Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri...

    Hei!
    Jeg skal kjøpe ny bil, hvor motor osv. følger med. På siden står det at jeg trenger et 7,2 volts batteri. Det jeg lurer på er om et 7,4 volts batteri vil funke da?

    Link til batteri:


    Bil:
    TAMIYA nr. 58399 PLASMA EDGE DF-02 chassis, 4WD BUGGY 1:10

    På forhånd takk!

  • #2
    7.4v batteri skal funke fett på alt ja, det eneste du må passe på er at din esc sier ifrå når batteriet ditt er tomt (cut-off), å kjøre lipo helt tomt er ikke bra.
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      dissa har eg bestellt bara en lite tips ,

      Goblin 700 ; Atom 6HV ; Trex 500 ; Trex 450pro ; DX8 , DX7 ;

      Comment


      • #4
        Men før du i det heletatt kjøper LiPo-Batterier som de over her linker til, så må du sjekke at ESCen din i tåler det. Selv om voltstyrken er nesten lik 7,2\7,4 Er det ikke sikkert den takler Lipo fordet om. Om du har en link til siden du kjøper bilen fra, er det lettere å finne specs på den. Det gjør det litt lettere å hjelpe og
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Hvilken ESC har du egentlig da? Å skjekke temp på ESC og motor er absolutt ikke dumt når man kjører lipo
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Og skal du først kjøpe LiPo så er det bare en butikksom gjelder: www.hobbyking.com Billig, kvalitet og bra leveringstider!
            Og de skriver ned verdien på pakka så du slipper toll-tull

            Som Andjoh skriver her, fort gjort å lage Grill-fest i bilen
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #7
              Originally posted by john_erlingbakke View Post
              Og skal du først kjøpe LiPo så er det bare en butikksom gjelder: www.hobbyking.com Billig, kvalitet og bra leveringstider!
              Og de skriver ned verdien på pakka så du slipper toll-tull

              Som Andjoh skriver her, fort gjort å lage Grill-fest i bilen
              Dette med hobbyking har vell vi anbefalt mange her på forumet
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by andjoh View Post
                Dette med hobbyking har vell vi anbefalt mange her på forumet
                Skulle meine det ja Har du noengang hatt problemer med tracingen derfra forresten? Har en pakke som er sendt derfra på tirs, men finnes ikke på track...`?
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • #9
                  Originally posted by john_erlingbakke View Post
                  Skulle meine det ja Har du noengang hatt problemer med tracingen derfra forresten? Har en pakke som er sendt derfra på tirs, men finnes ikke på track...`?
                  Nei, det har eg ikke. Tar avogtil litt tid før man kan spore pakken, men at det tar 5 dager har eg aldri opplevd nei...
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #10
                    Popper vel bare plutselig opp i postkassen som vanlig
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by john_erlingbakke View Post
                      Popper vel bare plutselig opp i postkassen som vanlig
                      Ja, den gjør nok det
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment


                      • #12
                        har fårt to batteri och en på vei ( http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=15518 ) men så lura på var gjör dere så de blir vanntett , gutten ( 7 ) skall alltid sikter mot vann damn , tenkte bruka varme lim men hur er det med varme från batteri etter köring , dem har en tendens å blir varma
                        Goblin 700 ; Atom 6HV ; Trex 500 ; Trex 450pro ; DX8 , DX7 ;

                        Comment


                        • #13
                          Hvis du ser på det batteriet. Der ledningene kommer ut, så tar du bare en lim pistol og fyller dem med lim. Jeg bruker å gjøre det med mine batterier og det funker fint. og jeg har kjørt gennom mange søle pytter.
                          Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

                          Comment


                          • #14
                            vad hade dere gjört , bestellt den men fikk denna , problem er att den er fikk er lite för stor att passa i Stampede , har fårt tillbude å beholler den för $25 eller sender den tilbaka , er det noe som har send tilbaka battery / eller andra vare til HK , hur er det med frakt til hongkong får man de refundert
                            Goblin 700 ; Atom 6HV ; Trex 500 ; Trex 450pro ; DX8 , DX7 ;

                            Comment


                            • #15
                              Det beste du gjør er å glemme tanken på å sende de tilbake, koster mer i porto enn det du får tilbake. Det beste er kansje å selge de til "Kostpris" her på tilsalgs-biten. Så lenge du ikke forlanger Blodpris + for de ser eg ikke noe problem i å få solgt de
                              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X