Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bare rc drifte miljø i drammen/lier omerådet? hva med offroad??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare rc drifte miljø i drammen/lier omerådet? hva med offroad??

    Har tenkt å komme meg litt inn i rc hobby´n, men har ett par spørsmål. Jeg bor midt i drammen sentrum, men er mest intrisert i off-road baner med litt hopp og whoops(litt supercross lignende bane), eksisterer det noe lignende baner med litt miljø rundt det i nærheten?
    Har stort sjett fått intrykk av at det er Driftemiljø som gjelder rundt drammen, og eller også fartsbiler på asfalt? Så lurer på om jeg skal gå for driftebil eller offroad da det er like viktig for meg at det er en ordentlig bane og miljø som at det er offroad eller onroad, gidder ikke stå å kjøre offroad aleine i en liten sandhau..
    Håper dere kan hjelpe meg litt her, tnx. (=

  • #2
    Det bygges en offroadbane i Spone!

    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

    Comment


    • #3
      Er banen ferdig, eller er det fortsatt under bygging? var på facebook, men der så det vel ut som banebygging hadde stoppet opp?
      men åssen er det med banemuligheter for driftebiler i drammen da? hva heter de som kjører løp på asfalt, men ikke drifter, er det M-chassis eller touring? Noe baner til det i drammen?

      Comment


      • #4
        vervenbukta i oslo tror jeg det er kalt. (er ikke helt sikker men tror det heter det). der har de buggy bane, 1:10 offroad og 1:10 onroad, hvis jeg ikke husker helt feil. Kanskje litt langt unna...

        Comment


        • #5
          25-30 minutter, er ikke så ille det! mindre en til moss og åmot, så takk!

          Comment


          • #6
            Drammen Rc klubb har også teppebane, hovedsakelig M-chassis.
            Det jobbes også med El buggy bane på Ytterkollen, men her står det på penger og folk.
            Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
            www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
            Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

            Comment


            • #7
              Hvis det er 1/8 offroad du er interessert i er nærmeste bane i Hof, www.hmbk.no
              Roger Antonsen 1970 mod.
              Hof Modellbil Klubb. www.hmbk.no , Drammen RC Klubb.
              Mugen MBX6 EU, Crono RS9, Tamiya M-05 M-Chassis

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X