Announcement

Collapse
No announcement yet.

Piggdekk 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piggdekk 1/10

    Noen som har erfaring med å lage piggdekk til 1/10 monster truck?
    Hva bør man bruke av skruer å dekk?

  • #2
    Masse info her http://www.radiostyrt.no/search.php?searchid=3793899

    Comment


    • #3
      Jeg får kun "Beklager - ingen treff. Vennligst prøv med andre kriterier." når jeg trykker på lenken.
      Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
      Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

      Comment


      • #4
        Kold Kutter 3/8" gjør susen, det bruker jeg i mine dekk til monstertruck:



        Fås på Ebay (ikke 3/8" som er avbildet på denne auksjonen, men teksten sier rett dimensjon):
        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          Blir dette bra på 1/10 dekk? Så mange brukte 4,2x13 men det blir vel litt brutalt?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stig Roald View Post
            Blir dette bra på 1/10 dekk?
            Jeg har brukt disse på Tamiya sine monstertruckdekk (2.2) og der har de fungert helt fint - mye gummi å skru dem fast i. Hadde en del pigger igjen så i kveld prøvde jeg dem i et par ut slitte Slash-dekk. Testet dem i snøen nå i kveld - funket fint det også!

            Click image for larger version

Name:	wbx5.jpg
Views:	1
Size:	51.6 KB
ID:	782455 Click image for larger version

Name:	y86k.jpg
Views:	1
Size:	68.1 KB
ID:	782456
            sigpic Kenneth Skulstad
            70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

            Comment


            • #7
              Bruker du lim på skruene du bruker eller sitter de godt uten?

              Comment


              • #8
                De satt fint uten lim.
                sigpic Kenneth Skulstad
                70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Kesku View Post
                  De satt fint uten lim.
                  den er god, blir nok pigg dekk på min bil også. Lagde meg kjetting til stampeden jeg hadde, det var helt rått. Men tenkte jeg skulle teste skruer på hpi savage xl flux. Takk for raskt svar.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X