Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er hpi bullet flux virkelig så dårlig?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er hpi bullet flux virkelig så dårlig?

    Jeg har en del påkostet traxxas rustler med vampire racing sr1(tror jeg) regulator og 8,5T motor. Det er en morsom,kul,kjapp og holdbar bil, men har litt lyst på 4WD og en som er vanntett.
    Hpi bullet st flux er egentlig helt herlig utseende messig. Brei,lavt tygndepunkt og passe stor. Men etter det jeg ser er det ca. 1/10 som sier noe som helst positift om bilen. Er den virkelig så ubrukelig?
    har sett på savage xs også, men den ser så liten ut. Vanskelig og kontrolere og bare "spinner og snurrer" rundt.

  • #2
    Av erfaring fra kompiser som har Xs og Bullet, så er det mye annet som man kan bruke penger på som har mye bedre kvalitet, f.eks slash 4x4 eller stampede 4x4.
    Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
    http://www.youtube.com/animatorsimen

    Comment


    • #3
      Hei,
      Jeg har en selv. Kan ikke si noe annet enn positivt til nå!

      Comment


      • #4
        En av de tingene jeg ikke liker med Bullet/XS er akselavstanden. Den er for kort, noe som gjør at bilen snurrer veldig lett.
        Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
        http://www.youtube.com/animatorsimen

        Comment


        • #5
          hei ,skall du ha 1:10 bil fant jeg denne til en grei pris, den er 4wd

          kjøp på brukt markede,de er mange dær til redusert priserer
          hær på forumet,helt nede på forum start sida
          under kategori selges, er okså mange biler til redusert pris

          Comment


          • #6
            HPI Bullet er en veldig grei bil, eneste problemet er "hub carrier'ene" som knekker meget enkelt. Har hatt mye morro med en sånn bil, krasjet blant annet rett i en betong vegg i full fart, da røyk nesten alt av hjuloppheng og dempere framme, knekt et par drive cups og akslinger, diff ring framme et par ganger osv. Syns det er litt treig styreservo og traktor hjulene har litt begrenset bruksområde.
            Hvis det hadde vært snakk om nitro versjonen kan jeg si at snorstarten blir ødelagt fort ved at metall fjøren knekker. Det kompisen min har gjort da er å lage sitt eget rotor start system med en DeWalt lipo drill, haha. veldig gøy bil men du må nok ha mange plast deler i reserve.
            Last edited by Doc; 26 June 2013, 10:06.
            HPI Savage Flux HP m/ Savöx SC-1267SG - Outerwears ESC&Shock cover - Hyperion G3 EX 5200mah 11,1v - 50,000wt diffolje - 50wt demperolje -
            ---Kyosho DBX & Kyosho DST 1/10 .18 Nitro

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X