Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis din 1/18 bil da vel:)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TurboTangen View Post
    Ja, comboen jeg får kostet 53$.
    Den jeg skal prøve å gjøre vanntett er ikke EZrun da.
    Det er sidewinder med sidewinder 8000kv motor.
    Hehe. Blir sikkert ganske mye varmeutvikling. Men hvis du ikke har tenkt til å kjøre med 11,1v lipo så kan det jo hende at det går helt fint
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • Hei.
      Min rc18T:
      Rc18t Factory Team edition.
      5200kv (18t) eZrun børsteløs.
      Vinge.
      13t pinion og 54t spur.

      Bilder:
      Uhm....
      Får ikke lasta opp bilder:
      You have already attached this file in thread : Rc18T FT kit prosses

      Ja... bildene ligger hvertfall Her!
      sigpic

      Comment


      • Du tar bare bildelinken og putter inn i posten. Husk å trykk på LIM INN BILDE.
        Så for du opp en boks der du skriver URL'en til bildet. Og vips så var det i boks
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • Der, her er noen bilder :









          Fikk ikke tatt noen under the hood ^^
          Men tar det i morgen etter jeg får installert graphite chassiet.
          sigpic

          Comment


          • Hei, kan jeg legge inn min kjære mini inferno ST her ? Er jo samme størrelsen som 1:18 biler, men kyosho sier 1:16 ?
            Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
            Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
            TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

            Comment


            • Legg inn bildene.
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

              Comment


              • Rc18b

                Jeg hadde en Mini Rave Brushless 1:18 Men den holt ikke mer enn 4 turer så var den ødelakt. Så jeg skal kjøpe en RC18B. Jeg kommer nokk til å kjøre standar en stund i starten. Men hvor skal jeg kjøpe deler og bilen?

                -Access
                Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                Comment


                • Originally posted by djegga View Post
                  Hei, kan jeg legge inn min kjære mini inferno ST her ? Er jo samme størrelsen som 1:18 biler, men kyosho sier 1:16 ?
                  Mini-Inferno er 1/16 skala, men kjør på, pælm ut bildene! ^^
                  "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

                  Comment


                  • Jeg har vært å sett på deler å biler fra TheToyz.com men jeg vet ikke hvordan det er med reklamasjon.
                    Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                    Comment


                    • Originally posted by Access View Post
                      Jeg har vært å sett på deler å biler fra TheToyz.com men jeg vet ikke hvordan det er med reklamasjon.
                      Reklamasjon?

                      TheToyz er helt genialt på deler til rc18.

                      De har alt!!

                      Har bestilt mye der som jeg ikke har funnet billig noen andre steder, f.eks metall diff og stilig kaross ; - )
                      sigpic

                      Comment


                      • Den er grei Da kjøper jeg der ifra :P
                        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                        Comment


                        • Du Turbo, Jeg har jo ikke peiling hvilken børsteløs motor jeg burde kjøpe. Helst fra TheToyz.com Helst under 700 kroner :P
                          Last edited by Access; 24 March 2009, 20:03. Reason: skrivefeil
                          Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                          Comment


                          • Originally posted by Access View Post
                            Du Turbo, Jeg har jo ikke peiling hvilken børsteløs motor jeg burde kjøpe. Helst fra TheToyz.com Helst under 700 kroner :P
                            Ok, gi meg to minutter xD
                            sigpic

                            Comment


                            • Tror den her: http://www.thetoyz.com/cart/thetoyz_...name=BRUSHLESS
                              Skal være ganske grei, men den her: http://www.rcmart.com/catalog/rc-bru...cPath=293_1021 fra rcmart synes jeg er toppen, og den koster 30$ mindre.
                              De går ca. like fort.
                              Jeg har 5200kv eZrun'en og 8000kv mamban. De gikk ca like fort (eZrun med 14t pinion og mamba med 12t pinon).
                              Med eZrun'en trenger man ikke så tykke ledninger, får strømtilførselen trengs ikke å være så stor, i mambaen blir det litt "cogging" på 2s batteriene mine.
                              Jeg anbefaler eZrun på det sterkeste, ingen feil etter hvertfall 15 batteripakker.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ja da blir det den fra RCmart. der sparte jeg meg for noen dollar

                                -Access
                                Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X