Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya Lunch Box - Hvor får jeg kjøpt denne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamiya Lunch Box - Hvor får jeg kjøpt denne?

    Hei,

    Som tittelen sier, så ser jeg etter en Tamiya Lunch Box. Jeg vil gjerne ha relaunch modellen.
    Ønsker ikke å kjøpe brukt. Og vil aller helst kjøpe over disk.
    Ønsker igrunn denne bilen pga gode minner fra da jeg hadde den som ung.

    Grunnen til at jeg vil kjøpe den over disk er fordi jeg vil ha den med en gang.
    Kun funnet en butikk i Trondheim som har denne. Til ca 1400,- + frakt.
    Ønsker den også noe billigere enn dette.

    Bor rett utenfor Oslo, og kan godt kjøre ca 1 time for å få tak i den.

    -Thelle-
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

  • #2
    tviler på at du finner over disk i Oslo området og noe særlig billigere ellers.
    living in the fast lane

    Comment


    • #3
      Da får jeg handle på postordre fra Trondheim da

      -Thelle-
      Tamiya entusiast!
      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

      Comment


      • #4
        det kan hende at det tar like lang tid med posten fra Trondheim så som å bestille den fra UK f.eks. Kan kanskje spare noen kroner også. Pleier å bestille en del fra Kina og det tar mellom 7-14 dager som vanlig pakke. Overkommelig nok syns jeg
        living in the fast lane

        Comment


        • #5
          Her har du den fra HongKong via Ebay, ca 800,- inkl frakt og som regel fra HK er det uten toll/moms. Er du så uheldig å få toll/moms på den så blir det ca 900-1100,- tilsammen. Bare bed dem skrive ned verdien på pakken. Funker nesten alltid
          Espen Jensen
          -----------------------------------------------------
          Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

          Comment


          • #6
            Originally posted by epstn View Post
            Her har du den fra HongKong via Ebay, ca 800,- inkl frakt og som regel fra HK er det uten toll/moms. Er du så uheldig å få toll/moms på den så blir det ca 900-1100,- tilsammen. Bare bed dem skrive ned verdien på pakken. Funker nesten alltid
            http://cgi.ebay.com/Tamiya-58347-1-1...#ht_6720wt_913
            Dette stod der: Buyers are responsible for paying all import duty, tax, and fees which may be collected by your country when the parcel arrives.
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by andjoh View Post
              Dette stod der: Buyers are responsible for paying all import duty, tax, and fees which may be collected by your country when the parcel arrives.
              Ja og dette sto rett under "shipping" litt nede på sia....... Litt over der du fant "policy"
              -We do mark merchandise values below value.
              Espen Jensen
              -----------------------------------------------------
              Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

              Comment


              • #8
                her har du to!

                rcmushroom.com har både standard, og gold edition. Og tru det eller ei, men gold edition er billigst!
                Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Kristian M View Post
                  rcmushroom.com har både standard, og gold edition. Og tru det eller ei, men gold edition er billigst!
                  Gold edition er utsolgt, og kommer ikke inn igjen. Hvertfall ikke på lenge.
                  Så ble en vanlig Lunch Box. Totalt 792,- ink frakt. Håper jeg kommer unna tollen. Er jo fra Hong Kong..

                  -Thelle-
                  Tamiya entusiast!
                  TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                  Comment


                  • #10
                    blir vel en byggetråd når denne er i hus.
                    living in the fast lane

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cybercowboy View Post
                      blir vel en byggetråd når denne er i hus.
                      Får vel se på det Blir hvertfall tatt noen bilder for egen moro.

                      -Thelle-
                      Last edited by Thelle; 12 August 2011, 18:29.
                      Tamiya entusiast!
                      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                      Comment


                      • #12
                        Lunch Box er moro Vil anbefale deg "3rd rear shock" mod, og selvsagt oljedempere rund baut.

                        Også mye fin informasjon HER.




                        Har selv bygget en tidligere og har en ny på byggelisten min nå.
                        Anbefaler TS-34 Camel Yellow, da ligner den litt mer på box art.
                        Fargen i manualen er TS-16, men den blir litt "sur" etter min smak.





                        Her er min med TS-34:



                        Lykke til med byggingen!
                        sigpic Kenneth Skulstad
                        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                        Comment


                        • #13
                          Kesku: Takker. Den TS-34 ligner mest ja. Jeg har nok denne bilen orginal frem til neste vår. Kjøper sikkert litt i løpet av vinteren. Men denne høsten lar jeg den være orginal.

                          Kristian M: Har du noen erfaring med rcmushroom? Jeg bestilte i går, de har ikke trukket penger enda. Og de har ikke sendt den. Jeg har det ikke travelt. Så det går bra. Men vil ha den så fort som mulig. Hvertfall siden jeg tok ekstra treg post for å spare litt penger

                          -Thelle-
                          Last edited by Thelle; 12 August 2011, 18:29.
                          Tamiya entusiast!
                          TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                          Comment


                          • #14
                            Er ikke så himla stor forskjell på leveringen på EMS og Air Mail, jeg har bestillt endel fra HK i det siste og det har tatt 4-5 dgr med EMS og 5-6dgr med airmail, det som tar tid er fra oslo til bodø, 1dag ems og 2dgr airmail. Eneste er at sjangsene for å bli stoppet i tollen er mindre med ems, og skulle den bli tollet med ems så slipper du gebyret på ca120,-
                            Regner med du aldri har bestillt fra mushroom før, og hvis du da betalte med kredittkort så må du regne med å sende kopi av kort og noe annet som viser adressen din, f.eks kopi av et brev e.l Hvis du ikke gjør det så tar det etpar dager ekstra før di får kontrollert opplysningene dine.
                            Er bare å skaffe deg paypal med en gang, da slipper du unna alt sånt. Paypal er også det eneste du får betalt med på f.eks ebay.
                            Hvis du blir bedt om å sende kopi av kvittering for kjøpet til post/toll så er det som regel bare å ringe dem så fikser di alt på tlf å pakken kommer neste dag Håper dette oppklarte litt for deg
                            Espen Jensen
                            -----------------------------------------------------
                            Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                            Comment


                            • #15
                              Jeg handler av prinsipp ikke lengre på ebay. Jeg ble lurt der en gang. Og er ikke spess glad i paypal.
                              Kall meg snål, men sånn er jeg

                              Jeg får scanne ett brev eller noe med adressen min på, og sende dette til rcmushoom da.

                              -Thelle-
                              Tamiya entusiast!
                              TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X