Announcement

Collapse
No announcement yet.

MR-03 VE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MR-03 VE

    Hei.
    Noko ny i gamet, men har no gått til innkjøp av ny bil utan kostar.
    Er det nokon gode forslag til motorfeste som kan nyttast på denne med orginalmotor.
    Er usikker på om orginalmotor har skuehol, nokon som veit.
    Kan ein nytta motorfesta som er meint til standard MR-03?

    Takkar for svar
    Edvin Johannessen (75-mod)

  • #2




    RC Atomic - Accessory RC Car Parts RC Car Kit ecommerce, open source, shop, online shopping




    Ikke skruehull i originalmotoren, men det er enkelte som borer/ gjenger de opp.
    Såfremt du har motor med skruinnfestning så kan alle motorfester brukes
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • #3
      Takkar for svar.
      Er jo ein jungel av motorfester og frontar der ute, ikkje lett detta.
      Skulle jo berre køryra litt for moro, men rart med det når konkuranseinstinktet vaknar..
      Edvin Johannessen (75-mod)

      Comment


      • #4
        Da har jeg bestilt 1 stk mr03 VE chassi en god begynnelse til mod'n håper jeg
        sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

        Comment


        • #5
          Mr-03VE bilen min i posten her om dagen. Endelig kan jeg begynne på Modified prosjektet mitt. noen deler har jeg, andre deler er på vei i posten, også er det de som er out of stock da :/ som jeg ikke kan annet enn å vente på (motorfeste og dobbel a arm forstilling)
          Click image for larger version

Name:	mr03ve.jpg
Views:	1
Size:	13.8 KB
ID:	782655
          sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

          Comment


          • #6
            lakka karosseri til VE`n i dag og det var IKKE lett med airbrush seff. det blei helt J*****. og det med en farge... meeen øvelse gjør vel forhåpentligvis mester. så fort jeg får på no merker på`n så er e en bittebitteliten sjanse for at det kan dukke opp et lite stusslig bilde (var et Honda hsv-10 karosseri foressten noe jeg syntes var et helt konge karosseri og enda bedre på ekte enn på bilder så det kommer til å bli min faste Modified GT modell)
            sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

            Comment


            • #7
              VEen er supersweet. Lurer på hvor mye kjøreegenskapene for de nye VEene forbedres med dobbel a arm og motorfeste.

              kjørte på en bane i helga som består av en haug med Jula treningsmatter. De er knall som underlag (mattene ligner veldig på de proffe RCP banene). På teppe så drar bilene litt til siden, men på jula mattene går bilene dønn rett selv om man akser som juling.

              Så, er fordelene med feks dobbel a arm og motorfeste så marginale at man kun ser det som -0.23 sek på en skjerm, eller merker man det godt på selve kjøreegenskaper også?

              Comment


              • #8
                Som regel så får man ikke følelsen før bilen faktisk sitter.
                De som er virkelig gode kan såklart kjenne forskjellen fort.
                Men for sånn som meg som sliter litt, så merker man når man har riktig oppsett.
                Bare husk at har man en ny uslitt bil så er det ikke sikkert at forskjellene er så store.
                Det er ikke sikkert at første oppsettet gir deg en masse sekunder raskere tider.
                Ikke sikkert at doble a-armer er bedre på jula-matter eller på teppe.
                Men for oss som kjører på det samme underlaget, så er det flere som tester ut og sånn sett kan man få hjelp til finne et bra oppsett.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X