Announcement

Collapse
No announcement yet.

Baner for Mini-z i Oslo-regionen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baner for Mini-z i Oslo-regionen?

    Ny "på banen" og har sålangt konstatert at Badet er lagt ned og at fokuset har forandret seg på Ballerud. Er det andre muligheter til å kjøre på bane i regionen? Holder selv til på Romerike og jobber i Oslo, så noe langs denne aksen hadde jo vært optimalt...

    MVH

    Morten M

  • #2
    Ingen baner som jeg veit om.

    Har en bane på jobb på Majorstuen og har en bane hjemme på Skedsmokorset.
    Hjemmebanen er åpen ganske ofte men stengt annenhver helg. Det er stengt denne helgen.

    Hvis du vil kan du alltids få prøve en av de to banene.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Originally posted by Cavok View Post
      ...og at fokuset har forandret seg på Ballerud.
      Er litt på tenker´n jeg også når det gjelder Mini-Z, og kjøremuligheter er det som mangler for å få meg til å falle ned på rett side av gjerdet.

      Lenge siden jeg har vært på Ballerud. Er det ikke ok med Mini-Z der lenger?
      sigpic Kenneth Skulstad
      70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

      Comment


      • #4
        Såvidt jeg forsto, så er det fremdeles full fart på Ballerud; men nå for offroad og ikke for MR+F1. Tar meg vel uansett en tur ut dit for å ta en mys en torsdag - fikk hyggelig respons på telefonen, så ble definitivt ikke skremt bort!

        MVH

        Morten M

        Comment


        • #5
          Jeg håper interessen blir såpass stor at Ballerud knekker til med RCP bane etterhvert. Det er det fulle muligheter for, men pr idag ser det ut til at det blir offroad i vinter.

          Jeg har bane ca 1 time unna Oslo. Her er du hjertelig velkommen.
          Det er et par Oslokarer som er nedover og kjører her ca 1 gang pr uke.
          Det er en annen privat bane også i Oslo, og mulighetene finnes for at det blir en større offentlig bane også.

          I Vestfold blir det etterhvert en bane i et større lokale, men det er et par ting som må på plass først.

          Rune
          Mini-ZNorway.com
          Speedy PigZ Raceway

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X