Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT mod VE, tips og triks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GT mod VE, tips og triks

    Hola,
    Siden jeg kastet meg på VE og modified trenger jeg litt innspill på hva som funker og hva som ikke funker.
    Har jo prøvd meg på mod med 43T før men det gikk for fort og det ble lagt bort
    Nå ser ingen vei tilbake, så lenge det er ingen motor alternativ til stock i VE utgave.

    Sånn i første omgang lurer jeg på ICS instillinger og ev. endringer for sender (Eurus 10), når det gjelder VE.
    Tenker å slenge på Marka dekk, hva skal jeg ha da? Er jo ingen smidig fører slik at noe som varer lengst er å foretrekke.
    Zabbe-gutt ga meg noen Marka bakdekk som funket dritbra.
    Gyro, er det en fordel eller ulempe å starte med i opplæringsprosessen?
    living in the fast lane

  • #2
    Dekk:
    Marka V1 10 bak
    Marka V5 25 - 30 foran. PN 15 gir roligere bil.

    Gyro er aldri en fordel

    ICS:
    Steering:
    - Strong
    - Fast
    - Neutral mid

    Throttle:
    - Punch 1
    - Linear
    - Back timing av
    - Inertia: 3 (mindre velting)
    - RPM over

    - Lavest mulig bil. 1,5 - 2mm foran og bak. Den laveste enden vil alltid ha mest grep.
    - 3 offset bak. 2 offset foran
    - Dobbel a-arm. Grønne fjærer. Nedre armer vannrett. Flat side innover. Droop=0
    - Hard bakstilling gir rolig bil. Mykere bakende gir mer styring
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • #3
      Gull.
      Har ikke a-arm men har JRP subchassis. Skal visstnok være super raskt.
      living in the fast lane

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X