Announcement

Collapse
No announcement yet.

mini z moss/østfold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mini z moss/østfold

    Hei.
    da har jeg snakka litt med steina i moss-rc om å sette opp mini z bane igjen da dem har tat ned banen da ingen brukte det.

    Så da tenkt ejeg å ta en liten shoutout for å se hvem som er intrisert i å sette opp dette igjen da de har masse bane å sette opp å litt plass til å sette det opp, men må vere interese for det da.

    så hvor mange er intrisert å holder til i nerheten mulighet for turing/buggy bane
    Go Fast or go away

  • #2
    Da har dem også fått hånd på utleie mini z så viss det er interese for det så blir banen sotti påå der
    Go Fast or go away

    Comment


    • #3
      Er det no bane i Østfold for tida?
      sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

      Comment


      • #4
        Originally posted by khprime View Post
        Er det no bane i Østfold for tida?
        hei nei er ikke det jeg å par andre jobba hardt for dette en stund da mossrc har gasnkemye bane men ble aldri hørt så da ga vi opp til slutt.
        Go Fast or go away

        Comment


        • #5
          Det var jo dumt vi er jo heldig som har bane i Vestfossen (ikke så langt fra der vi som brukern bor) jeg er ofte i fredrikstad og tenkte det hadde vært ålreit hvis det var et sted som det gikk an å kjøre i Østfold traktene. hvor har det blitt av banematerialet som ble brukt på moss rc?
          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

          Comment


          • #6
            Da er det igjen åpna for å sette opp Mini Z bane hos Moss RC. enste som trengs er folk som vil kjøre. Hvem er Med?
            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X