Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho Mini-Z LeMans (LM) informasjon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by cybercowboy View Post
    Husker du hvordan jeg skulle angripe LM diffen min, Lasse?
    Nei.
    Men den må være mykere enn det den var på tirsdagen ihvertfall.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #62
      Ok, får se hva jeg får til. Var jo nesten umulig å kjøre slik den var. Rumpa kom så fort man trykket litt på gassen.
      living in the fast lane

      Comment


      • #63
        LM'n bilene har virkelig fått fart på seg.
        Sist fikk jeg for mye grep på forhjula ihvertfall.
        Glemte å slipe av ytterste laget og teste andre fjærer forran, men zabbe sin og Igor sin gikk skikkelig bra etterhvert.
        Skulle gjerna kjørt litt mere med disse bilene.

        Så må jeg se på litt mere lys, da jeg synes det ser fett ut på disse bilene.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #64
          kommer nok til å gå på en smell her etterhvert
          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

          Comment


          • #65
            Originally posted by khprime View Post
            kommer nok til å gå på en smell her etterhvert
            Sånn er det for flere.
            Porsche 962 sliter med å knekke i fronten uten ekstra "bumper"
            Mercedes C9 sliter med at vingen i rompa mister "feste"
            Nissan veit jeg ikke hvordan er sånn holdbarhetsmessig.

            Alle disse må uansett modifiseres litt innvendig for å få karosseriet lavere.
            Man må passe på hva slags forstilling man har. Da "panseret" er ganske så lavt.
            Litt knot med hva slags DPS som passer til hvilket motorfeste, men har man først fått korrekt er det jo greit.

            Bare husk at Stock og GTMod er det som kjøres. Så de bilene burde prioriteres.
            F1 er det vel bare du og meg som har lyst til å kjøre.

            Men hvis zabbe har Porsche 934'n klar, så burde du teste den en batteripakke en gang, for det er virkelig en morsom bil å kjøre.
            Anderledes og utfordrende på en helt annen måte enn Stock.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #66
              Jeg mente ikke smell som i kræsj men som i kommer sikkert til å kjøpe en sånn en gang i famtida. Jeg satser på det jeg satser på og det er stock (fordi det er fett og mange som kjører), mod ( fordi det går styggfort) og formel 1 (fordi formel 1 er helt fantastisk). Det er flere enn deg og meg Lasse som kjører eller vil kjøre Formel 1, og angående denna klasse så er det enkelt og greit til hva vi gjør det til selv.jeg skal iihvertall kjøre formel 1 koste hva det koste vil og uansett om jeg skal være den eneste som kjører. Og jeg kommer til å pushe på med folk der det er rom for det. Og det sammen med alle de andre klassene vi har den eneste bilen jeg virkelig kunne tenkt meg nå i tillegg til det andre jeg har er le mans
              sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

              Comment


              • #67
                Skjønte den med "smellen"....
                Men så kom jeg på å advare litt.

                Fordelen med LM i forhold til F1 er at det er samme chassi som alle andre fort-fort biler bortsett fra F1.
                Ergo har man reservechassi eller mange deler liggende man kan bruke om hverandre.
                De som kjører PNWC bruker ikke LeMans dekk, men vanlige PN dekk, ergo blir det som en litt slapp GT Mod bil.
                Men jeg personlig synes at LeMans felgene og dekkene gjør at dette blir en annen kjøreopplevelse enn GTMod og Stock.

                Persoling tror jeg det er viktig å bare "Pushe" på klassene som det kjøres mest av og det er Stock og GTMod. Får man folk hekta på dette så vil de uansett skaffe seg det som flere folk har eller det de synes er kult selv.

                Stock er jo desidert lettest å lære seg å kjøre og det er utfordrende å ta siste 1000-delen.
                Så jeg anbefaler ihvertfall å starte med Stock.

                Utrolig morro at du kanskje vil skaffe deg en LeMans også.
                Samt at du har F1, så har jeg noen å kjøre det med.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #68
                  hadde vært helt konge om Kyosho kom med autoscale av dagens super le mans biler av peugeot og Audi. syns ikke det Franske opplegget var noe å skryte av. Den så veldig grov ut
                  sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                  Comment


                  • #69
                    Toyota TS-020 virker helt gull.
                    Mye deler, men den er mye lavere bak enn 962C og C9.
                    Skal bli artig å teste

                    Click image for larger version

Name:	2014-09-24 23.45.01.jpg
Views:	1
Size:	44.3 KB
ID:	783101

                    Click image for larger version

Name:	2014-09-25 03.34.13.jpg
Views:	1
Size:	26.4 KB
ID:	783102
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #70
                      Lurer på om jeg skal teste med dobbel a-arm oppsettet på min LeMans bil og da med Toyota TS-020 karosseri.
                      Se hvordan den da oppfører seg. Men da har jeg ingen stock bil som "fungerer"....siden jeg må låne litt deler.
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X