Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Savage XS Flux 2.4Ghz eller HPI E-Firestorm 10T FLUX w/2.4Ghz WP?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Savage XS Flux 2.4Ghz eller HPI E-Firestorm 10T FLUX w/2.4Ghz WP?

    Hei.

    Jeg lurer på hvilken som anbefales mest når det gjeller holbarhet og kjøreegenskaper i høy fart, av HPI Savage XS Flux 2.4Ghz eller HPI E-Firestorm 10T FLUX w/2.4Ghz WP?

    Og forresten så lurte jeg på om det er sånn at man kan bruke vanlige 2s eller 3s lipo med kjøring i vått terreng?

  • #2
    Savage flux har 4wd E-Firestorm har 2wd.
    Så litt ettersom hvordan kjøring du skal utføre så har jo dette mye betyding.

    HPI anbefaler bruk av 2S lipo uansett underlag og fuktighet, men bilen tåler 3S. Men da må man passe på temperaturer. Noe du slipper (i større grad) om du kjører 2S. Mine komponenter har aldri blitt noe særlig varme med kjøring på 2S lipo på min E-Firestorm.

    -Thelle-
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

    Comment


    • #3
      Jeg tenker flatt terreng med grus og noen hopp. Hvilken av disse har best kvalitet og beste kjøreegenskaper da?

      Comment


      • #4
        Lettere å kjøre savage da. Den er nok mer retningsstabil og litt tyngre pga 4wd. E-Firestorm kaster fort med rumpa. Men morsom å kjøre den også

        -Thelle-
        Tamiya entusiast!
        TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X