Announcement

Collapse
No announcement yet.

traxxas VXL regulator problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traxxas VXL regulator problemer

    Noen her inne med erfaringer med traxxas vxl3s regulatoren? reversen min bare slutta å fungere i dag. satt opp på nytt men virker ikke. i følge lysa på regulatoren så får den signal om revers. men rygger ikke. kan det være reggen eller motoren som er gåen?
    Ole Kristian Blix
    Kana\Hurum

    TOFTE RC KLUBB

    MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

  • #2
    var ute for det samme her med traxxas summit den gikk bare bakover ikke frammover løsningen ble her at jeg fant en annen regulator å testet med

    viste seg at det var den som feilet
    jeg hadde da i forkant testet motoren/motaker etc
    hvis det er den som er streiket og den ikke er for gammel er det mulig å få rma på den
    (rma er reklamasjon)
    med meg var det fuktighet i regulatoren så jeg fikk ny reg med de siden den som sitter der skal være vanntett(var feil produksjon)

    Comment


    • #3
      aner ikke hvor gammel reggen kan være. men den er ikke ny. detta var en bil jeg fikk tak i brukt. men fuktighet inni reggen var det nok av. så vanntett er den ikke:P hehe

      men garantien gjelder ikke når jeg har skifta ut til deans kontakt og 4mm gullplugger på motor ledninger. så må vell kanskje bare finne en ny en:P

      Takk for svar i allefall
      Ole Kristian Blix
      Kana\Hurum

      TOFTE RC KLUBB

      MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

      Comment


      • #4
        Det er mye problemer med disse! har 3 deffekte liggende.
        Kontakt traxxas så får du sendt den inn for 30 dollar eller hva det var, så fikser de driten

        men du er sikker på at du ikke bare har ompgrogrammert den?
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          jepp 100 % sikker. blir lenge vekk da:P har ikke tid til å vente, så må vell bare kjøpe ny. evt ny combo av anna type. men takk for tipset
          Ole Kristian Blix
          Kana\Hurum

          TOFTE RC KLUBB

          MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X