Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp med valg av bil, buggy eller monstertruck, 1/10 eller 1/8?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp med valg av bil, buggy eller monstertruck, 1/10 eller 1/8?

    Hei, jeg har da begynt og se seriøst på bil, de to jeg ser på er Traxxas stampede vxl 4x4, xray xb9e og Traxxas slash lcg 4x4. Har buggy nå så det optimale valget hadde vært stampede eller slash. Men har samtidig lyst på en buggy som er større. Har lyst til og gjøre wheelies og bashing med slash. Hvis noen kunne hjulpet meg hadde det vært fint.

    Takker nå for svar.
    Last edited by BSDslash; 27 October 2013, 15:56.

  • #2
    Wheelies: Stampede
    Generell bashing: Slash
    Litt mer seriøs kjøring på bane etc: Xray XB9e (Som er en renblodig racer og sånn sett kan ikke sammenlignes med de andre)
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Vil du ha en meget bra allround bil som tåler alt og kan ta wheelies og bare kjøre på, og samtidig kunne kontrollere den i høye hastigheter så se på 1/8 buggy/truggy...
      Tåler ALT av juling, har bra kjøreegenskaper, og er i mine øyne det beste valget enten du skal bashe eller kjøre løp... Har du litt tjukk olje i diffen og kraftig motorsystem er det ikkenoe problem å gjøre en 1/8 buggy eller truggy til en wheelie maskin

      Du kan se på Mugen MBX6 eller 7, Xray XB9e / 808e (<--- dette er vel de beste i klassen hva gjelder holdbarhet), Losi 8ight, Associated RC8, Ofna 1/8 bilene, evt Durango?
      Evt Truggy versjonene av de ovennevnte

      Jeg pleier å si at om du skal ha kun én bil(vet at det ikke er tilfelle her), er det bare kvalitets/racing spec 1/8 som gjelder
      Last edited by SAVAGEry; 27 October 2013, 22:46.
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #4
        Tre helt forskjellige biler. Du vil ikke få alt i noen av dem og ender kanskje som mange andre opp med å kjøpe flere biler. Søk på bruktmarkedet. Jeg har gjort et par greie kjøp der.
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X