Announcement

Collapse
No announcement yet.

HJELP!! Dekk til Vorza, generellt til buggy...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HJELP!! Dekk til Vorza, generellt til buggy...

    Jeg har akkurat anskaffet meg en Vorza...

    - Hva anses som kvalitetsdekk til buggy? Ser Proline har godt utvalg...
    - Tips til de beste dekk på bane, astfalt og allround??

    - Vet at jeg trenger 17mm hex. Er det stort sett standard på alle felger. Og hvilken størrelse har dekk og innlegg??

    Mye spørsmål dette, men setter STOR pris på litt hjelp til innføring her Gjerne med linker til webshopper i Norge og utlandet som er gode på dekke
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

  • #2
    Originally posted by Golfie View Post
    Jeg har akkurat anskaffet meg en Vorza...

    - Hva anses som kvalitetsdekk til buggy? Ser Proline har godt utvalg...
    - Tips til de beste dekk på bane, astfalt og allround??

    - Vet at jeg trenger 17mm hex. Er det stort sett standard på alle felger. Og hvilken størrelse har dekk og innlegg??

    Mye spørsmål dette, men setter STOR pris på litt hjelp til innføring her Gjerne med linker til webshopper i Norge og utlandet som er gode på dekke
    Hvilket merke er Vorza? Aldri hørt om den...

    Alt fra Proline, TeamLosi, JConcepts, Schumacher, GRP er av høyeste kvalitet. Se www.ymr.no/shopping.htm for butikker.

    Du finner ikke et dekk som er bra på alt. Det som er bra for løst underlag vil slites ned på noen få runder på asfalt. Men du kan jo "ofre" et sett som du bruker til asfalt. Mens asfalt dekk sitter dårlig på løst underlag igjen. Typisk er det myke dekk med "pins" som sitter bra på løst underlag, mens asfaltdekk er hardere og har mindre mønster.

    Det vanligste er hex foran og tverrpinne bak (Kyosho har hex også bak). Ikke sikker på dia, men det er vel noe tomme greier som er std (ikke mm)?
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

    Besøk mitt showroom

    Comment


    • #3
      Originally posted by SHY View Post
      Hvilket merke er Vorza? Aldri hørt om den...

      Alt fra Proline, TeamLosi, JConcepts, Schumacher, GRP er av høyeste kvalitet. Se www.ymr.no/shopping.htm for butikker.

      Du finner ikke et dekk som er bra på alt. Det som er bra for løst underlag vil slites ned på noen få runder på asfalt. Men du kan jo "ofre" et sett som du bruker til asfalt. Mens asfalt dekk sitter dårlig på løst underlag igjen. Typisk er det myke dekk med "pins" som sitter bra på løst underlag, mens asfaltdekk er hardere og har mindre mønster.

      Det vanligste er hex foran og tverrpinne bak (Kyosho har hex også bak). Ikke sikker på dia, men det er vel noe tomme greier som er std (ikke mm)?
      Dette er vel en HPI 1:8, så jeg anbefaler Golfie å spørre på 1:8 fuel forumet når det gjelder dekk!
      Martin Sørlie - 1985
      TLR - Absima - Spektrum
      Darkspeed Racing
      www.teamsmallsize.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by SHY View Post
        Hvilket merke er Vorza? Aldri hørt om den...

        Alt fra Proline, TeamLosi, JConcepts, Schumacher, GRP er av høyeste kvalitet. Se www.ymr.no/shopping.htm for butikker.

        Du finner ikke et dekk som er bra på alt. Det som er bra for løst underlag vil slites ned på noen få runder på asfalt. Men du kan jo "ofre" et sett som du bruker til asfalt. Mens asfalt dekk sitter dårlig på løst underlag igjen. Typisk er det myke dekk med "pins" som sitter bra på løst underlag, mens asfaltdekk er hardere og har mindre mønster.

        Det vanligste er hex foran og tverrpinne bak (Kyosho har hex også bak). Ikke sikker på dia, men det er vel noe tomme greier som er std (ikke mm)?
        Takker for info og link.... Vorza er fra HPI (FLUX som i Savage
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • #5
          Slenger meg på denne jeg også


          Har en Vorza Flux som jeg sliter med gummien på.
          Den må stort sett limes etter hver tur da dekkene løsner fra felgen.
          Har dere noe å anbefale av dekk/felger ferdig limt som tåler kreftene i denne bilen ?
          Gjerne med linker til webshop


          På forhånd takk.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X