Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny elektro terreng bil;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ny elektro terreng bil;)

    Hei

    Har hatt 2 stk savage før, endel år siden. flydd fly og heli i det siste, kunne tenke meg å begynne med bil igjen.
    Jeg skal kjøre grus, gress, terreng. Liker godt ting som kommer frem i terreng og har bakkeklaring og god fart
    Jeg tror ikke jeg vil gå får bensin hvis man idag kan få god kjøretid på vanlige biler? hva er kjøretiden ca?

    Har sett på denne på elefun, men den er altfor dyr..

    Men så stilig ut..

  • #2
    prisen på den e-revo`en er normal så det er det ikke mye du får gjort noe med, børste utgaven ligger på ca 2k mindre.
    samme pris er det i utlandet så der er det ikke noe og spare.
    se om du finner en brukt er mitt tips.

    ellers så er det desverre slik at traxxas og hpi er de merken det går i her i norge når det gjelder monster, noe losi også men skal du ha noe annent betyr det utlandet både på bil og deler.

    to biler jeg vi trekker frem om du vil gå den ukjente stien som har fått ok omtaler er, cen gst-e og thunder tiger mt4-g3.(førstnevnte like stor som summit hvis ikke større)

    anngående kjøre tid kan jeg ikke si noe om da jeg ikke driver med ting over 3s lipo.
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • #3
      Jeg pleier å få mellom 15 og 25 min ut av en 5000mah 4s pakke, alt etter om jeg kjører på grus/asfalt eller gress og hvor mye gass jeg gir. Anbefaler MT4-G3, men disse er populære og ikke alltid så lett å finne på lager.
      Associated RC8.2e, Hot Bodies D8t-e og Duratrax835e

      Comment


      • #4
        Fant den her ja



        Er den delvis ny slik at de har deler en god stund fremover osv?
        Last edited by Kaas; 28 May 2014, 15:20.

        Comment


        • #5
          mener den kom for ca 3 år siden.
          IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
          Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X