Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekk i 1:10 Offroad!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by spiro View Post
    Kidsa i dag ass... Ingen respekt for de eldre.
    Eldre? Tanta mi er eldre, hu er 98. Dere er bare avdanka
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • Originally posted by Razer View Post
      Eldre? Tanta mi er eldre, hu er 98. Dere er bare avdanka
      Hva mener du med "dere"? Jeg sikta til Yttern. Jeg selv er jo åpenbart i mitt fysiske og mentale ess, og ikke så langt over haugen at jeg har itredd forformsko og Old Spice som enkelte retro-ryttere.
      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
      -----------------------------------------------------

      Comment


      • Originally posted by spiro View Post
        Hva mener du med "dere"? Jeg sikta til Yttern. Jeg selv er jo åpenbart i mitt fysiske og mentale ess, og ikke så langt over haugen at jeg har itredd forformsko og Old Spice som enkelte retro-ryttere.
        Dette utvikler seg til en helt fantastisk tråd
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • LOL! Er det noe gæærn't med Old Spice også nå??? Er det kommet en 2.0 der også?
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • Er d samme dekka som var godkjente i 2010, som er godkjente nå i 2011?
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • Originally posted by andjoh View Post
              Er d samme dekka som var godkjente i 2010, som er godkjente nå i 2011?
              Fritt i 2011
              Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • Det er fritt, men husk at arrangør kan sette begrensninger for det løpet som arrangøren skal arrangere.
                f.eks så vil det for NM og NC 5 i innherred bli begrensing på maks 2 par bakdekk i hver klasse men type er fritt.
                Framdekk er fritt

                Dette vil fremgå av Tilleggsreglene som arrangør skriver før løpet og som vil bli publisert på www.motorsportforbundet.no
                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                -Leder www.I
                HRC.no
                ]

                Comment


                • stein ove.
                  synes det er mye bedre om du setter begrensning på type og ikkje antall...
                  antall på en kunstgressbane er tull pga forskjellen med hardhet på våt og tørr bane..
                  alle vet at det er mini spike som er best, men minipin kan kanskje passe bedre på en dårlig dag
                  Arild (1980)Radøy RC
                  BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

                  Comment


                  • Originally posted by AMV View Post
                    stein ove.
                    synes det er mye bedre om du setter begrensning på type og ikkje antall...
                    antall på en kunstgressbane er tull pga forskjellen med hardhet på våt og tørr bane..
                    alle vet at det er mini spike som er best, men minipin kan kanskje passe bedre på en dårlig dag
                    Det er sikkert flere grunner til at type skulle vært valgt, men det som jeg vektlegger for dette valget er at, førere kan teste ut forskjellige typer om dem vil, både når det gjelder type og compound, men når løpet starter så må dem velge, f.eks et sett bakdekk for tørt vær og bane, dernest kan det siste paret brukes om det skulle bli regn, det er kun innsjekk på det ene paret ved løpsstart, mao, det siste paret kan en ha i bakhånda om føret skulle endre seg
                    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                    -Leder www.I
                    HRC.no
                    ]

                    Comment


                    • Originally posted by thaking View Post
                      Det er sikkert flere grunner til at type skulle vært valgt, men det som jeg vektlegger for dette valget er at, førere kan teste ut forskjellige typer om dem vil, både når det gjelder type og compound, men når løpet starter så må dem velge, f.eks et sett bakdekk for tørt vær og bane, dernest kan det siste paret brukes om det skulle bli regn, det er kun innsjekk på det ene paret ved løpsstart, mao, det siste paret kan en ha i bakhånda om føret skulle endre seg
                      Her må jeg si meg enig med Arild. Det blir fordyrende å teste alt, og det må da være bedre å holde seg til en type god tid i forveien.
                      Martin Sørlie - 1985
                      TLR - Absima - Spektrum
                      Darkspeed Racing
                      www.teamsmallsize.com

                      Comment


                      • Denne diskusjonen har vi hatt tusen ganger før, og argumentene har gått frem og tilbake, for IMSK sin del og arrangemanget i sin helhet, så har vi trua på dette, hvis det er noen som synes det er for dyrt og teste alt, så kjør safe, kjør minispike eller minipin så er du trygg, det funker med Schumi på vår bane.
                        -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                        -Leder www.I
                        HRC.no
                        ]

                        Comment


                        • må si jeg er lei er jo ikke en ende på dette dekk tullet, trodde det ble stemt frem at det skulle vere fritt med dekk frevåver , åsså enten har vi enhets dekk eller så har vi det vel ikke, så hvorfor lage egne regler for NM beklager men synes selv at når det har blitt stemt frem at vi skal ha det fritt med dekk fremåver så skal vi respektere det .ellers blir vi jo alderi ferdig med denne diskusjonen ang dekk her på berget,,,,,,

                          mvh kai rønning
                          Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                          x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                          Comment


                          • Originally posted by kai-rønning View Post
                            må si jeg er lei er jo ikke en ende på dette dekk tullet, trodde det ble stemt frem at det skulle vere fritt med dekk frevåver , åsså enten har vi enhets dekk eller så har vi det vel ikke, så hvorfor lage egne regler for NM beklager men synes selv at når det har blitt stemt frem at vi skal ha det fritt med dekk fremåver så skal vi respektere det .ellers blir vi jo alderi ferdig med denne diskusjonen ang dekk her på berget,,,,,,

                            mvh kai rønning
                            Rettelse: Det som er vedtatt er følgende "Det er fritt med dekk og antall dekkpar, men i Tilleggsreglene som hver enkelt klubb skal skrive og sende inn til NMF for godkjenning 60 dager før stevne skal avikkles, er det og vedtatt at klubben som skal arrangere kan sette sine begrensninger både på antall og type dekk, om dette er ønskelig ", det er dette som er vedtatt.
                            Så ja Kai det er fritt med dekk og type, MEN, klubben kan sette begrensninger.
                            Jeg holder på å rette og renskrive SR, det vil fremgå tydelig der før sesongen ute starter!
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • DEN ER GOD, gleder meg til NM hoss derre i år. NC hoss derre i fjor var jo bare hellt rått ,

                              mvh aki rønning
                              Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                              x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                              Comment


                              • Hei,
                                Venter på min nye TRF502x.
                                Hva anbefales av dekk?
                                Schumacher mini spike, men hvilken kombinasjon, mykhet på front og bakdekk + innlegg?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X