Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crawler med firehjulsstyring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Odd-M View Post
    Det vanligste er vel å forsyne mottaker direkte fra bec, som igjen distribuerer strøm til tilsluttede komponenter, strøm mellom esc og mottaker må da kuttes. Dette er koblingsskjemaet til Castle.
    Her ramlet jeg litt ut - er det dette som er anbefalt koblingspraksis fra Castles side?

    Comment


    • #17
      Ja, men du kan like greit forsyne servo direkte med strøm i stedet for å gå gjennom mottaker.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #18
        Originally posted by Odd-M View Post
        Ja, men du kan like greit forsyne servo direkte med strøm i stedet for å gå gjennom mottaker.
        Høres greit ut, spesielt når 20A beccen jeg tenker på har to utganger. Men da trenger jeg vel en slags Y-kobling som lar meg koble sammen signalkabelen med rødt og svart fra beccen? Vet du hva dette kalles?

        Comment


        • #19


          Slik ser det ut med Castles forslag. Jeg er ganske sikker på at denne 10A er mer enn sterk nok til ditt formål. Jeg kjører 1 Hitec på 29 kg over en 3A bec uten problemer.

          Skjønner ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt?
          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

          Comment


          • #20
            Beklager, lett å gå seg vill i kabeltåka her Da holder jeg en knapp på 10A fra Castle og en direkte forbindelse mellom BEC og mottaker. Takk for hjelpen!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X