Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray 808e Norges muligens råeste :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xray 808e Norges muligens råeste :D

    Click image for larger version

Name:	DSC_0007.jpg
Views:	1
Size:	46.7 KB
ID:	789559Click image for larger version

Name:	DSC_0008.jpg
Views:	1
Size:	41.9 KB
ID:	789560

    Bilen ble kjøpt Februar 2012, og har tatt litt forskjellig form etter hvert. Karosseriet er custom lakkert av meg selv, og det er matchet opp med oransj wing og oransj bead felger. Dekkene er AKA racing Grid Iron HArd Compound dekk, jconcept grooved foam, og Proline's split six felger. Bilen drives av Castle Creations Mamba Monster Esc og 2200kv 4 pole motor. Kjører den på 6s lipo, og den er SPINNVILL. Kjører med 3 grader negativ camber fora og 2 grader bak. Spesielt med Xray er hvor utrloig precist og bra alt er, og hvor bra materiale de bruker. f.eks Drivverket og alt metallet på bilen, er Hudy spring steel Herdet stål, og det er også titan behandlet. Demperene, er Big Bore og er full aluminum. Dette og mye mer, gjør Xray 808e til en helt spesiell bil, har du sprøsmål, så bare spør

  • #2
    Fin bil

    Comment


    • #3
      dette var en kul bil, holder nok en stund denne, skal være holdbare saker Xray har jeg hørt.
      Traxxas Summit brushless converted Hpi trophy FLUX truggy THE PROJECT Kyosho mad force kruiser VE the basher HPI baja 5B 30,5...

      Comment


      • #4
        Den va fet. Gjennomtenkt utseende hadde du på den også.

        Begynte plutselig å vurdere en slik og kjenner jeg meg selv godt så er det skummel tankegang
        OnRoad: Kyosho V-ONE R4 - Xray T3 2011
        Offroad: Baja 5Bv2 - Slash 4x4 Ultimate TQi - Savage Flux HP - Team Associated SC8e - HPI Vorza
        Mini: Team Losi SCT - MiniZ MR02 Aston Martin - Thunder Tiger ZK2

        Comment


        • #5
          Er vel ikke så mange i norge som fører den lenger. Vet at elefun hvertfall venter på en evt. xb9 elektrisk. Men går vel å bestille

          Farlig når man først får lyst på noe ja, spesielt i denne hobbyen.

          Comment


          • #6
            Gjør ingenting med XB9 elektrisk. Visste ikke den fantes engang. Tror ikke jeg så en på Xray sine sider.
            OnRoad: Kyosho V-ONE R4 - Xray T3 2011
            Offroad: Baja 5Bv2 - Slash 4x4 Ultimate TQi - Savage Flux HP - Team Associated SC8e - HPI Vorza
            Mini: Team Losi SCT - MiniZ MR02 Aston Martin - Thunder Tiger ZK2

            Comment


            • #7
              Finnes ikke enda nei, det antas bare at det gjerne kommer en så de ville vente med å få flere 808e på lager. Hvertfall det de sa til meg. Men de bestiller nok en hvis du vil ha.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X