Announcement

Collapse
No announcement yet.

"ny" bane i grimstad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "ny" bane i grimstad

    vi er en gjeng som driver og fikser opp en bane som ikke er brukt på lenge!
    det vi da lurer på er hva er krava for evt at banen kan bli tatt med i nc/nm

    banen så langt er 2 meter brei evt breiere, den er cirka 150 M lang.

    må den være breiere? lengere!? krav til hopp osv osv? kontroll tårn`?

    finner ikke noe info om dette noe sted

  • #2
    Er dette banen som skal bygges ved Reddal, eller snakker vi om enda en bane som skal bygges?
    Revo 3.3, XRay XB808, FW-05T Plus

    Comment


    • #3
      kontakt Jostein Helland i BOMBK
      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • #4
        dette er ikke den i reddal denne ligger på fjære. er en gammel bane som vi har begynt og fiks opp hadde en mini graver der i går og fikk gjort veldig mye så nå får vi et lass med grus i dag eller i morra så skal vi være der en gjeng i morra

        Comment


        • #5
          Er dette bibel banen ved kirka?
          Naboene der vil ikke ha bråk, så regner med det er kun elektro dere tenker på?
          TEAM ELEFUN

          Comment


          • #6
            stemmer det

            ja det er akkurat det. men vi får ta en prat med han,
            men han kan jo ikke nekte oss så vi får se hva som skjer og hva vi gjør

            Comment


            • #7
              han kan ikke nekte deg men han kan klage til komunen og få de til og nekte deg.

              Skjedde så på en bane som lå helt intil Torp flyplass heri vestfold, alt var klappet og klart bana var lagd og blei brukt, men Naboene klaget for det var folk som kjørte utenom oppsatte tider og seint på natta er det jo plagsomt med nitro støy.

              dette er i tillegg i innflygnings sonen til flyplassen og derfor støysone3 og det er visstnok en heftig sone og bo i
              ville nok hørt med naboene før jeg hadde giddi og lagt en finger på banen om dere har planer om nitro kjøring
              Sverre Finnerud '83 modell
              FF4 Shafty Crawler med masse snadder
              frekvens 2.4ghz

              Comment


              • #8
                såpass ja, sist gang det var rc miljø på fmu var han ene den eneste som klagde så om vi får avtalt en tid med han når det er greit å kjøre om det er mellom et klokkeslett eller en spes dag ellerno burde det jo gå greit, men oss gutta som har begynt dette prosjektet skal ha el-biler

                men takker for innslag om sånne tin

                vi skal ned og jobbe senere så kan jeg se om jeg får tatt noen bilder så kan dere se om banen ser no bra ut

                Comment


                • #9
                  Hei, blir det lov å kjøre 1:8 elektrobuggy der også?
                  XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

                  Comment


                  • #10
                    ja håper da det

                    vi får se hvordan banen blir og kjøre på men det burde gå veldig fint

                    Comment


                    • #11
                      Hei, blir vel en mega bump dette siden siste kommentar var i 2010, men jeg og en kompis startet med RC i sommer, jeg bor tett på Holvika i Grimstad og han bor i nærheten av Fevik. Vi lurer da selvsagt på om det ble noe av denne banen ved Fjære kirke og om den fortsatt eksisterer?

                      Comment


                      • #12
                        Gammelt innlegg ja
                        Hva som skjedde på den banen i tråden her vet jeg ikke, men vi har fått innebane til touring i Grimstad. Sjekk:https://www.facebook.com/kmbkraceway...?ref=bookmarks
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by extra View Post
                          Gammelt innlegg ja
                          Hva som skjedde på den banen i tråden her vet jeg ikke, men vi har fått innebane til touring i Grimstad. Sjekk:https://www.facebook.com/kmbkraceway...?ref=bookmarks
                          Ja, det er jeg klar over, jeg skrev om det i en annen tråd her, jeg bor bare 3 km unna eller noe sånt.
                          Jeg har dog ingen bil for kjøring inne. Så det ville bli 2500 for årskort + bil med utstyr.
                          Jeg sitter å vurderer det, har ikke bestemt meg ennå.

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X