Announcement

Collapse
No announcement yet.

8ight E 3.0 Er denne "pakken" verdt 6500 kroner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 8ight E 3.0 Er denne "pakken" verdt 6500 kroner?

    Hei

    LINK: http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=55060108

    Har kikket litt på nettet etter "ny" bil, og denne gangen en elektrisk. Jeg fant en brukt 8ight E 3.0 til 5500 kroner, men ettersom jeg har svært lite erfaring med elektrisk utstyr tenkte jeg skulle høre her om dette er en bil/utstyr som er verdt å bruke 5500 kroner på.

    Hvis jeg ikke tar helt feil så er det denne kombo'en som er brukt i bilen: http://www.modelestrecho.net/es/comb...or-2100kv.html

    Det følger også med batteri og lader. Og, for 1000 kroner ekstra følger det meg radioutstyr...altså, total pris på 6500,- uten frakt.

    LINK: http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=55060108

    Hva synes dere?
    Last edited by San23; 20 January 2015, 18:29. Reason: Lagt til link...
    FG TR4

    FG Baja Buggy - SOLGT















  • #2
    Kan vel ikke trå feil med det oppsette der.. Ikke at jeg har så mye peil på buggy, eller om den er verdt det. Men Et kit koster fort 4-5000 tusen + dekk , lokk og batteri + radioutstyr. Så han er vel innafor med prisen .
    Har akkurat kjøpt meg en selv, meget pent brukt 8.2e rtr som jeg driver å svonger opp litt med FT delere nå , men den Losi'n ser mye mer 'nett' ut en det 8.2 gjør altså. du hadde sikkert kjørt ring rundt meg
    Attached Files
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

    Comment


    • #3
      Du har jo et buggy'r til ute . Litt usikker på om det er noen som fører Tekno her på Berget



      NB. bare kit

      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment


      • #4
        Takk for svarene. Er nok kun Losi som er av interesse. Når det er sagt, så velger jeg å vente frem til våren. Ønsker ikke å legge 6-7 lapper i en bil for så å kjøre den rundt i dette slapseværet
        FG TR4

        FG Baja Buggy - SOLGT














        Comment


        • #5
          Skal love deg at min har fått snurra seg. masse wd40 og inn i varmen og den er så ren og pen
          Ser virkelig frem til , selv om det er artig med snø, at det tiner igjen . Gleder meg til å teste på bane.
          Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

          Comment


          • #6
            Tviler ikke Nå har jeg bestemt meg for å heller gå for en truggy. Har kikket mye (veldig mye) på nettet, men virker som det er svært lite å velge mellom i RTR avdelingen når det kommer til truggy'er. Har satt en grense på 6-7000 kroner RTR. Får se hva det blir til, er jeg heldig dukker det kanskje opp noe på Finn.no før sommeren er over
            FG TR4

            FG Baja Buggy - SOLGT














            Comment


            • #7
              Ser etter truggy selv. Du har jo en type her. Har vært å sett på den, og på rctech forumet fikk den skryt for å være solid( går under andre navn 'over there'. Var å så på den, virka solid , og var på nippet, men hadde allerede sagt ja til 8.2e som kom noen dager etter.

              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

              Comment


              • #8
                Har aldri hørt om merket tidligere, noe som gjør at jeg blir skeptisk. Skulle jeg ha slått til nå, måtte det ha blitt for denne pakken: http://www.finn.no/finn/torget/annon...chQuery=truggy

                Ikke RTR, men det blir ikke sort bedre enn dette.
                FG TR4

                FG Baja Buggy - SOLGT














                Comment


                • #9
                  det merke ( heng nor) er det samme som ofna i usa, veldig kjent.

                  Ja den Mugen ser fet ut, har lagra'n , men lommeboka sier nei hos meg akkurat nå ...

                  her er en snutt av buggy utgaven av nexx8

                  Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                  Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                  Comment


                  • #10
                    Truggy'n ( i nitro utgave)

                    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

                    Comment


                    • #11
                      Sikkert en flott bil, men ikke noe for meg. Motor/ESC oppsettet er også langt fra jeg hva ønsker på den tilsalgs på Finn. Da er det like greit å handle en roller og kjøpe alt av elektronikk utenom. Men, per dags dato er dette uaktuelt. Motor, esc, hjul, servo og ekstra mottaker hadde kostet med ca 7000 kroner, da snakker vi raskt 10 laken inkl (kit). Noe slikt hadde uten tvil vært total overkill til mitt bruk, men verdt det i det lange løp. Synd at lommeboken er uenig :P
                      FG TR4

                      FG Baja Buggy - SOLGT














                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X