Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal kjøpe første bil; trenger hjelp :S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skal kjøpe første bil; trenger hjelp :S

    Hei!
    Har drevet en stund og lurt på hva annet enn spill som kan fylle fritida mi, og har kommet på dette med rc bil. Har funnet ut at det er greit å starte med elektrisk bil. Jeg vil helst ha en offroad-bil, ettersom jeg synes det er kulest. Jeg har også lyst til å kjøpe en pakke hvor man bygger bilen selv, som for eksempel Tamiya (tror jeg).
    Er det noen som har noen gode forslag til bil?
    Skal helst ikke ha en pris så langt over 2000 kroner...

    Tusen takk på forhånd.

  • #2
    Hei Var eg tidlig ute nå kanskje?
    Ihvertfal, hvor skal du bruke bilen?
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Vel, det blir jo litt blanding. Men det blir vel mest på grus, jord, skogbunn, og litt asfalt. Så da er vel offroad-bil riktig?

      Comment


      • #4
        Kan ein team Associated b4.1 ville passe? Den får du til rundt 2000kr komplett. Har 3 stk selv, og de er veldig gode

        Evt traxxas rustler...
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          Før jeg gjør litt research, lurer jeg på om dette er biler man får i deler, og bygger selv?

          Comment


          • #6
            Alle traxxas sine biler komme ferdig bygget...

            Når det gjelder b4.1, så kommer den og ferdig bygget, men den kommer igjen som byggesett, frå factory team. Veldig kul bil Har bestilt kit utgaven, hadde den som var ferdig bygget før....
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #7
              Ja, b4.1 ser jo skikkelig fet ut!! Hvor kjøpte du kit-utgaven?
              Tusen takk for hjelpen så langt

              Comment


              • #8
                Hvis du har en link hadde det vært fint.
                Og forresten; hvordan er instruksjonsboka for å bygge b4.1-en, i forhold til at jeg er en nybegynner når det gjelder dette her? Er de enkle å bygge etter?
                Last edited by pinkieboy0; 4 May 2011, 10:46.

                Comment


                • #9
                  Her er min bestilt frå: http://www.rcmart.com/catalog/rc-tea...y-p-32862.html
                  Ville også bestilt derfrå ca 1550kr inkludert frakt

                  B4.1 er ein bil som er ganske lett å bygge ja
                  Også treng du elektro utstyr...

                  Anbefaling til kontroll: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10608
                  Dette er ein veldig enkel og billig radio: ca 200kr inkludert frakt

                  Skal du ha ein som er litt mer avansert, og som eg bruker: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=16199

                  Motor, regulator og servo får du også billig frå hobbyking.com

                  Håper dette hjelper litt ihvertfal
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #10
                    Tusen takk!!
                    Vet du ca. hvor kraftig motor jeg skal ha? (Som sagt, vet ingenting om detta her )

                    Comment


                    • #11
                      Bare å spørre
                      Nei, det kommer ann på hvor fort du vil at bilen din skal gå... Men her er ein motor som eg bruker i flere av mine biler: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=7195
                      Det er ein veldig grei motor til også ein grei pris Denne går jo veldig fort da, over 70 km/t
                      Men det går vel ann å begrense seg med throttle bruken
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X