Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettopp kjøpt vorza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nettopp kjøpt vorza

    Hei

    Har vel egentlig holdt meg til Large Scale men handla litt børsteløst i ny å ne
    Nå har jeg hvertfall handla meg vorza og er rimelig fornøyd med den, eneste jeg har prøvd som er like eksplosivt er e-revo'n, liker egentlig vorza bedre da den faktisk går ann å kjøre med alle 4 dekka i bakken :P drivverket virker veldig solid også..

    det jeg egentlig lurer på er vel om det er noen oppgraderinger som mååå ta's, for eksempel diffhus, dem er jo i plast.. resten virker egentlig greit

    har også finni ut at det kommer lett stein inn i esc'n, litt dustete lagd men har satt outerwear rundt den så det er greit nå

    drever dere om noe? uansett hvilket underlag jeg setter den på har den jo fullt hjulspinn
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

  • #2
    Er en kjempebil vorzaen!!

    Eneste jeg har opplevd er at skruene (utrolig nok maskinskruer) er blitt røsket ut av diffhuset.... Så anbefaler å kjøpe et oppgradert diffhus.... Delenr slutter på 2 istendefor 1..... usikker på om denne linken funker http://buggyshop.no/hot_bodies_80092...iff_case/P_282

    Eller har jeg ikke ødelagt noe som helst på den bilen

    Originally posted by Vforce jr View Post
    Hei

    Har vel egentlig holdt meg til Large Scale men handla litt børsteløst i ny å ne
    Nå har jeg hvertfall handla meg vorza og er rimelig fornøyd med den, eneste jeg har prøvd som er like eksplosivt er e-revo'n, liker egentlig vorza bedre da den faktisk går ann å kjøre med alle 4 dekka i bakken :P drivverket virker veldig solid også..

    det jeg egentlig lurer på er vel om det er noen oppgraderinger som mååå ta's, for eksempel diffhus, dem er jo i plast.. resten virker egentlig greit

    har også finni ut at det kommer lett stein inn i esc'n, litt dustete lagd men har satt outerwear rundt den så det er greit nå

    drever dere om noe? uansett hvilket underlag jeg setter den på har den jo fullt hjulspinn
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

    Comment


    • #3
      takker da får jeg kjøpe inn 2 sånne så jeg har når\visst det skulle skje noe.. har du gjort noe med center diffen i den eller? syns festet var litt for varierende så jeg hadde i tjukkere diffolje der, blei mye lettere å kontrollere alle kreftene da
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

      Comment


      • #4
        gidder ikke lage en ny post for bare et spm så jeg spør i den jeg allerede har lagd jeg

        var ute å kjørte i går efta, kjørte 3 sett med batterier med røykepause i mellom for å passe på at jeg ikke skulle kjøre varmt noe, når jeg begynte på siste settet med batterier så la jeg merke til en lyd som ikke hadde vært der før.. motor har aldri vært varmere enn finga mine og esc'n har alltid fått kjøle seg ned med vifta før jeg har nappa ut batteria

        tilbake til lyden.. husker dere di derre sølvkassene vi hadde før? 540 børstemotorn, når det hadde kommi vann på den gjentatte ganger så blei det en skjærende lyd ved full gass, det er på en måte samme lyden men mye svakere og kun helt i starten, med en gang bilen har over 5km/t så blir lyden borte

        hva kan detta være? kan det være no lager som har skjært seg i motoren? er det mulig å bytte? det er orginal motor(flux 2200kv)
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • #5
          Tviler på at det er motoren, i såfall kan du kjøpe en pent brukt en av meg.

          Så lenge de skruehullene ikke blir brukt som på savage og vorza pleier jeg å teipe dem igjen, slik at det ikke kommer sand og gjørme inn.

          Comment


          • #6
            jeg har finni ut at det er motoren nå men jeg har ikke noe effekt tap eller noe sånt, var bare den lyden ejg ikke likte.. jeg åpna hvertfall motoren og der hadde kommi inn litt sand så jeg blåste det ut og bytta lageret, god som ny men takk for tilbudet, kan bli aktuelt en gang det
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • #7
              men du sier du teiper igjen høla.. motoren blir ikke varmere da a?
              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

              Comment


              • #8
                Jo litt varmere men ikke katastrofalt varmere...

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X