Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fullstendig uviten kone!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fullstendig uviten kone!

    Hei, har vært kanskje litt vel spontan og bestillt en Hpi Savage XS Flux til min mann, er bursdagsgave og er en suprise da det eneste han har kjørt er en 1000lapp's bil fra lekebutikken. Drømmen hans er jo selvfølgelig større en den på lekebutikken.

    Så jeg tok i grunnen det som fanget interessen min mest på RCbutikken for der stod det at denne Savage xs gikk som et lyn. Men har jeg gjort et dårlig valg? Også har jeg kjøpt en hurtigladings pakke greier med batteri 2s 4200 (et eller annet) + et ekstra slik batteri og en ladepose (?)+ en pakke AA batterier. Er det noe annet jeg trenger for at den skal gå framover?

    Er dette helt på tryne eller er det en ok semi nybegynner bil??

  • #2
    Hvor gammel er han? I utgangspunktet er HPI er greit merke med god tilgang på deler. Ja, den vil gå som et "olja lyn" i forhold til de leketøyene på lekebutikker.
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

    Comment


    • #3
      Originally posted by Odd-M View Post
      Hvor gammel er han? I utgangspunktet er HPI er greit merke med god tilgang på deler. Ja, den vil gå som et "olja lyn" i forhold til de leketøyene på lekebutikker.

      Han er 33år. Jeg har vel ikke kjøpt en barne bil?

      Comment


      • #4
        Hehe... Her skulle jeg lest bedre. Fikk for meg at det var til din lille sønn du hadde kjøpt, basert på lekebutikk-bilene

        Nei dette er en "fullblods" bil som egner seg mer for voksne enn for små barn. Ikke noe bomkjøp etter min mening!
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #5
          Mannen din kommer til å skryte (mer) til alle vennene sine om sin flotte dame, og det sitter nok endel menn bak tastaturene her inne som vil lure på hvorfor i alle dager ikke de fant ei som deg
          Capt. Slow
          Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
          Team GoSlow

          Comment


          • #6
            Originally posted by Odd-M View Post
            Hehe... Her skulle jeg lest bedre. Fikk for meg at det var til din lille sønn du hadde kjøpt, basert på lekebutikk-bilene

            Nei dette er en "fullblods" bil som egner seg mer for voksne enn for små barn. Ikke noe bomkjøp etter min mening!
            Godt å vite! Planen var jo å forhøre meg først men så ble jeg litt ivrig på bestillingen. Tålmodighet innen for shopping er vel kanskje ikke min sterkeste side!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Gjøvikmann View Post
              Mannen din kommer til å skryte (mer) til alle vennene sine om sin flotte dame, og det sitter nok endel menn bak tastaturene her inne som vil lure på hvorfor i alle dager ikke de fant ei som deg
              Hahaha er jo lov å håpe!

              Comment


              • #8
                Hva er det i denne hurtigladingpakken? For det er viktig ned riktig lader.
                Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                Comment


                • #9
                  Om jeg skulle anbefale bil, så hadde Savage XS Flux vært en av de siste på lista.
                  Bilen går godt og fort, men har litt vel kort akselavstand så den snurrer veldig lett.
                  Drivverk slites ut veldig lett. Det er oppgitt av produsenten at bilen tåler 3s Lipo, men har sett tilfeller hvor ESC har begynt å brenne etter bare noen få meter.
                  Jeg ville heller anbefalt Traxxas Slash VXL. Nå er jeg litt Traxxas-fanboy da, men jeg vet det er et bra kjøp. Det er en super bil for de som er litt nybegynnere i hobbien. Morsom uansett føre.


                  Til Kyrreman. Det kan tyde på at det er en billig computerlader, jeg tviler på at det er så mange som presser på kundene sine sånt søppel som det i linken under
                  Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                  http://www.youtube.com/animatorsimen

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X