Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med Savage Flux HP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med Savage Flux HP

    Heisann

    Jeg har en Savage Flux HP som har blitt godt brukt i to år nå. Har klart meg fint med noen oppgraderinger og mindre utskiftinger. Her om dagen hadde vi en ganske hard landing, og siden da har den ikke vært seg selv Har skrudd den litt fra hverandre, og kan konstatere at det er ett eller annet mellom bakhjulene og den differensialen som ikke er helt som det skal? Fremhjulene trekker som de skal, akslingene forfra og bak ser ut til å gå fint, men noe bak der er galt. Tok en film for å prøve å vise hva som skjer, håper noen kan komme med et tips på hva som er galt. Jeg skal alltids klare å kjøpe nytt og bytte det, bare jeg vet hva jeg trenger. Nopen tips?



  • #2
    ta ut bakdiffen å sjå..tippa du har strippa etkvart der...det ser du fort når du åpna den..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Originally posted by carish View Post
      ta ut bakdiffen å sjå..tippa du har strippa etkvart der...det ser du fort når du åpna den..
      Jepp, grudde meg for å skru av bakdiffen, aldri gjort det før, men fant heldigvis noen som kunne det, og der var det litt av hvert som hadde tatt kvelden. Men nå er alt nye deler på plass, skjiten skrudd sammen igjen, og alt bare velstand Problem solved!

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X