Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Bullet Flux eller HPI Savage XS Flux

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Bullet Flux eller HPI Savage XS Flux

    Hjelp

    jeg har lyst på en Monstertruck og det står i mellom HPI Bullet Flux eller HPI Savage XS Flux

    er det noen som kan anbefale en av dem? eller hvem er best til og hoppe????
    Mvh
    Flaglien
    sigpic

  • #2
    av de to der så er Savage XS Flux desideert best! Bullet er vel dårligste platformen HPI har laget noen gang...
    Ville anbefalt å gå for Kit utgaven av Savage XS, da får du bygget selv, den kommer med alu dempere, og du får valgt servo og motorcombo selv.. men for all del, det er en grei bil som RTR også

    Ellers har jeg jo hørt mye bra om Traxxas Stampede 4x4, men denne er jo i en annen prisklasse, og har plastikk drivaksler, som bør oppgraderes om du kjører hardt
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      Originally posted by SAVAGEry View Post
      av de to der så er Savage XS Flux desideert best! Bullet er vel dårligste platformen HPI har laget noen gang...
      Ville anbefalt å gå for Kit utgaven av Savage XS, da får du bygget selv, den kommer med alu dempere, og du får valgt servo og motorcombo selv.. men for all del, det er en grei bil som RTR også

      Ellers har jeg jo hørt mye bra om Traxxas Stampede 4x4, men denne er jo i en annen prisklasse, og har plastikk drivaksler, som bør oppgraderes om du kjører hardt
      takk for tipset blir nok RTR
      Mvh
      Flaglien
      sigpic

      Comment


      • #4
        Er det noe oppgraids på savagen som du anbefaler og gjøre???
        Mvh
        Flaglien
        sigpic

        Comment


        • #5
          ss utgåva har vel og cvd aksler.. av upgrades er vel styreservo først ut kanskje? den org er veldig svak..og ev et sett med andre dekk..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Hvilke dekk anbefaler du da???
            Mvh
            Flaglien
            sigpic

            Comment


            • #7
              kremt,kan vel ikkje anbefale nåken endå,då eg ikkje har bygd min ss endå...men har hatt rtr bilen og,dei org va ikkje all verdens syns eg.har kjøpt dirt bonz til min,men som sagt ligge bilen på vent..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Oki takk for tipse!!!!!
                Mvh
                Flaglien
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Vist du kjøper savage xs flux så har dei store problem med regultoren (esc) blir brent.Nevøen min har fått 2stk på garanti. Ville kjøpt i butikk ikkje på nett, ivertfall ikkje hos Absolutthobby veldig dorlig service. pinion er ikkje limt med locktheit etter ein par runder så løsner det. Mellom akslinger er dorlig kvalitet ryker også etter par runder. Hadde heller brukt litt meir penger og kjøpt hpi savage hp flux. Det er kvalitet
                  Hpi Savage flux hp og Traxxas summit

                  Comment


                  • #10
                    Blir det Stavanger sx så kjøper jeg den i butikk. Men det har kommet en ny versjon der esc er byttet og annen pinjong etter det elefun skrev på siden sin.
                    Mvh
                    Flaglien
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      esc er et svakt punkt,rauk med en gang på min..har dog aldri hatt problem med pinion på den eg hadde...esc er forøvrig en castle esc..eg har 120a 1/8 sc esc til min no,og org motor..det funka bra..
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #12
                        har bare lyst å si at mine erfaringer med Bullet er kjempepositive! Kjøp RTR, så slipper du mekkingen helt ifra begynnelsen. hvis du vil oppgradere noe, har HPI masse deler. Lykke til!

                        Comment


                        • #13
                          Har 2 kamerater som kjører XS. Begge har hatt det problemet at de drar løs noe i senterdiffen så de bare får fwd. Dette har skjedd veldig ofte.
                          Han ene prøvde å kjøre på 3s Lipo. Etter 3 sekunder begynte ESCen og brenne.
                          Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                          http://www.youtube.com/animatorsimen

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X