Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis oss din Mini-Z

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvis du kjøper skumdekk så er det jo bare å kutte de til med en kniv du har hatt over en lighter/fyrstikk litt først. Det går enkelt DU må bare sikker på at hjulene ikke er for tynne.
    Du trenger ikke så mye options til å begynne med (kulelager og dekk), etter hvert som du er kjent med bilen (evt. deler går i stykker) kjøper du bedre/nye.
    Ting som ikke er så dyrt som du kan kjøpe når du først bestiller/kjøper er Hplate, motorholder alu og kanskje Muttere alu.
    På min bil har jeg xSpeed motor, Kulediff alu, Alu muttere, skumdekk, kulelager.
    Dette funker veldig bra, det er noe feil med potmeteret så må skaffe et nytt snart
    sigpic

    Comment


    • Karosseri til Mini-z.

      Finner ikke så veldig mange kule mini-z karos som jeg synes er skikkelig fete.
      Er det noen som har kjøpt et 1:24 eller 1:25 KAROS som modellsett og modda det til mini-z? Tenker jeg skal prøve meg på dette, men det er lettere hvis jeg vet om noen som har gjort det fra før :b
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by Thomas-no View Post
        En av mine penere biler. :mrgreen:
        (Synd den er så liten....)

        Utstyr:
        - Kyosho Mini-Z MR02-MM,
        - Kyosho BMW M3 GTR
        - Atomic ceramiske Kulelager,
        - GPM alu spindler 1gr,
        - GPM alu styrestag med 1gr spissing,
        - Atomic SSG H-plate myk,
        - Atomic alu motorfeste,
        - Atomic AR30 motor,
        - Atomic "Mirakeldemper",
        - Kyosho kulediff,
        - Iwaver lyssett.
        kul bil! men hvordan kobler du opp lyssettet på bilen??
        kyosho mini-z MR02 mm

        Comment


        • tøff bil! hvordan kobler du opp lyset??
          kyosho mini-z MR02 mm

          Comment


          • Lyssettet er koblet rett på batteripolene, ved sammekoblingen mellom batteripolene og elektronikken.
            Jeg har også brukt jst/bec kontakter på bil og lyssett så det skal være lett å demontere.
            sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

            Comment


            • farger paa skyline

              skal kjope AWD og Skyline gt-r 34 eller 32 paa onsdag og skal lakkere den selv.

              planen er aa lakkere panser, vinge og speil svart og resten litt mork blaa farge.
              kanskje noen striper eller noe saant paa sidene vil bruke bare svart og blaat, men vet ikke om det skal vaere metalic eller ikke
              lurer litt paa hva dere synest. tror dere d vil bli bra?

              tips og forbedringer er hjertelig velkommne!

              bilde kommer saa fort det er ferdig
              Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
              Sandnes Osteopati Senter
              http://www.osteopaten.info/index.html

              Comment


              • Originally posted by TurboTangen View Post
                Karosseri til Mini-z.

                Finner ikke så veldig mange kule mini-z karos som jeg synes er skikkelig fete.
                Er det noen som har kjøpt et 1:24 eller 1:25 KAROS som modellsett og modda det til mini-z? Tenker jeg skal prøve meg på dette, men det er lettere hvis jeg vet om noen som har gjort det fra før :b
                Du kan jo kjope nissan skyline kaross, synest selv at det er en av verdens toffeste biler
                Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                Sandnes Osteopati Senter
                http://www.osteopaten.info/index.html

                Comment


                • www.centrohobby.no har kitet på tilbud til 999,-
                  Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                  Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                  Comment


                  • ja, vet det. paa saeland faar de det inn paa onsdag til 996kr
                    Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                    Sandnes Osteopati Senter
                    http://www.osteopaten.info/index.html

                    Comment


                    • Originally posted by tim56 View Post
                      skal kjope AWD og Skyline gt-r 34 eller 32 paa onsdag og skal lakkere den selv.

                      planen er aa lakkere panser, vinge og speil svart og resten litt mork blaa farge.
                      kanskje noen striper eller noe saant paa sidene vil bruke bare svart og blaat, men vet ikke om det skal vaere metalic eller ikke
                      lurer litt paa hva dere synest. tror dere d vil bli bra?

                      tips og forbedringer er hjertelig velkommne!

                      bilde kommer saa fort det er ferdig
                      INGEN som har noe aa si????
                      Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                      Sandnes Osteopati Senter
                      http://www.osteopaten.info/index.html

                      Comment


                      • Originally posted by tim56 View Post
                        ja, vet det. paa saeland faar de det inn paa onsdag til 996kr
                        Åja, da så, hehe Lykke til med driftingen! Tror både metallic og vanlig hadde blitt bra jeg, hadde nok valgt metallic selv, men det er opp til deg
                        Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                        Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                        Comment


                        • Her er mine to minste. En MR01 og en AWD. På MR01 sitter oppgraderingene utenpå, og på AWD'en sitter de på innsiden.....
                          Attached Files

                          Comment


                          • hehe! nice! likte Batman karosset

                            hadde helt glemt at jeg hadde postet det om awd-en min, men nå er den ferdig.

                            har brukt metallic blå og metallic svart. skjørtet, speila, panseret og spoiler er svart metallic. resten er blå.

                            brukte warhammer maling til små detaljer som grill, potta osv.
                            Attached Files
                            Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                            Sandnes Osteopati Senter
                            http://www.osteopaten.info/index.html

                            Comment


                            • Det ble jo syykt bra da!
                              sigpic

                              Comment


                              • syns det selv også, til å være det første jeg lakkerer, men nåååå ser det ganske annerledes ut. malingen har forsvunnet på kantene og har noen svarte striper langs sidene
                                Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                                Sandnes Osteopati Senter
                                http://www.osteopaten.info/index.html

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X