Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Slash-Pluss og minus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Slash-Pluss og minus

    Jeg har tenkt en HEL del på gjøre innkjøp av en Elektrisk Traxxas Slash, og lurte på, hva er pluss og minussidene ved denne ganske så hotte bilen?
    Attached Files
    Atle|ver. 1.2|mod. 1994|
    Jeg er ikke tapt bak en vogn, så lenge vogna ikke triller bakover
    OooThunder Tiger DT-10oTeam Losi Micro DTooO

  • #2
    http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkter.aspx?vareID=11388&itemref=47&prod=Traxxa s%20Slash%20komplett%20m/%208,4V& er dette bra kjøp? i fall nei, hvor får jeg bra kjøp?
    Atle|ver. 1.2|mod. 1994|
    Jeg er ikke tapt bak en vogn, så lenge vogna ikke triller bakover
    OooThunder Tiger DT-10oTeam Losi Micro DTooO

    Comment


    • #3
      Jeg har Slash, og jeg syntes den er kjempeartig å kjøre.. Her er min mening:

      pluss:
      - den ser realistisk ut og kjører realistisk også
      - vanntett
      - går greit nok for herjing standard
      - bygd for å tåle børsteløst, vxl passer rett i, da går den veldig godt
      - tåler mye hard herjing
      - den er stor

      minus:
      - litt myke fjærer standard syntes jeg, men det er vel for å få mest realistisk oppførsel
      - kanskje litt høyt tyngdepunkt, kan tippe litt fort rundt, men det tåler den så er ikke så farlig
      - noen klager over at det ikke er noen baneracer, men det syntes jeg er igrunn bare noe tull, i usa kjører de løp som bare det, men da mot andre slasher. den er jo ikke bygd for å konkurrere mot buggyer og stadium trucker. så dette punktet her er egentlig ikke noe minus i mine øyne

      Jeg vil ihvertfall anbefale bilen, kjempetøff
      AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
      utstyr selges klikk her

      Comment


      • #4
        Hei!
        Tror nok den er kjempekul! har hatt Rustler (samme esc og motor) og den går helt greit. Sikkert kjempegøy å kjøre den på banen på Klepp! På O. Sæland Hobby i Langgata i Sandnes koster den 2495,- og da får du gratis medlemskap på Klepp ut året på kjøpet Jeg anbefaler sterkt at du tar turen inn der og spør om pluss og minus ved den (kontra andre). De kan mye der nede

        Mvh
        Halvard

        EDIT: Skrev dette mens innlegget til quattro ble lagt ut!
        Halvard "Bellduck" Soma '94

        Comment


        • #5
          Slash er en knall bil og funker glimrende på bane. Men dette er en 1:10 bil og liker seg sånn sett absolutt best på 1:10 baner.

          Med originalt oppsett så liker motoren best 8,4V batterier. LiPo 7,4V gir bilen enda mer guff men mister da noe av toppfarten. Holder da å bytte pinjong til 20T. Da har du en bil som går mer enn godt nok og BL blir unødvendig - i alle fall for bane.

          Beste kjøpet er vel hos Micromonsters. Der er den billigst og du får den tilsendt gratis om du handler med kredittkort på webben. I tillegg har MM helt topp service på alle plan.
          "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

          Comment


          • #6
            Så bra at det kom så mange positive svar. Men er det sant at vantettheten "forsvinnner" når du setter BL i den?
            Atle|ver. 1.2|mod. 1994|
            Jeg er ikke tapt bak en vogn, så lenge vogna ikke triller bakover
            OooThunder Tiger DT-10oTeam Losi Micro DTooO

            Comment


            • #7
              BL systemet er ikke vantett. Derfor blir den ikke vantett
              Men viss du finner et BL sytem som er vantett så er den fortsatt vantett
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

              Comment


              • #8
                Aha.. jeg skjønner^^
                Det var bare emix som nevnte det igår, når vi så i katalogen
                Atle|ver. 1.2|mod. 1994|
                Jeg er ikke tapt bak en vogn, så lenge vogna ikke triller bakover
                OooThunder Tiger DT-10oTeam Losi Micro DTooO

                Comment


                • #9
                  LRP sine A.I Brushless regulatorer tåler vann
                  Blue is better, buy LRP!

                  Hvis du vedlikeholder motoren etter kjøring i vann, så burdte den tåle litt fukt kan du si.

                  Men IKKE kjør med LiPo i vann!
                  Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                  Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                  TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                  Comment


                  • #10
                    MaxAmp har Lipo batteri som tåler vann
                    Click image for larger version

Name:	max_water.jpg
Views:	1
Size:	12.5 KB
ID:	763904
                    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                    Comment


                    • #11
                      Nå er den seriøse elektro bilen min snart borte, jeg skal ha meg en "tullebil", det blir nok en Slash fra Micromonsters.
                      Hvilken versjon/kanal er det som gir meg det røde karosseriet?
                      MBX-6
                      Slash 4x4 rtr
                      - Midtskogen Raceway-

                      Comment


                      • #12
                        Til Atle sitt bruk vil jeg si at et vanntett maxamps har både for stiv pris og er unødvendig for en fersking. Tror du bør kjøpe deg et godt 8.4 volt batteri og lader, og viss det skulle bli for lamt for deg da, så får du kjøpe vxl eller novak systemet mitt vettu. Da får du iallefall plenty med kraft ilag med 8.4 volt.
                        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                        O.sæland hobby

                        Comment


                        • #13
                          På en skala, hvor døv er slash slik den kommer ut av esken, men med lipo. Vil jeg umiddelbart savne BL?
                          MBX-6
                          Slash 4x4 rtr
                          - Midtskogen Raceway-

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by casevac View Post
                            På en skala, hvor døv er slash slik den kommer ut av esken, men med lipo. Vil jeg umiddelbart savne BL?
                            LiPo + giring holder lenge for banebruk. BL blir overkill på bane rett og slett. BL er mest for wheelies og bånn gass rett frem på asfalt.
                            "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                            Comment


                            • #15
                              ok, det var bra!
                              hvilken pinion og spur anbefales?
                              MBX-6
                              Slash 4x4 rtr
                              - Midtskogen Raceway-

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X