Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av solid montertruck eller lignende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av solid montertruck eller lignende

    Rc bil hobbyen har ligget på hylla en del år nå, men kjenner det frister å kjøre litt igjen.
    Har tittet en del på biler, men jo mer jeg ser, jo mer forvirret og usikker blir jeg på hva jeg skal gå for(fuel/bensin er utelukket)
    Stort sett det eneste kriteriet er at det skal være en bil som tåler å bli brukt.
    Har tittet mye på Traxxas biler, og foreløpig tror jeg kommende x-maxx er den som frister mest, men usikker på hvordan det vil funke med en såpass stor bil på el-drift.
    Veldig takknemlig for tips og råd for hva jeg skal gå for.
    Last edited by RuneB; 10 January 2016, 07:32. Reason: Skruivefeil
    Rune Bryhn30

  • #2
    Tror ikke du skal være redd for å gå for El bil. Lipo batterier leverer mye kraft. Hvilken bil bør gå for aner ikke jeg, da jeg holder meg til buggy i 1/10 og 1/8.
    Batterier i 4/6 cell er ikke veldig billig da, men dette vet du sikkert.
    Otto Gebhardt
    Xray XB9, Xray XB4, Team Durango DEX210
    This message will self-destruct in 10 seconds...

    Comment


    • #3
      Originally posted by RuneB View Post
      Har tittet mye på Traxxas biler, og foreløpig tror jeg kommende x-maxx er den som frister mest, men usikker på hvordan det vil funke med en såpass stor bil på el-drift.
      Akkurat det er vel også det store spørsmålet hva gjelder den nye X-Maxx (ettersom Traxxas valgte å gå vekk fra Castle Creations). Alt større enn 1/8 skala har dessuten vist seg mindre driftsikkert (relativt), da el-drift i disse klassene utgjør en langt mindre markedsandel.

      Originally posted by RuneB View Post
      Stort sett det eneste kriteriet er at det skal være en bil som tåler å bli brukt.
      I så fall må du velge med omhu hvis du går for Traxxas. De har noen miner i sortimentet, og mange av konkurrentene stiller langt bedre.
      Last edited by xirton; 11 January 2016, 08:01.
      Monster Truck Craze!

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X