Dempere forran. Hva er fordelen med de lange king pins forran i forhold til det orginale oppsettet?
Kunne tenkt meg å prøve fjærene på orginal plassering men vil gjerne vite ulempene og fordelene.
Regner med at det ikke er noe problem med toe-in eller toe-out, men caster og camber er kanskje en utfordring?
DSP, diskdemper, mirakeldemper alt ettersom hva du kaller det, vil jo bli lavere og smalere enn tri-demper oppsettet.
Skjønner at tri-demperene vil kunne justeres bedre, men det har en tendens til å lage mange hull i karosseriene.
Men DSP vil vel kunne brukes like godt som tri-demperene.
Er det samme hvilken vei man monterer DSP? Har sett begge veier og lurer på hva som er mulig når det gjelder oppsett.
Hva er deres erfaringer med dette??
Kunne tenkt meg å prøve fjærene på orginal plassering men vil gjerne vite ulempene og fordelene.
Regner med at det ikke er noe problem med toe-in eller toe-out, men caster og camber er kanskje en utfordring?
DSP, diskdemper, mirakeldemper alt ettersom hva du kaller det, vil jo bli lavere og smalere enn tri-demper oppsettet.
Skjønner at tri-demperene vil kunne justeres bedre, men det har en tendens til å lage mange hull i karosseriene.
Men DSP vil vel kunne brukes like godt som tri-demperene.
Er det samme hvilken vei man monterer DSP? Har sett begge veier og lurer på hva som er mulig når det gjelder oppsett.
Hva er deres erfaringer med dette??
Comment