Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini-Z kjørekvelder

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Gikk unna i kveld også. Veldig greit at Lasse var nede på dagen og pressa meg Men det er jo også litt slitsomt, det konkurranse instinktet mitt

    Persa med neste ett sekund på stock (til 5.656).
    Gt-mod gikk tråere. Snek meg sakte men sikkert ned mot pers. Skikkelig morro når Rune ligger rett bak og presser. Så plutselig satt den. 5.236.
    Kjempeforbedring med nesten 2 tiendeler. Fantastisk morro når det går så fort. Og det er ikke tvil om at det var lurt å gå fra 39t og tilbake til43t.
    Mer motor er definitivt ikke ensbetydende med bedre rundetider!
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • #77
      Knallbra.
      Personlig beste 2 ganger på en kveld. Det må jeg si zabbe, nå går det unna her.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #78
        Bare husk at Rune har en utdatert versjon av ZRound. Tror den favoriserer folk fra den siden av fjorden.
        Dere som bor på vestlandet....

        Så hvis han gidder å oppdatere, kanskje jeg får bedre tider også
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #79
          Fantastiskt moro at det nå er så mange som kjører så og si like fort.
          Fredrik og jeg kikka litt igår på normalt løpstempo, og da er tidene opp mot 5.6 sek.
          klemmer man til å kjører maks med en rolig litt understyrt bil (som man gjerne vil ha i løp), så er man nede 5,2 - 5,4 med ekstremrundene ned mot 5.1. Snitttid ligger da rundt 5,7 sek.

          Både Zabbe, Nobrainer, Fredrik, Tommy, Christopher og jeg kan kjøre ned på disse tidene. I tillegg er det 3 mann til som normalt har vært meget raske som kommer igang når PigZ endelig åpner. Da er vi faktisk et felt på 9 mann som virkelig kan knive hardt om plassene.
          Ut over dette så er det ennå flere med biler som viser interesse om dagen.

          I Stock blir det sikkert ennå tettere,
          I tillegg er det jo gutta hos Nobrainer som det tyder på begynner å kjøre fort, og da er vi jo snart et vepsebol med konkurransedyktige førere.

          Skulle vi ha gjort en innsats for å få til et jul/ romjulsrace på et eller annet sted vi kan boltre oss med litt plass, mat og drikke?
          Om PigZ er åpen innen den tid vites ikke, men man kan jo håpe. Alternativt har vi tilgang på plass et annet sted her i nærheten for en helg. Andre steder som er aktuelle?

          - Tid?
          - Er det interesse for dette?
          - Hvor mange kan vi bli?
          - Få med Søta Bror?
          Mini-ZNorway.com
          Speedy PigZ Raceway

          Comment


          • #80
            MossRC....

            Veit ikke om Igor og Beachboy (Sandstrand) tør å være med. Men man kan jo håpe da.
            Gjerne med Søta Bror.

            Jeg klarer ikke å kjøre under press sånn, men å bli med skulle kunne gå an. Jeg klarer fint å kjøre fort når jeg er aleine. Litt værre når det er andre til stedet.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #81
              Tenkte litt nå Rune og jeg tror ikke vi skal være så optimistiske at vi skal lage et stort arrangement.
              Selv om det ser lovende ut, så holder de fleste seg hjemme eller skal flytte eller skal fikse kjøkken....
              Kan hende man skal roe ned å lage noe stort ut av det.

              Men at man kunne tatt en hel dag på f.eks. MossRC og få ordnet slik at banen kan brukes seinere til en slik anledning.
              Få vekk alle disse som foamdekkene og vasket banen før en slik dag. Satt av en hel søndag til noe slikt og fått ansvarlige der nede til å fullføre mekkebord og strøm.

              Slik at det kunne blitt et lite miljø der nede kanskje. Slik at de får litt drahjelp.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #82
                Jeg er nok ikke med på noe særlig hel/flerdags prosjekt før tidligst helga i romjula.
                men dere klarer vel å ha det gøy uten meg. Selvom det høres utenkelig ut
                mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                -
                Röhrl

                Comment


                • #83
                  Fullt startfelt hadde uansett vært moro å fått til snart. Trenger jo bare 8 mann til det
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • #84
                    Hadde vært skikkelig artig.
                    Morro å kjøre mange!
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • #85
                      Helt enig, men jeg ser det at det kan være litt vanskelig å samle folk da.
                      Eller var det 8 mann som stilte på hobbymessa...
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • #86
                        Chris, Tommy, Fredrik, Zabbe, Dag, meg. Dag kjørte lite. Ole måtte reise videre, men var innom en kjapp tur. Alf hadde god grunn.

                        Er vanskelig som du sier, men nå er det flere som har bygget seg biler, og er med videre. 8 mann tror jeg skal være mulig.

                        Relativt sikre personer foruten dere på forumet her om vi får til en samling er:
                        Rune
                        Fredrik
                        Tommy
                        Alf
                        Kim E
                        Chris
                        Dag (Kjører lite men er med)
                        Jørgen

                        I tillegg er det 3 usikre, som sikkert trenger en del trening først.

                        Har og en annen privatklubb i nærområdet ditt som har hatt bra aktivitet til tider, med 5 - 8 mann tilstede hver gang. Alle disse har mye å holde på med, og har ikke kommet igang i vinter ennå. På nyåret regnet disse med å være i full gang igjen.

                        Svenskene stiller jo også med ihvertfall to mann om vi ber dem. Trenger ikke være storløp, men artig å samle litt flere.
                        Mini-ZNorway.com
                        Speedy PigZ Raceway

                        Comment


                        • #87
                          Jeg er absolutt med hvis det lar seg gjøre.
                          Har ingenting i mot å kjøre med andre førere jeg.
                          Så får vi det til er det topp.

                          Jeg er dessverre bare litt negativ i forhold til å klare det. Det er jo bare ut i fra erfaringer på andre arrangement.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #88
                            Enig med deg Lasse. Er aldri lett å samle mer enn en mann egentlig
                            Mini-ZNorway.com
                            Speedy PigZ Raceway

                            Comment


                            • #89
                              Sant, sant. Men synes det er litt dumt å gi opp før vi har begynt...
                              jeg er hvertfall stort sett samla
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • #90
                                det er ganske stor forskjell på å gi opp og det å tro at man skal samle fulle felt.
                                hvordan blir det med folk hvis det ikke blir i eget fylke.
                                .
                                jeg er med og håper vi får med flest mulig
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X