Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bil hvilken bør jeg velg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny bil hvilken bør jeg velg?

    jeg lurte på hvilken monster truck bil jeg burde kjøpe?

    har sett litt på Traxxas Revo og e-Maxx.børsteløst hvilken anbefaler dere? har nå en 1/10 elektrobuggy og ønske å gå over til noe større.

  • #2
    Tror jeg hadde kjøpt meg en slik Nartcar fra RC-Nart, de skal være utrolig nartig.
    sigpic Kenneth Skulstad
    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

    Comment


    • #3
      E Revo brushless 100% har den selv kjempe fornøyd utrolig sprek på 4s. Anbefalt på høyeste nivå!!!!!!

      Comment


      • #4
        Ville valgt E-Revo eller Savage Flux HP

        Comment


        • #5
          Skal du ha noe sykt rått som du skal bashe skikkelig med, burde du gå for HPI Savage Flux. har ennå tilgode å ødelegge noe på min, og den har fått "litt" juling . Mer banekjøring / racing enn bashing, da tar du e-revo BL. E-maxx er vel blanding mer midt i mellom de (?),men tror jeg heller ville gått for de jeg nevnte over her. Savagen er nr 1 når det gjelder holdbarhet iaf

          Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #6
            Hei som SAVAGEry sier flux er en utrolig bra bil savage flux og e revo brushless er nok på høyeste nivå. alt kommer bare til hva du skal gjøre med den savage flux for bashing og e revo som en slags allrounder. personlig anbefaler jeg begge to, utrolig fornøyd med e revoen men vurderer også å få meg en savage flux hp!!!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X