Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til fremtidige mini-z cup opplegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er ikke selve transporten som er problemet.
    Men at man må bruke masse tid på å laste alt ut og alt inn, i tillegg til kjøring. Det har av erfaring tatt uforholdsmessig mye tid i forhold til at man bare kjører en kveld.
    Slik organisering kan fungere hvis man kan bruke lokalene oer en lengre periode som f.eks. en hel helg.
    Da trenger man ofte også hjelp til å rydde inn og ut. Slik at man ikke blir sittende med alt aleine.
    Noe jeg er ganske sikker på at Rune kjenner godt til.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #17
      Originally posted by RuneRG View Post
      Er det du som har kjøpt deg bane?
      Ja, Minus (Pål) og meg som har kjøpt en bane + utvidelsesett og telleverk.

      Enig med Lasse.
      living in the fast lane

      Comment


      • #18
        Det er rett og slett drepende for interessen og en energitapper uten like å stå med rigging/ nedrigging alene.

        Jeg har 35 m2 bane liggende på garasjen også som ikke er i bruk. Vurderer å bygge ut garasjen min sånn at det kan være plass til fler enn 6 mann som i tillegg må skru på fanget.

        Har også en Regupolbane stående som er 9 * 5 meter. Vanta er harde, men det er et kjempekult underlag å kjøre på.
        Denne selges gjerne for symbolsk sum til noen som har lokale og åpner for at de som vil kan komme å kjøre.
        Mini-ZNorway.com
        Speedy PigZ Raceway

        Comment


        • #19
          Hatt det mye morro i garasjen din Rune.
          Hadde vært knall med mekkeplasser ja.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • #20
            Originally posted by NoBrainer View Post
            Jeg har ikke sendt til deg spesielt, men det er kjøring annenhver tirsdag på jobb.
            Velkommen skal du være hvis du har lyst til å prøve.
            skal se og få rasket med meg en 03 når jan og feb regningene er unnagjort(venter ett par store =/) så sender deg en pm med masse spørsmål da =P
            IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
            Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

            Comment


            • #21
              Du kan kjøre med hva du vil. Men noe særlig raskere enn 70t blir fort håpløst.
              Kan godt være stock eller modifisert til den store gullmedalje. ..
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #22
                eneste jeg har er en box stock monster og en buggy med monsterhjul og 33t motor.
                awd`en solgte jeg i sommer.
                IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                Comment


                • #23
                  Få tak i en 03 du og bli meg på kjørekveldene.
                  living in the fast lane

                  Comment


                  • #24
                    Vestfossen raceway er klar i løpssammenheng. Lapz/zround tellesystem klappet og klart.vi har ikke noe faste treningsdager enda da banen er ganske fersk, men det kommer.søk opp eiker rc klubb på facebook så er man oppdatert om eventuell kjøring. Pga husleie vil det bli kjøreavgift på treningsdagene og den er per nå på kr 50. Ha gjerne vestfossen raceway i tankene ved planlegging av cup eller løp. Og hvis noen ønsker et høytidelig eller et uhøytidelig løp så er vestfossen raceway som regel alltid tilgjengelig.
                    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cybercowboy View Post
                      Få tak i en 03 du og bli meg på kjørekveldene.

                      jada, jada, kommer en i feb.
                      IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                      Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                      Comment


                      • #26
                        Kult KriZtian. Men du må lære deg at det heter VeZtfoZZen
                        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                        -
                        Röhrl

                        Comment


                        • #27
                          Hihi, det er viktig å stave riktig, helt klart.
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • #28
                            VeZtfoZZen it is
                            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X