Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan en ubrukelig 1/24 fra Europris bli til noe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan en ubrukelig 1/24 fra Europris bli til noe

    Kom over en helt ubrukelig men veldig pen Ferrari 458 1/24 på Europris. Hmmm, fin på hylla da jeg kom hjem holdt jeg på å trø på en annen ubrukelig bil, Losi Micro T....... Da slo det meg: Er det mulig å klone disse to å få noe ut av det ? Her er resultatet.....

    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	55.5 KB
ID:	790172

    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	60.4 KB
ID:	790173

    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	63.7 KB
ID:	790174

    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	59.0 KB
ID:	790175

    ......og så lurer jeg på......hva er det med oss som ikke klarer å la noe være i fred. Det samme sa min mor da jeg som femåring satt med vekkerklokka i deler ut over hele senga.....
    Mo®ten - Full knotroll !!

  • #2
    Originally posted by baremorten View Post
    ......og så lurer jeg på......hva er det med oss som ikke klarer å la noe være i fred. Det samme sa min mor da jeg som femåring satt med vekkerklokka i deler ut over hele senga.....
    Som meg du da

    Jeg hadde fått 'Den lille Elektriker' i julegave og ville vekke mor på morsdag.
    Kobla skiten opp på 220V nettspenning etter å laget en vekkerklokke, ville jo vekke mor med kake og masse lyd.
    Ble storkjeft og utbrente sikringer på en Søndag...
    Men det ble kake da, da tante og onkel endelig kom på besøk utpå dagen hihi
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Det er veldig viktig å skru frahverandre ting!
      Lurer du på hvordan noe virker? Demonter og kikk. Klarer du å sette det sammen igjen, så har du mest sansynlig lært noe
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • #4
        Har sansynligvis lært noe og fått til noe her testa bilen på linoliumen i gangen på jobb nå. Utrolig retningsstabil og fin å kjøre. Drar ikke skinnet av pølsa når det gjelder fart, men det var heller ikke å forvente med originalmotor. Ser hvor viktig det er at dette småtteriet ruller lett, måtte løsne på mye av skruene som holder sammen gearkassa osv..
        Mo®ten - Full knotroll !!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X