Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skjer i Tyskland til helga ?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva skjer i Tyskland til helga ?!?!?

    Har fått inside info om at MR 03 brushless blir lansert i Tyskland til helga, noen andre som har hørt eller sett noe.
    Kan det være på Nürnberg messa det skjer ?
    Last edited by baremorten; 29 January 2013, 16:34. Reason: ser litt kulere ut med " over den tyske U`n
    Mo®ten - Full knotroll !!

  • #2
    Hvem er det som har sladret nå da?

    MR-03VE har vært ute en liten stund i Japan. Forsendelsen til USA er forsinket.
    Burde vel passe bra med at det kommer litt til Europa snart da.

    Kult at de endelig har en børsteløs motor og en coreless servo. Da begynner det å bli fart på ting.
    Men synd at den børsteløse motoren er så rask og at den ikke har skruefester slik som "normale" børsteløse motorer har.
    En annen ting som er litt synd er at de har endret topp plate på chassiet til en hel plate.
    Håper det fortsatt går an å bruke den gamle todelte.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Hvem er det som har sladret nå da?
      Det er vel ikke SÅ mange insidere her nede på Sørlandet, og Mekonomen på Stoa er det ikke for å si det sånn....
      Vi får følge med litt i helga vel, kanskje det kommer noe annet nytt også.
      Bruker alltid det når det er messe, kan jo være det kommer en "ny" Mad Force også
      Mo®ten - Full knotroll !!

      Comment


      • #4
        Dukker vel muligens opp noe, men tror VE, 458 og Exige var de største nyhetene. Har også sett en Z buggy med børsteløst, så kanskje den skal releases

        VE'en er under testing flere steder, og så langt ser det lovende ut. Den går omtrent som 50 turn børstemotor. Har ingen motorbrems, noe mange liker og mange misliker
        Mini-ZNorway.com
        Speedy PigZ Raceway

        Comment


        • #5
          Originally posted by RuneRG View Post
          VE'en er under testing flere steder, og så langt ser det lovende ut. Den går omtrent som 50 turn børstemotor. Har ingen motorbrems, noe mange liker og mange misliker
          50 turn er omtrent som Kyosho sin egen X-speed eller er det værre ?
          Mo®ten - Full knotroll !!

          Comment


          • #6
            En liten digresjon, u uten ¨ over er ikke en tysk u, men en helt vanlig u..........

            Comment


            • #7
              Originally posted by baremorten View Post
              50 turn er omtrent som Kyosho sin egen X-speed eller er det værre ?
              X-speed er omtrent 50T ja. 50T fra den andre fabrikanten har helt andre børster og det virker som timingen er større slik at den går nok litt bedre. Men har hatt X-speed motorer som har gått omtrent som 33 turn motorer.
              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • #8
                Originally posted by Samen View Post
                En liten digresjon, u uten ¨ over er ikke en tysk u, men en helt vanlig u..........
                Jo, ja, jo du har vel rett i det.... men det var den 50 turns motoren da.... har du gjort deg opp noen tanker om det ?

                Originally posted by RuneRG View Post
                X-speed er omtrent 50T ja. 50T fra den andre fabrikanten har helt andre børster og det virker som timingen er større slik at den går nok litt bedre. Men har hatt X-speed motorer som har gått omtrent som 33 turn motorer.
                Takk for det Rune har du gjort deg opp noen tanker om den U`n eller er det ikke så farlig for deg heller
                X motoren husker jeg var litt for vass hos oss den gang så jeg tenker en 70 er fint, zabbe mente den var et sted mellom x og original motoren ?
                Last edited by baremorten; 29 January 2013, 22:43.
                Mo®ten - Full knotroll !!

                Comment


                • #9
                  Hehe. For meg er u med eller uten sånne gærninger over samma ulla. Kan kopiere den fra innlegger ditt og late som jeg veit åssen jeg skriver sånne, men orker ikke
                  70T er en herlig motor altså. Skulle ikke forundre meg om den kan tillate at dere kan kjøre med f.eks GPM 25 shore dekk på underlaget deres altså. Jif vindusspray gir kanongrep med de dekka på både malte sponplater, malte sutakplater og epoxymalt betong gulv. Billige er de også. Tror de koster omtrent 15 spenn for paret.
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • #10
                    Uhuu
                    ¿"¡¤
                    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                    -
                    Röhrl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zabbe View Post
                      Uhuu
                      ¿"¡¤
                      Du er inne på noe der Lars Martin
                      Mo®ten - Full knotroll !!

                      Comment


                      • #12
                        Kyoshosan har bare lagt ut et pittelite bilde.
                        Har ikke funnet noen nyheter enda, bortsett fra Ko Propo EX-1 LIY v2 da.
                        Ikke så værst pris fra Hong Kong heller.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X