Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av E-Firestorm flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøp av E-Firestorm flux

    Hei,

    Jeg handler inn en del RC-utstyr om dagen. Har for det meste drevet med touring på 90-tallet. Men er nå på vei for å oppgradere bilene mine litt. Leter også etter noe å kjøre litt gris med, bashing om du vil. Og ser at E-Firestorm ser ut til å funke til dette formålet.

    Ser at man kan få denne til knappe 2500,- som flux RTR med vanntette el-deler og 2,4ghz utstyr hos Globy.no
    Er det noen som har noe kjennskap til Globy.no? Er de en seriøs aktør? Vurderer å bestille bilen i dag, om tilbakemeldingene er gode nok

    -Thelle-
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

  • #2
    Originally posted by Thelle View Post
    Hei,

    Jeg handler inn en del RC-utstyr om dagen. Har for det meste drevet med touring på 90-tallet. Men er nå på vei for å oppgradere bilene mine litt. Leter også etter noe å kjøre litt gris med, bashing om du vil. Og ser at E-Firestorm ser ut til å funke til dette formålet.

    Ser at man kan få denne til knappe 2500,- som flux RTR med vanntette el-deler og 2,4ghz utstyr hos Globy.no
    Er det noen som har noe kjennskap til Globy.no? Er de en seriøs aktør? Vurderer å bestille bilen i dag, om tilbakemeldingene er gode nok

    -Thelle-
    De er seriøse, så du får nok varen din, men servicen om du besøker butikken er ikke heeelt på topp... du får tilogmed kjeft om du prøver å ta på noen av bilene som står til utstilling (voksen eller barn spiller ingen rolle...).... men dette har jo ingenting med bestillingsdelen av sjappa å gjøre

    Absolutt Hobby har på lager til 2600 i følge websiden... aldri noe tull der så lenge de har det du trenger på lager meget bra butikk med servicevillige ansatte...
    men så er Globy best på pris
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      Takker for raskt og godt svar.
      Selvfølgelig ønsker man å sponse de som faktisk yter service.
      Men nå har jeg handlet utstyr til min TT-01 for tusenvis av kroner.
      Men ble litt "hekta" på bashing, så kan tenke meg å drive litt med dette også. Så må bare finne den billigste for å ikke gå helt over styr

      Bor ikke akkurat i nærheten av Globy, så det byr neppe på noen problemer

      -Thelle-
      Tamiya entusiast!
      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

      Comment


      • #4
        Ordren er bekreftet

        Din ordre er nå registrert hos oss, og en ordrebekreftelse er på vei til din epostadresse.
        For fremtidig referanse vennligst ta vare på ditt ordrenummer: xxxx

        Da er jeg den "lykkelige" eier av en E-Firestorm neste uke. Så jeg har noe å leke meg med når jeg kommer hjem fra ferie

        -Thelle-
        Tamiya entusiast!
        TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

        Comment


        • #5
          Globy er en seriøs butikk i den forstand at de faktisk selger varer, men om man faktisk får det og når er ren gambling. Ikke at de prøver å svindle deg med vilje, men de har det vanlige problemet med å ikke vise faktisk lagerstatus. Og det er dårlig kundeservice i seg selv. En gang fikk jeg også varen 2 uker for sent og når de endelig svarte var det pga. "varetelling". Sånne små teite ting bare. Prisene deres er det ikke mye å si negativt på, der er de gode.

          Får håpe den kommer til deg kjapt og smertefritt

          Comment


          • #6
            Håper det, reiser på 16 dagers ferie på lørdag. Så håper den kommer før jeg reiser, eller godt ut i ferien. Orker ikke at ting går i retur Litt dumt å handle så tett opp mot ferie. Men det er nå lysten og pengene er der

            -Thelle-
            Tamiya entusiast!
            TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X