Announcement

Collapse
No announcement yet.

nyheter fra kyosho!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nyheter fra kyosho!

    Sjekk ut kyosho.com. Mini-z buggy i 1:24, 4wd, og med gode gamle optima karosseri! kommer ikke før i november, mer info i september står det.. Får vi håpe på MID-karosseri også? Jeg vil ha turbo optima mid i 1:24! Har allerede i 1:10 og 1:32

    mvh oddi

  • #2
    Så det i går ja, må jo bli en hit dette
    Jeg skal ha...........men tipper prisen er drøy.
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #3
      Kan jo også hende, hvis de vil legge seg på en vintage-look, at det bare er gamlingene som hadde kyosho på åttitallet som kommer til å kjøpe.. og det ville jo vært synd.. men jeg forhåndsbestiller ihvertfall en turbo optima mid med gold-dempere asap

      mvh oddi

      Comment


      • #4
        Jeg er en slik gamling, blir vel handling på meg ja, dette var tøft

        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          Blir veldig spennende å teste.
          Det finnes jo allerede moduler til RCP banene med hopp etc, så dette kan bli virkelig bra.
          Buggyfolket som har kjørt vanlig mini-z har jo vært knallsterke etter et par kvelder, så kanskje dette er bilen som får med seg flere over

          Jeg tipper vi ser SC og diverse buggykarosserier til denne rimelig raskt etter slippet.
          Mini-ZNorway.com
          Speedy PigZ Raceway

          Comment


          • #6
            Hvorfor kjøre på gummi? Nå som z er blitt offroad så håper jeg da at det vil fungere i det miljøet den hører hjemme i, ellers ser jeg ikke vitsen.
            Tåler den ikke sand, jord el. så kan butikken bare beholde den
            TEAM ELEFUN

            Comment


            • #7
              Originally posted by extra View Post
              Hvorfor kjøre på gummi? Nå som z er blitt offroad så håper jeg da at det vil fungere i det miljøet den hører hjemme i, ellers ser jeg ikke vitsen.
              Tåler den ikke sand, jord el. så kan butikken bare beholde den
              Funker sikkert, men hjula er vel ca 23mm i diameter, så det vil jo være noen begrensninger i offroadegenskapene. Bør nok være rimelig hardpakka og finkornet underlag.
              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • #8
                Kult - en sånn må jeg ha

                Comment


                • #9
                  http://kyoshosan.blogspot.com/2011/09/mini-z-lazer-buggy.html



                  De påstår de skal takle uteterreng, men vi får nå se....
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • #10
                    Da blir det en Lazer til far
                    TEAM ELEFUN

                    Comment


                    • #11
                      Jeg tenkte også på en Lazer og noen små hopp til en vanlig RCP-bane.
                      Synes ikke disse ser særlige tette ut til å kjøre ute.
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • #12
                        Hvis NoBrainer kjøper, så må vel jeg også ha...
                        Tamiya M05 x 2 - Tamiya DF03-RA Brushless - HPI Savage Brushless - Traxxas Slash VXL 4x4 - Kyosho Mini-Z MR03

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Stonedog View Post
                          Hvis NoBrainer kjøper, så må vel jeg også ha...
                          Hi hi

                          Slapp av, vi begynner pent og rolig med mr-03 så venter vi helt vil jul.....
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #14
                            http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=108027 ...
                            herregud, MÅ jo bli moro det her..

                            mvh oddi

                            Comment


                            • #15
                              Det blir nok en Lazer på meg. Dette ser så rått ut! Håper de får samme mod-muligheter som de andre Mini-Z, må jo oppgradere litt for å få noen skikkelig krasj...
                              Tamiya M05 x 2 - Tamiya DF03-RA Brushless - HPI Savage Brushless - Traxxas Slash VXL 4x4 - Kyosho Mini-Z MR03

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X