Announcement

Collapse
No announcement yet.

Durango DEX410, ASSB4.1 eller Schumacher C?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Durango DEX410, ASSB4.1 eller Schumacher C?

    Lurer litt på å kjøpe en 2WD buggy å kjøre løp med.
    Er det noen som kan gi meg et tips til hvilken bil jeg bør satse på?
    Fint om en også kunne kommet med konkrete forslag til hvor jeg bør kjøpe bilen.

    På forhånd takk
    Ass. B4.1 Worlds Car - Ass. B44.1 - Xray T3 2012 - LRP - Savox - Spektrum

    BOMBK

  • #2
    Hei Eg ville gått for AE B4.1, selfølgelig KIT (factory team) utgaven! Eg har brukt B4 nå i lengre tid, og kommer også til å forsette å kjøre den. Sier du allerede har B44, så er det noe deler som går igjen med B4, og det jo flott Når det gjelder hvor den kjøpes, så ville eg kjøpt den hos GShobby.com eller RCmart.com. Der får du den til ca 1600-1700kr inkludert frakt, noe som er rimelig billig!

    Siden du bor i Bergen, ville eg ønske deg velkommen til os skole gymsalen i helgen, hvor vi kjører masse lørdag og søndag
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Det er jo 2 butikker lokalt (Bergen) som det går ann å handle hos
      -Bombk-

      Comment


      • #4
        Takk for utfyllende svar. Jeg stiller i Os gymsal lørdag morgen. Snakkes da
        Ass. B4.1 Worlds Car - Ass. B44.1 - Xray T3 2012 - LRP - Savox - Spektrum

        BOMBK

        Comment


        • #5
          Originally posted by Flode View Post
          Det er jo 2 butikker lokalt (Bergen) som det går ann å handle hos
          Det er sant. Har handlet en del på Smallsize. Var ikke klar over at de førte Ass. kit'ene.
          Skal du til Os i helgen Frode? Jeg lurte på om du kanskje hadde anledning til å kikke på en liten ting på Losi'en min
          Ass. B4.1 Worlds Car - Ass. B44.1 - Xray T3 2012 - LRP - Savox - Spektrum

          BOMBK

          Comment


          • #6
            Ja jeg kommer opp, men ikke før på Søndag.
            Jeg ville tatt en titt på Tlr 22 mer solid 2wd får du ikke
            -Bombk-

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X