele spekteret i løpet av helgen. Personlig er jeg kjempehappy, hang på Engern i tolver, holdt på å drite på meg da jeg touchet Lars Haugen på langsiden ( beklager hendelsen - den var helt utilsiktet ) og fikk mye nyttige tips av Petter Berntsen i Mod.

        Det beste er ikke pokalene eller plasseringene, det er det sosiale samværet som gjør at man gidder å fortsette ..

        Har nå kjøpt tolver igjen ( sukk... ) så nå gleder jeg meg allerede til neste sesong...

        Vi sees
        Last edited by Redback; 9 April 2013, 14:14.
        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

        Comment


        • #19
          Henger meg på her. Husk å sende meg resultatene også. Resultat@radiostyrt.no

          Comment


          • #20
            Hyggelig å høre at folk trives, og at all innsatsen ikke er forgjeves. Får satse på at noen fler har lyst til å ta på seg et løp så vi kunne fått en runde til neste sesong. I mellomtiden får alle ha en god sommer.

            Angående resultater så har jeg gitt beskjed til rette vedkommende om dette.
            Team RC Companiet - Minicupen.no
            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X