Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC5 på Gjøvik, invitasjon til årets happening!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Og hvorfor ikke arrangere 1:12 stock?
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • #17
      Noen tips til en som skal på sin første konkurranse?
      Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
      Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

      Comment


      • #18
        Ikke ta det altfor seriøst, kos deg og bruk denne helga til å se hvordan alt foregår
        ....og kjør fort som f.... da selvfølgelig
        Capt. Slow
        Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
        Team GoSlow

        Comment


        • #19
          Hehe. det skal jeg. Må jo vise at M06 duger.
          Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
          Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

          Comment


          • #20
            Originally posted by Razer View Post
            Og hvorfor ikke arrangere 1:12 stock?
            For å få tid til alle klasser måtte man vel da valgt bort M-chassis, og siden det er større miljø for det der oppe så ble vel det valgt fremfor 1:12 track vil jeg tro.

            Originally posted by Kyrremann View Post
            Noen tips til en som skal på sin første konkurranse?
            Tja, husk på å ha det moro i hvert fall. Alle er egentlig veldig hyggelige og hjelpsomme, så selv om noen får noen horn i panna når de står på kjøreplatforma og kan slippe ut noen gloser, så er ikke det så mye å bry seg om. I kvalifiseringa er det individuell klokke på hver bil som gjelder, og ikke posisjon på banen, så blir man tatt igjen av noen som er raskere så slipper man frem disse. Blir man tatt igjen med en runde i finalen så slipper man også frem raskere biler. Da bare legger man seg litt ut i en sving slik at de kan passere på innersiden. Om fritreninga ikke deles opp klassevis så må man være litt obs og følge med på bilene bakfra, ettersom andre biler går opp til dobbelt så fort, noe som kan medføre at det smeller bra om man ikke følger med på hverandre...

            Så da er det egentlig bare å ønske lykke til, moro blir det garantert!
            Team RC Companiet - Minicupen.no
            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

            Comment


            • #21
              Ja, har prøvd å kjøre med touring før. Vanskelig å bedømme avstand bakover.
              Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
              Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

              Comment


              • #22
                Glemte å spørre om noe. Jeg har meldt meg opp begge dagene, må jeg være medlem i en klubb for å kunne kjøre klubbløp? For da bør jeg vel få fikset det i løpet av morgendagen.
                Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                Comment


                • #23
                  Strengt tatt så bør du egentlig være det, men det er jo også en fordel for deg å finne deg en klubb du kan trives i og som du kan komme inn i et miljø med "likesinnede gærninger"

                  Velkommen skal du være
                  Capt. Slow
                  Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                  Team GoSlow

                  Comment


                  • #24
                    Er det noen som helst mulighet til å melde seg på hos dere nå? skulle melde meg på nå på onsdag men da var påmeldingen fjernet alt
                    Roger Berntsen 1969 Mod
                    Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                    Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                    Comment


                    • #25
                      Hei Roger.

                      Det skal gå greit, send en mail til arrangementsleder André Røine om saken: roine.andre@gmail.com
                      Jeg skal gi han beskjed at det kommer mail ang etteranmeldelse for kjøring søndag.


                      Mvh
                      Anders
                      Capt. Slow
                      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                      Team GoSlow

                      Comment


                      • #26
                        Vil bare takke for et flott opplegg i helgen! Var morsomt og lærerikt!
                        Tok noen bilder, så hopp over til min Flickr konto og bla igjennom over 100 bilder.
                        Explore this photo album by Kyrre Havik Eriksen on Flickr!


                        Og er du på et bilde, og vil bort så send meg en PM.
                        Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                        Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                        Comment


                        • #27
                          Hei Kyrre.
                          Veldig koselig å høre at du likte deg hos oss, og tusen takk for at du har tatt så mange fine bilder

                          Jeg tar meg den frihet å legge ut linken til bildene på nettsiden vår på Facebook, for jeg er sikker på at det er mange flere som vil ha glede av å se en fin oppsummering av helga
                          Capt. Slow
                          Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                          Team GoSlow

                          Comment


                          • #28
                            Det går veldig bra, har selv ikke Facebook. Så bare fint at andre kan gjøre det
                            Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                            Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                            Comment


                            • #29
                              Takker gjengen i Gjøvik, ingen nevnt, ingen glemt - for et supert gjennomført arrangement i helgen. Synes alt gikk på skinner fra fredag til søndag kveld - og kulminerte for meg den lengste klemmen for kvelden av den unge damen under premieutdelingen. Håper hun ikke ble FOR forlegen .....

                              Gleder meg allerede til neste tur til Gjøvik

                              Trygve
                              Trygve Bull Freng/58
                              www.lmbk.no
                              XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                              Comment


                              • #30
                                Takk for det, Trygve, det er alltid koselig å få besøk av dere, alltid et smil på lur og hyggelig ord
                                Premiedamen klarte seg helt fint, noe sliten i kinnet etter premieutdelingen, men meget godt fornøyd. Andrè har vi derimot merket at kan være en meget rørt, ung herremann
                                Capt. Slow
                                Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                                Team GoSlow

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X