Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er hpi bullet st flux et godt valg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er hpi bullet st flux et godt valg?

    Jeg har en traxxas rustler som jeg kjøpte med børsteoppsett, jeg kjøpte meg en vampire sr1(tror jeg den heter) og en børsteløs 8.5 turn motor. Det gikk bra! Måtte etterhvert bytte ut alt annen av elektronikk så det skulle funke. Den er ikke vanntett.
    jeg har litt lyst på en som er 4wd og vanntett.
    Har lyst på hpi bullet st flux, men har sett mange sier den er sjør og tåler ingenting. Men etter det jeg har sett ser den veldig robust og fin ut.
    noen som kan si sin mening om denne bilen?
    traxxas rustler med mye opgradering kan selges.Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	47.0 KB
ID:	790196Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	53.1 KB
ID:	790197
    Attached Files

  • #2
    Har hatt En HPI Bullet og det er den dårligste bilen jeg har hatt. Sprø plastikk. Bytta vel så og si alt av bærearmer osv. Ryker hele tida, akslinger røyk. Esc røyk etter 2-3 gangers bruk. Det røyk ting stort sett hver gang jeg brukte den.

    Min anbefaling til deg: ikke gidd å tenk noe mer på den bilen...Glem hele greia!
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

    Comment


    • #3
      Denne tryggy ombyggingen av en stampede ser veldig bra ut. Kan være verdt å vurdere, med stock elektronikk er den vanntett.

      Q: Why haven't you made new videos since 2013?A: My local RC track facility was forced to move a long ways away. Meanwhile, nearly every open space in my hea...

      Comment


      • #4
        Har en stampede 4x4 med litt oppgraderinger (bære armer, mip akslinger, alu tårn og alu dempere).
        Dette er virkelig en solid bil, har hatt en del krasj og mislykkede hopp men den bare forsetter og funke!

        var en del problemer før jeg satt på de nevnte på, men etter dette er alt "tipp topp"!

        Kan anbefale denne bilen på det sterkeste!
        Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

        -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X