Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho Mini-Z LeMans (LM) informasjon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Og nå ble det bare surr i denne tråden pga. dine små kuler, hahaha
    living in the fast lane

    Comment


    • #47
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Har utrolig lyst til å teste PN sin doble a-arm på denne bilen.
      Må man bruke de medfølgende styrestagene eller går det med Kyosho sine plaststag?
      Hvor mye shims må man ha får å få denne til å sitte?
      Hva slags fjærer må man ha for at dette skal bli bra?
      Fjærer: http://www.kenonhobby.com/PN-Racing-...r_p_44917.html
      Shims: http://www.kenonhobby.com/PN-Racing-...n_p_42998.html
      Kan sikkert bruke originalstagene, men de blir litt for korte så du ender opp med masse tå ut.

      Holder med 2pakker sånne shims, og et 800 sandpapir til å finjustere tykkelsen på shimsene
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

      Comment


      • #48
        Du kan jo bruke styrestagene som følger med i pakka, da
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • #49
          Kan denne passe til LM: http://www.x-powerrc.com/product_detail.php?id=540 ?
          living in the fast lane

          Comment


          • #50
            Hvorfor skulle den ikke?
            102mm og relativt lav. Burde gå perfekt.
            Det er som regel dps som lager utfordringer.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #51
              Men med pn sin multimount kan du justere fra 93-102mm samt at du får LM diff-carrier til den, så du slipper å shimse ut akslingen.
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • #52
                Etter at jeg fikk loddet LM'n min så fikk jeg og zabbe testet den litt.
                Gikk greit til ikke å være satt sammen ordentlig.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #53
                  Tester noe nytt på bilen:

                  Click image for larger version

Name:	2014-01-09 22.29.26.jpg
Views:	1
Size:	27.2 KB
ID:	782419

                  Et av de billigere triksene i noen sin bok.
                  Så får jeg se om det holder mål.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • #54
                    Blir det flere LM å se på treningsbanen, eller er det stock, mod og porsche som gjelder fortsatt?
                    Har en av Runes kreasjoner for hånd og vurderer å slå til på den.
                    living in the fast lane

                    Comment


                    • #55
                      Jeg har LM for å få brukt mr02'en min hvertfall.
                      vil si at det er mindre sjanse for at jeg kvitter meg med den, jo flere andre som har.
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • #56
                        Tja, spørs hvilken bane du snakker om.
                        Som vanlig må jeg vel helgardere meg i svaret.

                        Pig-Z og Eiker-banen vil være breie nok til å kjøre noe som er raskere enn 70T motor.
                        A.R.S.E. Raceway som kun er 90cm er for smal til å kjøre LeMans, F1 og andre biler som har raskere motor enn 70T.

                        Så ut i fra svaret mitt og ut i fra hvor ofte du har vært på Pig-Z så trenger du kun Stock og Porsche og ingen andre biler.
                        Hvis du derimot vil være med å kjøre noen annet innimellom så ville jeg anbefalt leMans eller da helst GT Mod.
                        GT Mod fordi det er mange som kjører det.
                        LeMans fordi da hadde vi kanskje vært nok folk til å kjøre en konkurranse innimellom.
                        GT Mod fordi det er veldig morsomt når det går styggfort.
                        LeMans fordi det er en hastighet du ville kunne kontrollert bedre. Mye mere likt Stock.

                        Bare for å presisere litt.
                        90cm bane er ikke for smalt for raske motorer, men de sjåførene som kjører på disse smale banene, de klarer ikke å håndtere 4 biler med raske motorer på en slik smal bane. Jeg har mer enn nok med å kjøre modified aleine på 90cm, mens jeg klarer å kjøre med 5-6 andre på breiere bane.
                        Jeg er heller ikke spesielt god til å kjøre, men jeg tar de fleste som kjører på A.R.S.E. - ergo siden jeg sliter, hvordan vil det da bli med 5 mann som ikke har kontroll på de raske bilene? Jeg mener og tror at det da bare vil bli en masse kræsjing i høy hastighet og dermed en masse ødelagte biler.
                        Ødelagte biler betyr utgifter og penger ser det ikke ut til at så mange av oss har for mye av....

                        Var dette klart nok eller?



                        OG hvis noen har et chassi for mye....så "trenger" jeg et eller helst to.
                        Jeg har en buggy som kan brukes til byttemiddel. Men det koster litt mer enn bare et chassi.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • #57
                          Takker for et utfyllende svar. Slår LM bort fra meg da argumentene er riktige og sterke nok. Har stock, GT mod, Porsche, awd, buggy, en liten Fiat 500 og ikke minst dnano.
                          Har visst fått dilla på mini-z.
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • #58
                            For min egen del så synes jeg awd og buggy er feilkjøp.
                            Hadde vært bedre for meg hvis jeg heller hadde kjøpt to MR-03....
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • #59
                              Husker du hvordan jeg skulle angripe LM diffen min, Lasse?
                              living in the fast lane

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by cybercowboy View Post
                                Takker for et utfyllende svar. Slår LM bort fra meg da argumentene er riktige og sterke nok. Har stock, GT mod, Porsche, awd, buggy, en liten Fiat 500 og ikke minst dnano.
                                Har visst fått dilla på mini-z.

                                "og ikke minst dnano"? blir ikke det litt feil hihi
                                sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X