Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norge/Sverige Cup Track Oslo 5-6 juli Hverven Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det var rimelig fett Lars, bra kjøring!
    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

    Comment


    • #17
      Takk, Geir Bjarte! Det er virkelig moro å kjøre når forholdene er så gode som nå : )

      Comment


      • #18
        60 førere påmeldt til Norge/Sverige Cup på Hverven 5-6 juli! Det er virkelig bra : ) Over 25 førere fra Sverige og Danmark tar turen. Veldig gøy at så mange prioriterer dette løpet og blir med på å lage et Nordisk samarbeid. Jeg ønsker å jobbe videre for dette prosjektet fordi jeg synes det er veldig viktig at vi får til flere konkurranser med Nordisk deltagelse i track-klassene. Hadde vi vært mer heldige med datoen tror jeg vil kunne vært over 100 deltagere på dette løpet i Oslo. Det får være målet neste år!

        Tilgi meg for all masingen, men med dette resultatet tenker jeg at det er verd det : )

        PS. vi har fortsatt påmeldingen åpen og plass til mange flere.

        Comment


        • #19
          Fredagen før Norge/Sverige Cup 5-6 juli på Hverven kjører vi en liten ekstra konkurranse. Raskeste runde under trening på fredagen for hver klasse gir en premie. Jeg sjekker mylaps på slutten av treningen og gir en liten oppmerksomhet til de raskeste i hver klasse. Litt motivasjon for alle til å klemme til litt mer : )

          Comment


          • #20
            Bra jobbet Lars - jeg vet at mye av dette er din fortjeneste!
            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

            Comment


            • #21
              Wow! 63 førere påmeldt. Masingen min hjelper : ) 20 førere i 1:8 og 22 i EL mod. like it!

              Comment


              • #22
                Takk for skryt Geir Bjarte : ) Det er ikke ofte man får det i dette miljøet så det skal jeg ta med meg : ) Synd at du ikke får kjørt selv. Jeg håper at vi få en bedre dato til løpet neste år.

                Comment


                • #23
                  Norge/Sverige Cup update:


                  Trening fredag 4 juli.


                  Kl. 0900-2100


                  Vi vil dele opp treningen på fredag slik at alle får kjørt i sin klasse hver time. Siden det er begrenset plass på bane og plattform vil vi lage ett oppsett som fordelere tiden for alle førere. Det er ikke like mange i hver klasse så vi har laget ett oppsett som blir så rettferdig som mulig.


                  0-10 EL stock, - 11 førere
                  10-30 EL mod - 22 førere
                  30-40 NT -11 førere
                  40-60 1:8 track - 20 førere


                  I 1:8track og 1:10 EL mod må vi enten kjøre de første eller siste 10 min av treningen siden det bare er plass til 10-12 førere på plattformen. På denne måten får alle førere 10 min trening hver time.


                  Hilsen Lars

                  Comment


                  • #24
                    Wow! Hvem bli nr:70? Dette kan bli største NC/SC på asfalt i år : ) Bli med på festen!

                    Comment


                    • #25
                      74 biler påmeldt til SC/NC på Hverven. Tar av meg hatten. Dette er rått! Sannsynligvis blir dette det største on-road racet i Norden i år!

                      Comment


                      • #26
                        Husk å ta høyde for det når det gjelder innkjøpt til kiosk + bemanning
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #27
                          Vi har handlet inn mye og jeg har en mann på standby for å kjøpe mer : )

                          Comment


                          • #28
                            Er det salg av dekk til touring klassene hos dere eller kan vi ha med egne dekk bare det er sorex 36?
                            Roger Berntsen 1969 Mod
                            Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                            Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X